Stelling van de dag

Reactiescore
301
Nieuwe stelling: Als er drie dagen niets meer gereageerd wordt op het forum van een redelijk nieuwe wereld, dan is de community dood.
 
Reactiescore
3.457
Nieuwe stelling: Als er drie dagen niets meer gereageerd wordt op het forum van een redelijk nieuwe wereld, dan is de community dood.
Ik denk dat iedereen je boodschap in je handtekening opvolgt
 
Reactiescore
1.478
Dat moment dat er eindelijk weer wat gepost word, en het onderwerp het gebrek aan posts is.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Stelling:

stammen.png


P!nk heeft de meeste mogelijkheden zich uit breiden tot meest stabiele en sterke stam, daar zij (kijkende naar bovenstaand kaartje) de meeste doorgroeimogelijkheden hebben en waar andere stammen al snel in de knoop met elkaar gaan komen in het noordwesten.
 
Reactiescore
301
Klopt. Alhoewel Star. En Ax. Hier ook in het begin nog niet al te veel last van zullen hebben. Maar momenteel denk ik inderdaad dat P!nk het minste weerstand zal hoeven te verwachten.

Blijft de wereld dan wel Interessant en hoeveel spelers zullen tijdens een vakantieperiode geboeid blijven spelen, is dan ook een grote vraag.
 
Reactiescore
372
Dat is wel puur gebaseerd op de lege ruimtes, en dan ga je er vanuit dat al die stammen geen bondgenoten met elkaar zijn en dergelijke. Is in de praktijk vaak anders. Ja, Roze Orde heeft waarschijnlijk de meeste potentie maar niet om de genoemde redenen, naar mijn mening
 

DeletedUser80763

Guest
Jep twee grote stammen int noordwesten zijn bondgenoten van elkaar. Vergeet niet de nummer 11 stam Eloquence lekker in de rim aant groeien zie ik al.
 

DeletedUser69389

Guest
He He Jeremy wie A zegt moet ook B zeggen. Noem ze maar eens op
.Da Vinci heeft een niet al te bijzondere reputatie door hun wandaden op onder andere wereld 60.
NoordTer moet laten zien dat het ook op normale werelden kan presteren en niet alleen op casuals.
Geen idee wie phoenix469 is en of die nog andere werelden heeft gespeeld met andere accounts, maar dit account is voor het laatst succesvol geweest op wereld 11. TW is toch enorm anders geworden ten opzichte van toen.
Unexplainable Miracle. heeft potentie, maar heeft het alleszins amper laten zien op 62.

Ik zie persoonlijk maar drie echt sterke accounts qua naam en dat is jouw account en dan AoD en Colla. Red ook wel, maar oogt niet erg actief en heeft natuurlijk ook front op 66.
 
Reactiescore
2.386
Waar speel jij Martijn? :)
 

DeletedUser69389

Guest
Waar speel jij Martijn? :)
Alleen op 66. 68 is mij nog te klein en ook (nog) geen leuke aanbiedingen mogen ontvangen. De aanbiedingen die ik heb gekregen vond ik nou niet je van het. Maargoed ik ben dan ook wel kritisch haha.
 
Reactiescore
116
Alleen op 66. 68 is mij nog te klein en ook (nog) geen leuke aanbiedingen mogen ontvangen. De aanbiedingen die ik heb gekregen vond ik nou niet je van het. Maargoed ik ben dan ook wel kritisch haha.
Vacature openen om accounts te laten solliciteren voor jou?
 
Bovenaan