Stelling van de dag

Reactiescore
399
De mensen die al een tijdje meegaan op het AF kennen het wel.

Stelling van de dag

Kleine uitleg voor de mensen die het echt niet kennen en eigenlijk na het lezen van de titel het nog niet niet snappen.
Elke dag zal iemand (hoop ik) een stelling (vraag) bedenken voor de lezers van het AF.
Die dan mogen bespreken met elkaar of ze het eens zijn met de stelling of niet.

De dag is nog minder dan een half uur dus deze stelling is voor 13-4-19
Stelling:
Zou 1 van de huidige top 5 stammen zonder ook maar 1 nieuw lid aan te nemen de wereld kunnen winnen?

Ik zelf denk van niet aangezien alles nog op een kluitje ligt en er nog geen serieuze klappen zijn gevallen.
 
Reactiescore
1.367
Buiten dat het onwaarschijnlijk is gaat ook niemand het ooit proberen (op deze wereld)
 
Reactiescore
2.478
Prima topic, als er een keertje een goed besproken stelling komt maak ik daar wel een eigen topic over:oops:
 

DeletedUser76315

Guest
Life. is al gevallen, velen zullen er nog volgen! zie de huidige top 5 ook niet echt standhouden nu denk ik wel dat [Inf] een end game stam zou kunnen zijn, maar ook daar gaat zeker nog met spelers geschoven worden.
 

DeletedUser77704

Guest
Stammen uit beginfase halen nooit de end Game in zelfde formatie of iets op gewone werelden. (pre in classics wil nog wel eens lukken)
 

DeletedUser80587

Guest
Stelling:

Nieuwe event is een groot voordeel voor degene die pp kopen/gebruiken.

Waarom?

Omdat je steeds voor minimale pp een zooi goudmunten kan kopen bijvoorbeeld.
 
Reactiescore
2.444
Stelling:

Nieuwe event is een groot voordeel voor degene die pp kopen/gebruiken.

Waarom?

Omdat je steeds voor minimale pp een zooi goudmunten kan kopen bijvoorbeeld.

Diegene die pp kopen/gebruiken/abusen hebben tegenwoordig in heel tribalwars een groot/gigantisch voordeel. Waarom zou het bij een evenement anders zijn dan bij de rest van het spel? Het lijkt mij ook vrij duidelijk dat deze evenementen vanuit Innogames net als de rest van het spel vanuit een financieel aspect worden bekeken en er dus zoveel mogelijk winst gemaakt moet worden. Iets wat vanuit het oogpunt van een bedrijf natuurlijk erg logisch is maar voor de spelers minder leuk is, althans dat is mijn mening.
 

DeletedUser80587

Guest
Vind het bij dit event wel heel erg.
Ben niet tegen het gebruik van pp maar,hier kan je daadwerkelijk alles wel kopen wat je nodig hebt.
 
Reactiescore
399
Stelling:

Nieuwe event is een groot voordeel voor degene die pp kopen/gebruiken.

Waarom?

Omdat je steeds voor minimale pp een zooi goudmunten kan kopen bijvoorbeeld.
Leuke stelling man!

Ik speel ze zelf ook volop met gebruik van wat pp maar eigenlijk is tw gewoon pay to win geworden met de hoeveelheid events die er tegenwoordig zijn
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Klopt wel dat je met dit event gigantisch veel kan verkrijgen voor lange tijd tegen relatief weinig pp. Ik denk dat de echt grote abusers nu al genoeg goede items hebben voor de komende maand(en), wat langs een kant wel jammer is. Maar langs de andere kant ook weer niet, want iedereen kan/kon pp farmen, en ik betwijfel of er nog effectief mensen pp kopen om zo intensief te abusen.
 

