Stelling van de dag

Reactiescore
146
8b29a6474d9c473413f07ff8ef527a1f.png
 
Reactiescore
1.148
Dat komt van Act? Beetje onduidelijk zo.

Verder, kata's op Adelshoeve zijn altijd al toegestaan geweest. Ik zie dan ook niet in dat dit de veroorzaker is van een kata-oorlog. Een veroorzaker is dan altijd het katapulteren van gebouwen die niet zijn toegestaan, zoals bijvoorbeeld smids, boertjes, mijnen. Het kan natuurlijk ook dat wij een verschillende kijk hebben op een katapult-oorlog.
 
Reactiescore
217
Lijkt me dat dit gewoon mag dus heel netjes van act of divinity. Jongens loop toch niet zo te zeuren dit is gewoon volgens de regels en wat boeit die AH nou die staat zo weer klaar.
 

DeletedUser79297

Guest
Is het ook op een dorp van jou? Of dat niet?

Als ik me het goed herinner waren/zijn er namelijk kata afspraken tussen de grote stammen. Als dit gewoon een random speler is maakt het mij niet erg veel uit tenzij het een MB/Du is.
 
Reactiescore
146
Lijkt me dat dit gewoon mag dus heel netjes van act of divinity. Jongens loop toch niet zo te zeuren dit is gewoon volgens de regels en wat boeit die AH nou die staat zo weer klaar.

Prima, dus omdat wij (XII) geen afspraken hebben, is het voor ons legitiem om bijvoorbeeld bij Act of Divinity de boerderijen op 0 te gaan zetten, want ja die eerste boerderijlevel is ook zo weer opgebouwd, want dat zeg jij nu dus
 
Reactiescore
217
Volgens mij was het zo dat XII idd geen afspraken wilde maken, maar goed als we jullie onder Gopro tellen dan is het als nog volgens de afspraken dus ga nou maar weer lekker deffen jij,
 
Reactiescore
218
Misschien eerst de regels goed lezen voordat je boos berichtjes gaat sturen? Dit is namelijk al de 2e keer dat wij
onterecht beschuldigd worden van regels overtreden, terwijl jij eigenlijk de regels beter moet leren lezen. Exact de reden dat we je geblokkeerd hebben overigens, zulke heethoofden hoef ik geen contact mee ;)
 
Reactiescore
1.148
Eerst weigeren om afspraken te maken en nu beetje lopen janken dat je een kata op je AH krijgt (wat mag volgens afspraken met GoPro).
Jij bent me er nogal eentje hoor.

Nou beter kun je het eigenlijk niet verwoorden.. Je slaat de spijker op z'n kop.
 
Reactiescore
146
Misschien eerst de regels goed lezen voordat je boos berichtjes gaat sturen? Dit is namelijk al de 2e keer dat wij
onterecht beschuldigd worden van regels overtreden, terwijl jij eigenlijk de regels beter moet leren lezen. Exact de reden dat we je geblokkeerd hebben overigens, zulke heethoofden hoef ik geen contact mee ;)

Er zijn geen regels en wij hebben inderdaad ook geen afspraken met niemand gemaakt dat klopt,maar wij zijn wel zo sportief om geen kata's in te gaan zetten als alleen op de VP en muur.En je mag me wel een heethoofd noemen, maar er is tussen ons nooit een pm geweest, dus ik snap niet waar je op doelt.

Ik zeg ook niet dat je de regels overtreed, maar beschuldig je wel van onsportief spelen, en dus min of meer het uitlokken van een kata-oorlog
 
Reactiescore
972
Er zijn geen regels en wij hebben inderdaad ook geen afspraken met niemand gemaakt dat klopt,maar wij zijn wel zo sportief om geen kata's in te gaan zetten als alleen op de VP en muur.En je mag me wel een heethoofd noemen, maar er is tussen ons nooit een pm geweest, dus ik snap niet waar je op doelt.

