Stelling van de dag

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Intern met weerstand blijft toch intern :confused:

Je snapt het niet. LSD was geen stamgenoot, ook niet geweest voor die stab (in een heel ver verleden wel een weekje). Daarmee is het geen intern. Er was nooit sprake van dat we die dorpen (gratis) zouden krijgen, dus is er al geen sprake van internen. Daarbij viel hij ons aan, dus stabde hij. Echter ziet men dat nog steeds als intern, waarom denk je dat ik het tussen haakjes zet.... Het is zo incorrect als maar kan. Als ik dorpen pak van The Wolfpack noem je dat toch ook geen intern. Zelfde situatie; geen stamgenoot, gewoon een vijand waarbij je vecht voor je dorpen.
 

DeletedUser77704

Guest
Je snapt het niet. LSD was geen stamgenoot, ook niet geweest voor die stab (in een heel ver verleden wel een weekje). Daarmee is het geen intern. Er was nooit sprake van dat we die dorpen (gratis) zouden krijgen, dus is er al geen sprake van internen. Daarbij viel hij ons aan, dus stabde hij. Echter ziet men dat nog steeds als intern, waarom denk je dat ik het tussen haakjes zet.... Het is zo incorrect als maar kan. Als ik dorpen pak van The Wolfpack noem je dat toch ook geen intern.

Alsof een intern altijd van een stamgenoot moet zijn....

Of een intern altijd plaats vind zonder dat ze vergeten te dodgen.

Dorpen werden jullie soortement gegeven, ook was die aanval op jullie voordat jullie hem gingen 'internen'.

Al met al dus best logisch gebaseerd op je eigen argumenten dat mensen als soort intern zien, ook kijkend met de afspraken over dit account in samenspraak met TiP en Paint.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Oh gawd. Gap, lees het woord eens. Internen, zie je die ''in''. Vertaalt: Het pakken van kwantiteit die je al bezit / kan gebruiken. (''geallieerde dorpen / kwantiteit bijv. Du's / Mb's, stamgenoten of bondgenoten) Op het moment dat een speler je stam stabbed en jou aanvalt met clears. Is het dan nog eigen kwantiteit? Nee. Dus het is geen internen. Als je dit echt wilt bediscussiëren, wat al honderdduizend keer besproken is, dan zoek je maar een andere discussiepartner want ik heb wel wat beters te doen.

De dorpen werden ons dus totaal niet gegeven, vanaf het eerste tot het laatste dorp heeft de bespeler van LSD regelmatig gesniped, vaak geblokkeerd en is hij met aanvalletjes hier en daar blijven strooien. Moet ik hier 100 bewijsjes van aanleveren..? Ik snap niet dat je deze discussie aan gaat, jij hebt er 0 weet van en speelt een uitwedstrijd met een blinddoek om.

upload_2019-8-13_12-56-4.png
upload_2019-8-13_12-56-27.png
upload_2019-8-13_12-57-14.png
upload_2019-8-13_13-0-59.png
onderstaand het linkje:

upload_2019-8-13_13-0-51.png

Ziet dit er uit als een intern....
 

DeletedUser77755

Guest
JustinWebs nou kan ik toch ook niet volgen. Als je om dorpen moet strijden is dat toch geen intern te noemen?
Ieder dorp moet clears, snipekillers en deff om recaps te vermijden krijgen. Dat is toch gewoon vijandelijke overname en geen intern?
Of heb jij er een andere definitie van die je dan eens kan uitleggen?
 

DeletedUser77704

Guest
JustinWebs nou kan ik toch ook niet volgen. Als je om dorpen moet strijden is dat toch geen intern te noemen?
Ieder dorp moet clears, snipekillers en deff om recaps te vermijden krijgen. Dat is toch gewoon vijandelijke overname en geen intern?
Of heb jij er een andere definitie van die je dan eens kan uitleggen?

  • Intern(en): Men spreekt van internen wanneer een speler de dorpen van een andere speler overneemt. Dit kan met toestemming van de tweede speler, of wanneer de tweede speler inactief is, en de stam (of de speler) het nodig acht dat de dorpen van de (inactieve) tweede speler in stambezit blijven.
Dit is wat TW zegt, in dit geval is reden 2 van toepassing. Dorpen LSD moeten binnen de BG tussen Maai en Paint blijven. Staat nergens dat dorpen voor internen leeg gezet moeten worden of niet om gevochten hoeft te worden, enkel is dit normaal wel gebruikelijk als in wederzijdse overeenstemming plaats vind. Daarbij kan je ook niet spreken van een vijand als we kijken hoe erg Roald zich heeft ingezet voor het account, dat iemand d.m.v. van VV hun hebben lopen irriteren doet voor mij niks af dat dit account gewoon op intern was. Er waren afspraken over dorpsverdeling en de intentie van de definitie van internen zijn van toepassing.
 
