Lijkt me dat dit gewoon mag dus heel netjes van act of divinity. Jongens loop toch niet zo te zeuren dit is gewoon volgens de regels en wat boeit die AH nou die staat zo weer klaar.
Eerst weigeren om afspraken te maken en nu beetje lopen janken dat je een kata op je AH krijgt (wat mag volgens afspraken met GoPro).
Jij bent me er nogal eentje hoor.
Misschien eerst de regels goed lezen voordat je boos berichtjes gaat sturen? Dit is namelijk al de 2e keer dat wij
onterecht beschuldigd worden van regels overtreden, terwijl jij eigenlijk de regels beter moet leren lezen. Exact de reden dat we je geblokkeerd hebben overigens, zulke heethoofden hoef ik geen contact mee
Er zijn geen regels en wij hebben inderdaad ook geen afspraken met niemand gemaakt dat klopt,maar wij zijn wel zo sportief om geen kata's in te gaan zetten als alleen op de VP en muur.En je mag me wel een heethoofd noemen, maar er is tussen ons nooit een pm geweest, dus ik snap niet waar je op doelt.
Ik zeg ook niet dat je de regels overtreed, maar beschuldig je wel van onsportief spelen, en dus min of meer het uitlokken van een kata-oorlog
en dan wil je het netjes vragen, en dan krijg je dit:
Was dat die pm waarin ik zei per ongeluk de aanvalsplanner op snelheid 1 ipv 1.5 gezet te hebben en daardoor gewoon alsnog 4 groene edels stuurde op hoop van zege?
if so, je vraag waarom ik zo slecht timede kwam gigantisch cynisch over. Reden genoeg voor mij om je in die situatie op je plek te zetten onder het mom van een blokkade en je duidelijk te maken dat zo’n snipe niet bepaald iets is om trots op te zijn. Zeker op deze noobwereld waar het bijna onmogelijk is een snipe te missen.
mocht die vraag serieus bedoeld zijn en niet cynisch zoals ik vermoedde, dan was mijn antwoord wellicht wat overdreven, waarvoor excuus. Desalniettemin was de blokkade ook dan gebeurd om de eerder genoemde reden dan wij geen communicatie willen met directe frontspelers.
Geen schandpaal, gewoon in ons ogen niet van belang om met jullie te praten. Op onze lijst staan is niets om je voor te schamen.
correct.
Mocht het nog niet duidelijk zijn... mijn 2 problemen met wat er gebeurd zijn:
- De (ik citeer: "
We hebben geen baat bij spelers die komen flexen een groen treintje te kunnen snipen op een torenwereld met 125ms timings. Zeker met die yolo timings van zojuist is het eerder lachwekkend, dus bij deze.") want ik had naar mijn mening helemaal nergens zitten 'flexen'.
Dat je me op een beleefde manier had gewaarschuwd dat je voortaan enkel 'inhoudelijke berichten' had gewild of zelfs gewoon had gezegd dat je me op block zet omwille dat je enkel berichten met inhoud wilde zou meer redelijk zijn geweest. (naja die laatste zou me eerlijk gezegd ook nog wel beetje dwars zitten.. maar toch minder als wat nu is gebeurd)
- Mijn grootste probleem hier is daarentegen dat @Roald97 de lijst op een publiekelijk forum zet. Of het bedoeld is als schandpaal of niet is van geen belang. Het probleem hiermee is dat (het naar mijn mening) zo gezien kan worden en eerlijk gezegd is mijn interpretatie ook zo... Die screenshot was (naar mijn mening) overbodig.