Ik zeg ook niet dat je de regels overtreed, maar beschuldig je wel van onsportief spelen, en dus min of meer het uitlokken van een kata-oorlog

Jouw reactie hierop maakt het pas een kata-oorlog ja dan te nee. Je kunt prima met ons om tafel hoor, om kata-gebruik tegen te gaan. Iets wat je zelf voorheen geweigerd hebt. Hoe raar is het dan om boos op ons te worden? Misschien moet je eens boos op jezelf worden, na al die domme keuzes die je hebt gemaakt...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
68
Geen regels hebben en dan nog gaan zeuren als mensen kata's op iets anders dan je muur/vp gooien..... Wat is er verder onsportief aan het spelen van het spel met de eenheden die het spel geleverd heeft. Dat is dus waar die regels voor zijn, omdat iedereen (behalve jij?) weet en begrijpt dat niet iedereen er hetzelfde over denkt en daarom dus regels opstelt omtrent kata's / cf's etc.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Vrijwel alle grote stammen hebben afspraken over katapulteren. GoPro heeft iets na de vorming ook clusterfuck en katapult afspraken nog eens verlengd, ook voor XII. Echter is het katapulteren van adelshoeve niet illegaal. Het komt niet zoveel voor, maar het is wel legitiem, net als verzamelplaats, muur en de uitkijktoren. Verder wat andere al zeiden: Ik zie niet hoe dit naar een katapultoorlog zou kunnen escaleren aangezien er geen afspraken zijn gebroken.

en dan wil je het netjes vragen, en dan krijg je dit:

7e6862f1ec63769fa65a86c878a8906f.png

Ook hier sta je gewoon op block. Mensen wensen geen contact met vijanden als ze om de zoveel even cool komen doen met een berichtje. In principe heb je ook helemaal geen contact nodig met een vijand en is het preventief voor het te weten komen van elkaars online tijden. Wij doen het echter vooral als men berichtjes zonder inhoud sturen of cool doen, dus AoD blamen? Wij hebben ook een collectie inmiddels:

1575472016318.png
 

DeletedUser80615

Guest
@Roald97
Kan je mij eens haarfijn uitleggen waarom je zo met je lijst geblokkeerde spelers zit te showen als schandpaal? Sorry hoor, maar heb zelf gezien waarvoor je spelers op block zet (na het laatste woord te hebben gehad uiteraard). Niet dat het je goed recht is, het is jouw account en je kan mensen op block zetten als je daar geen communicatie mee wenst, maar dat publiekelijk tonen vind ik persoonlijk toch wel redelijk grof.

Naja wil heus wel ff laten zien hoe snel hij mensen op block zet:
Verliep ongeveer zo:

-Zag dat vanuit colla 2x op rij erg slecht getimede edels stuurde en vond het persoonlijk beetje raar (toch voor een account met de reputatie van colla) dus vroeg in een mededeling wat er mis was gegaan.
- don pablito die vv draaide voor colla antwoordde excuses was verkeerd.
- ik bedankte hem
- maak 1 comment dat hij vooral de rest van zijn edels op dezelfde manier moet timen
Reactie? Krijg een hoop onzin te horen (bijvoorbeeld dat ik me stoer voel dat ik op een wereld waar edels 125 ms uit elkaar reizen kan snipen, en dat het zeker met die ongetimede edels belachelijk is) en dat ik op block sta...

Nu ga ik niet zeggen dat dit het meest inhoudsvolle gesprek ooit was ofzo en op dat criterium kan ik me heus wel voorstellen dat die niet voldoet. Maar als je me eerst beschuldigd dat ik me stoer zit te gedragen omdat ik ongetimede edels kan snipen (wat naar mijn mening absoluut ongegrond was) en me nu nog ff lekker op de schandpaal zet op een publiekelijk forum. Dan zou ik toch wel eens willen weten hoe jij dit goed pleit ? Want naar mijn mening ben je nu wel serieus aan het overdrijven... en plaats de conversatie vooral maar op het forum hoor, ben benieuwd wie hier gelijk krijgt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487776907

Guest
Was dat die pm waarin ik zei per ongeluk de aanvalsplanner op snelheid 1 ipv 1.5 gezet te hebben en daardoor gewoon alsnog 4 groene edels stuurde op hoop van zege?

if so, je vraag waarom ik zo slecht timede kwam gigantisch cynisch over. Reden genoeg voor mij om je in die situatie op je plek te zetten onder het mom van een blokkade en je duidelijk te maken dat zo’n snipe niet bepaald iets is om trots op te zijn. Zeker op deze noobwereld waar het bijna onmogelijk is een snipe te missen.

mocht die vraag serieus bedoeld zijn en niet cynisch zoals ik vermoedde, dan was mijn antwoord wellicht wat overdreven, waarvoor excuus. Desalniettemin was de blokkade ook dan gebeurd om de eerder genoemde reden dan wij geen communicatie willen met directe frontspelers.
Geen schandpaal, gewoon in ons ogen niet van belang om met jullie te praten. Op onze lijst staan is niets om je voor te schamen.
 