Reactiescore
961
  • Intern(en): Men spreekt van internen wanneer een speler de dorpen van een andere speler overneemt. Dit kan met toestemming van de tweede speler, of wanneer de tweede speler inactief is, en de stam (of de speler) het nodig acht dat de dorpen van de (inactieve) tweede speler in stambezit blijven.
Dit is totaal niet het geval geweest zoals Roald al aangaf en aantoonde.
Dus ook in de definitie die jij aanhoudt is er geen sprake van een intern. Inactief? Nee. Afspraak onderling? Nee.

Laten we dan ook maar een Tribalwars definitie erin gooien als je dat wilt:
  • Inactief; Een speler die niet regelmatig inlogt op zijn account. Iemand die meer dan 2 dagen niet inlogt wordt als inactief bestempelt.
    index.php
Met de informatie die Roald ons heeft verstrekt kunnen we dus stellen dat het account inactief was 11 augustus 18:53, maar ik geloof dat ze nog wel een aantal keer hebben ingelogd.
Extra informatie, vanaf dat moment hebben ze geen dorp meer van Lazy gepakt, 0 interns dus.
download.png
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
  • Intern(en): Men spreekt van internen wanneer een speler de dorpen van een andere speler overneemt. Dit kan met toestemming van de tweede speler, of wanneer de tweede speler inactief is, en de stam (of de speler) het nodig acht dat de dorpen van de (inactieve) tweede speler in stambezit blijven.
Dit is wat TW zegt, in dit geval is reden 2 van toepassing. Dorpen LSD moeten binnen de BG tussen Maai en Paint blijven. Staat nergens dat dorpen voor internen leeg gezet moeten worden of niet om gevochten hoeft te worden, enkel is dit normaal wel gebruikelijk als in wederzijdse overeenstemming plaats vind. Daarbij kan je ook niet spreken van een vijand als we kijken hoe erg Roald zich heeft ingezet voor het account, dat iemand d.m.v. van VV hun hebben lopen irriteren doet voor mij niks af dat dit account gewoon op intern was. Er waren afspraken over dorpsverdeling en de intentie van de definitie van internen zijn van toepassing.

Wat hierboven ook al gezegd word, jouw definitie past nog veel minder in het plaatje. Er was namelijk geen toestemming, de tweede speler was niet inactief en de dorpen waren al niet meer binnen stambezit (als in 'geallieerd', gezien hij ons aanviel..). Daarbij heeft er helemaal niemand de VV van LSD gehad, had hij hem maar aan TiP gegeven - die hadden er beter mee omgegaan. Nee, Steve speelde zelf tot nadat wij onze dorpen binnen hadden. Niemand heeft die vv gehad, tenzij jij meer weet dan ik.

Die dorpsverdeling tussen TiP en Maai is gemaakt zodat we die rotzak zo snel mogelijk konden wegspelen en elkaar niet in de weg zaten. Leg mij eens uit hoe dat een intentie tot internen is? Dus als Wolfpak en Gendry afspreken dat Wolfpack zuid The mind of the murderer gaan pakken bij een aanval en Gendry de bovenste helft is dat een poging tot internen? Ieder punt wat je in deze discussie hebt toegevoegd weten anderen al te ontkrachten. Sterker je ontkracht je eigen bewering door het toevoegen van de tw-definitie van internen, tot drie keer toe. Als ik je een advies mag geven: Zorg dat je discussies aangaat als je er ook kennis van hebt (thuiswedstrijden spelen). Als je geen flauw benul hebt wat er precies is gebeurd, sla je alleen een modderfiguur.

Anyway ik denk dat met de toevoegingen van Shia en Slave het ondertussen wel duidelijk is.
 

DeletedUser77704

Guest
Wat hierboven ook al gezegd word, jouw definitie past nog veel minder in het plaatje. Er was namelijk geen toestemming, de tweede speler was niet inactief en de dorpen waren al niet meer binnen stambezit (als in 'geallieerd', gezien hij ons aanviel..). Daarbij heeft er helemaal niemand de VV van LSD gehad, had hij hem maar aan TiP gegeven - die hadden er beter mee omgegaan. Nee, Steve speelde zelf tot nadat wij onze dorpen binnen hadden. Niemand heeft die vv gehad, tenzij jij meer weet dan ik.

Die dorpsverdeling tussen TiP en Maai is gemaakt zodat we die rotzak zo snel mogelijk konden wegspelen en elkaar niet in de weg zaten. Leg mij eens uit hoe dat een intentie tot internen is? Dus als Wolfpak en Gendry afspreken dat Wolfpack zuid The mind of the murderer gaan pakken bij een aanval en Gendry de bovenste helft is dat een poging tot internen? Ieder punt wat je in deze discussie hebt toegevoegd weten anderen al te ontkrachten. Sterker je ontkracht je eigen bewering door het toevoegen van de tw-definitie van internen, tot drie keer toe. Als ik je een advies mag geven: Zorg dat je discussies aangaat als je er ook kennis van hebt (thuiswedstrijden spelen). Als je geen flauw benul hebt wat er precies is gebeurd, sla je alleen een modderfiguur.

