- Reactiescore
- 240
En terecht, echt een stel stumperts op Pablito
Sorry maar ik hanteer geen speciale behandeling voor special snowflakes als jij. Dat je de reactie onprettig vond, so be it. Als je dan mn excuses niet accepteert moet je ook niet zo janken.
Dat je verder zoveel onprettige gevoelens krijgt bij een zogenaamde “schandpaal” op een publieke forum met 20 lezers van een fictief oorlogsspelletje, dat, ja dat baart me echter zorgen.
AoD heeft geen vrienden
alsof wij een gesprek met je zouden willen
-Zag dat vanuit colla 2x op rij erg slecht getimede edels stuurde en vond het persoonlijk beetje raar (toch voor een account met de reputatie van colla) dus vroeg in een mededeling wat er mis was gegaan.
- don pablito die vv draaide voor colla antwoordde
- ik bedankte hem
- maak 1 comment dat hij vooral de rest van zijn edels op dezelfde manier moet timen
Reactie? Krijg een hoop onzin te horen (bijvoorbeeld dat ik me stoer voel dat ik op een wereld waar edels 125 ms uit elkaar reizen kan snipen, en dat het zeker met die ongetimede edels belachelijk is) en dat ik op block sta...
@Roald97
Goed, de opening was misschien wat ongelukkig. dat gezegd zijnde: is het echt een opening waar aanstoot aan genomen moet worden? naar mijn mening niet. zeker gezien dat ik nadat het me uitgelegd werd, ik hem gewoon had bedankt. @Dpschut zijn berichtjes hebben niets te maken met wat ik had gestuurd, dus je kon evengoed de volledige conversatie laten zien i.p.v. die erbij te plaatsen. En sure, je kan heus vijanden preventief blocken. Had eerder al aangegeven dat ik daar geen aanstoot aan neem, helaas zat dat niet in de post waarin je de lijst plaatste.
Edit: btw betreffende dat don pablito gedeelte, had mijn originele post 1,5 uur voor je antwoord nog aangepast, en in een nieuwe post mijn excuses naar hem erin aangeboden. Was een verkeerde assumptie van mijn part. Zie dus echter niet het nut van het eerste deel van je reactie. Wat sowieso al zinloos was want het is irrelevant voor de punten die gemaakt waren.
@MyPride wat ik IG doe is mijn zaak niet de jouwe. Maar als het toch ff on topic is.... de originele spelers van .chefdiepvries waren al gestopt/ hadden vrijwel geen tijd meer om te deffen door RL stuff. Ik was er destijds enkel bijgekomen als co-speler met de bedoeling om af en toe te helpen. had me dag 1 nog beetje ingezet door de RL stuff dat ik zelf gaande had, maar gezien er vrijwel niemand in mijn stam nog vv's wilt draaien enz. (heb maar voor 1u vv gekregen in heel die dag) en co's ook bijna geen tijd hadden (hadden ongev. 2u meegeholpen) heb ik het na 1 dag uitsloven ook voor bekeken gelaten, was het min of meer zat om vrijwel helemaal op mijn 1tje te zitten deffen en zag daar de dagen nadien weinig-geen verbetering in komen. (heb gisteren en vandaag helemaal niets zitten deffen). Het is blijkbaar geen geheim dat diepvries al een flinke tijd een co zocht, en die is er helaas niet gekomen. of dit excuusjes zijn en ik eigenlijk gewoon ben gaan runnen? mag je van mij part heus ook wel geloven hoor, ben maar een random noob en mijn reputatie is op zich ook niet zoveel waard. Om op een positieve noot af te sluiten: wil ik de spelers die me destijds hielpen zoals o.a. @JustInWebs wel bedanken evenals de originele spelers van diepvries. RL stuff komt natuurlijk wel voor en dat begrijp ik ook, maar heb zelf ook weinig zin om mij defensief moe te maken rekening houdend met de situatie.
@The Minion @Jo Han willen jullie anders gewoon jullie opinie geven over dit alles? Hopelijk kunnen jullie je als ervaren forum mods me een beetje inzicht geven van wat ik hier verkeerd doe/vraag als een neutrale lezer. Want eerlijk zie ik hier verkeerd doe want volgens mij is het punt dat ik maak best wel redelijk. En als ik dat niet zie, kan ik er ook niet mijn excuses voor aanbieden...
Dat wij komen pronken met onze block list is dan ook onze eigen zaak en mogen jullie dus ook niks over zeggen met jouw redenering.
Samenvatting, jullie zijn gaan rennen.
Helaas ben ik hier geen neutralen lezer. Ik ben op deze wereld de MB van Colla, waar mille op speelt