DeletedUser80615

Guest
Was dat die pm waarin ik zei per ongeluk de aanvalsplanner op snelheid 1 ipv 1.5 gezet te hebben en daardoor gewoon alsnog 4 groene edels stuurde op hoop van zege?

if so, je vraag waarom ik zo slecht timede kwam gigantisch cynisch over. Reden genoeg voor mij om je in die situatie op je plek te zetten onder het mom van een blokkade en je duidelijk te maken dat zo’n snipe niet bepaald iets is om trots op te zijn. Zeker op deze noobwereld waar het bijna onmogelijk is een snipe te missen.

mocht die vraag serieus bedoeld zijn en niet cynisch zoals ik vermoedde, dan was mijn antwoord wellicht wat overdreven, waarvoor excuus. Desalniettemin was de blokkade ook dan gebeurd om de eerder genoemde reden dan wij geen communicatie willen met directe frontspelers.
Geen schandpaal, gewoon in ons ogen niet van belang om met jullie te praten. Op onze lijst staan is niets om je voor te schamen.

correct.

Mocht het nog niet duidelijk zijn... mijn 2 problemen met wat er gebeurd zijn:
- De (ik citeer: "
We hebben geen baat bij spelers die komen flexen een groen treintje te kunnen snipen op een torenwereld met 125ms timings. Zeker met die yolo timings van zojuist is het eerder lachwekkend, dus bij deze.") want ik had naar mijn mening helemaal nergens zitten 'flexen'.

Dat je me op een beleefde manier had gewaarschuwd dat je voortaan enkel 'inhoudelijke berichten' had gewild of zelfs gewoon had gezegd dat je me op block zet omwille dat je enkel berichten met inhoud wilde zou meer redelijk zijn geweest. (naja die laatste zou me eerlijk gezegd ook nog wel beetje dwars zitten.. maar toch minder als wat nu is gebeurd)

- Mijn grootste probleem hier is daarentegen dat @Roald97 de lijst op een publiekelijk forum zet. Of het bedoeld is als schandpaal of niet is van geen belang. Het probleem hiermee is dat (het naar mijn mening) zo gezien kan worden en eerlijk gezegd is mijn interpretatie ook zo... Die screenshot was (naar mijn mening) overbodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487776907

Guest
correct.

Mocht het nog niet duidelijk zijn... mijn 2 problemen met wat er gebeurd zijn:
- De (ik citeer: "
We hebben geen baat bij spelers die komen flexen een groen treintje te kunnen snipen op een torenwereld met 125ms timings. Zeker met die yolo timings van zojuist is het eerder lachwekkend, dus bij deze.") want ik had naar mijn mening helemaal nergens zitten 'flexen'.

Dat je me op een beleefde manier had gewaarschuwd dat je voortaan enkel 'inhoudelijke berichten' had gewild of zelfs gewoon had gezegd dat je me op block zet omwille dat je enkel berichten met inhoud wilde zou meer redelijk zijn geweest. (naja die laatste zou me eerlijk gezegd ook nog wel beetje dwars zitten.. maar toch minder als wat nu is gebeurd)

- Mijn grootste probleem hier is daarentegen dat @Roald97 de lijst op een publiekelijk forum zet. Of het bedoeld is als schandpaal of niet is van geen belang. Het probleem hiermee is dat (het naar mijn mening) zo gezien kan worden en eerlijk gezegd is mijn interpretatie ook zo... Die screenshot was (naar mijn mening) overbodig.

Sorry maar ik hanteer geen speciale behandeling voor special snowflakes als jij. Dat je de reactie onprettig vond, so be it. Als je dan mn excuses niet accepteert moet je ook niet zo janken.

Dat je verder zoveel onprettige gevoelens krijgt bij een zogenaamde “schandpaal” op een publieke forum met 20 lezers van een fictief oorlogsspelletje, dat, ja dat baart me echter zorgen.
 
Reactiescore
99
word de schuld hier lekker in pablito hun schoenen gedropt lekker colla :D

-Zag dat vanuit colla 2x op rij erg slecht getimede edels stuurde en vond het persoonlijk beetje raar (toch voor een account met de reputatie van colla) dus vroeg in een mededeling wat er mis was gegaan.
- don pablito die vv draaide voor colla antwoordde
 
Bovenaan