Anyway ik denk dat met de toevoegingen van Shia en Slave het ondertussen wel duidelijk is.

In dat geval situatie anders dan op buitenkant oogde/mij is medegedeeld. Excuses dan voor de onterechte bewering ;)
 

DeletedUser80918

Guest
Zo getriggerd allemaal als je ze interners noemt, maar wel allemaal beginnen met meerdere DU´s en bijna allemaal een ODA score hebben die hun ranking onwaardig is. Hele discussies tot gevolg.

Jongens, het is niet erg, niet zo getriggerd doen. Jullie hebben gewoon flink veel geïnterned. Dat is geen waardeoordeel, enkel een constatering.
 
Reactiescore
766
Zo getriggerd allemaal als je ze interners noemt, maar wel allemaal beginnen met meerdere DU´s en bijna allemaal een ODA score hebben die hun ranking onwaardig is. Hele discussies tot gevolg.

Jongens, het is niet erg, niet zo getriggerd doen. Jullie hebben gewoon flink veel geïnterned. Dat is geen waardeoordeel, enkel een constatering.
Ik snap jouw doel de laatste tijd niet meer met je Posts. Terwijl ik je voorheen een sterke poster vond, wat probeer je hier nu mee te bereiken?
 

DeletedUser80918

Guest
Ik snap jouw doel de laatste tijd niet meer met je Posts. Terwijl ik je voorheen een sterke poster vond, wat probeer je hier nu mee te bereiken?

Hypocrisie tentoonstellen, aangezien mensen zich er pas aan gaan ergeren als ze het bij andere zien, terwijl er hier genoeg grasmaaiers en zuurpruimen zitten die zich er schuldig aan maken.
 

DeletedUser78315

Guest
Welke grote speler doet dat nou niet op deze wereld? Zijn er toch weinig
 

DeletedUser80918

Guest
Ik vind het echt fantastisch dat dit toch steeds maar uit jouw mond komt. Je kunt beter ''we'' zeggen toch?

Roaldje, ik kom er al meermaals openlijk voor uit, onder andere in dit topic. Leuk dat je nogmaals ''aanvalt'' hiermee. Om het voor eens en altijd duidelijk te maken: van iedereen in de stam Snow en iedereen uit het continent 54 heb ik veruit het meeste geïnterned. Omdat ik dit zelfbesef heb ga ik niet lopen opscheppen met mijn ''prestaties'' tot ik daadwerkelijk iets gepresteerd heb.

Maar het punt was alleen dat jullie ook fucking veel internen en niet zo hypocriet moeten doen door het tegengestelde te beweren. Je hebt een stuk meer dorpen dan ik en een stuk minder ODA, laat die hele posts met argumentaties over hoe spectaculair jullie wel niet spelen gewoon achterwege man. x)
 

DeletedUser81014

Guest
Ik heb het gevoel dat binnenkort w68 AF toch een nieuwe favo poster zal hebben ^^


En jullie hebben geluk, wat hij spreekt net tegenover jullie :D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Roaldje, ik kom er al meermaals openlijk voor uit, onder andere in dit topic. Leuk dat je nogmaals ''aanvalt'' hiermee. Om het voor eens en altijd duidelijk te maken: van iedereen in de stam Snow en iedereen uit het continent 54 heb ik veruit het meeste geïnterned. Omdat ik dit zelfbesef heb ga ik niet lopen opscheppen met mijn ''prestaties'' tot ik daadwerkelijk iets gepresteerd heb.

Maar het punt was alleen dat jullie ook fucking veel internen en niet zo hypocriet moeten doen door het tegengestelde te beweren. Je hebt een stuk meer dorpen dan ik en een stuk minder ODA, laat die hele posts met argumentaties over hoe spectaculair jullie wel niet spelen gewoon achterwege man. x)

Wat zegt ODA nou over spectaculair spelen of de hoeveelheid interns? Je genereert veel oda als je met ieder offje één defje kunt wegbashen en zeer weinig als je continu op stacks loopt of met moraal stoeit. Bekijk de rang 3 ODD eens, die heeft dat (bijna) volledig aan ons te danken :oops: Daarbij schep ik nergens op, integendeel, iemand maakt een uitspraak jegens het account en dat rectificeer ik. Is dat nou opscheppen over prestaties? Lees eens terug. Als ik dat had willen doen had ik mijn tw-cv hier wel neergekwakt.
 
Reactiescore
766
Hij probeert gewoon iets duidelijk te maken tegenover die zeikerds die alleen maar bezig zijn met andere te beschuldigen van iets wat ze zelf al vanaf begin van de wereld doen.. ;)
Hypocrisie tentoonstellen, aangezien mensen zich er pas aan gaan ergeren als ze het bij andere zien, terwijl er hier genoeg grasmaaiers en zuurpruimen zitten die zich er schuldig aan maken.
Edgy
 
Bovenaan