DeletedUser80825

Guest
Klopt wel dat je met dit event gigantisch veel kan verkrijgen voor lange tijd tegen relatief weinig pp. Ik denk dat de echt grote abusers nu al genoeg goede items hebben voor de komende maand(en), wat langs een kant wel jammer is. Maar langs de andere kant ook weer niet, want iedereen kan/kon pp farmen, en ik betwijfel of er nog effectief mensen pp kopen om zo intensief te abusen.
Het loon van Duckje en de andere werknemers van Innogames moet gewoon betaald worden. Dus ik denk wel dat er mensen zijn die nog veel investeren. Maar iedereen kan toch gemakkelijk 1000 Euro per evenement investeren. Dat is maar een fooitje. Een avondje 6 Inside presenteren en ik heb het weer terug.
 

DeletedUser80587

Guest
Snap dat er geld verdiend moet worden.
Maar je kan het ook overdrijven.
Vind dit gewoon slecht voor het spel.
Geen enkele skill heb je hier voor nodig.
 
Reactiescore
2.444
Snap dat er geld verdiend moet worden.
Maar je kan het ook overdrijven.
Vind dit gewoon slecht voor het spel.
Geen enkele skill heb je hier voor nodig.

Ik ben het helemaal met je eens dat het niet goed is voor het spel, dit is mijn eerste wereld met pp abuse en ik ben er dan ook zeker tegen. Maar vanuit een financieel perspectief is het geheel begrijpelijk en er blijven blijkbaar toch nog genoeg mensen spelen. Al is de playerbase natuurlijk veel kleiner dan vroeger en wellicht dat dit wel met elkaar te maken heeft. Maar een spel heeft maar een beperkte houdbaarheids datum en een bedrijf wilt cashen wanneer het kan.
 

DeletedUser76315

Guest
Snap dat er geld verdiend moet worden.
Maar je kan het ook overdrijven.
Vind dit gewoon slecht voor het spel.
Geen enkele skill heb je hier voor nodig.
Ben over het algemeen ook tegen abusen, het maakt het spel ook relatief dood en Inno doet dan ook poging op poging om meer spelers te trekken door veranderingen door te duwen. Je merkt hierdoor wel dat veel oude spelers gestopt zijn en er een hele nieuwe generatie en manier van spelen is ontstaan maar aan het einde van elke wereld zijn er altijd wel een handje vol accounts weggespeeld die er een kapitaal aan euro's in hadden zitten.

Je kan je voordeel kopen ja, leuk voor een maand of 1/2 maar eindstand zal er ook geleverd moeten worden en dat ontbreekt gelukkig vaak!

Leuk voorbeeld, gregory12365 Rang 8 ( 200k punten ) en farmt ( max ) 600k tot nu toe? De actieve, ervaren spelers blijven uiteindelijk toch altijd over.
 

DeletedUser77704

Guest
Ben over het algemeen ook tegen abusen, het maakt het spel ook relatief dood en Inno doet dan ook poging op poging om meer spelers te trekken door veranderingen door te duwen. Je merkt hierdoor wel dat veel oude spelers gestopt zijn en er een hele nieuwe generatie en manier van spelen is ontstaan maar aan het einde van elke wereld zijn er altijd wel een handje vol accounts weggespeeld die er een kapitaal aan euro's in hadden zitten.

Je kan je voordeel kopen ja, leuk voor een maand of 1/2 maar eindstand zal er ook geleverd moeten worden en dat ontbreekt gelukkig vaak!

Leuk voorbeeld, gregory12365 Rang 8 ( 200k punten ) en farmt ( max ) 600k tot nu toe? De actieve, ervaren spelers blijven uiteindelijk toch altijd over.

Mee eens, vind event enkel als deze enorm overpowered. Je kan voor zo weinig PP enorm veel voorsprong kopen die je (mits goed gebruikt) voor heel lang een voorsprong kan laten nemen.
 

DeletedUser77704

Guest
Stelling

Dood & Inni zijn samen het Kaka van W63 en gaan straks samen fuseren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76315

Guest
Mee eens, vind event enkel als deze enorm overpowered. Je kan voor zo weinig PP enorm veel voorsprong kopen die je (mits goed gebruikt) voor heel lang een voorsprong kan laten nemen.
Vind ook dat ze veel meer naar de community moeten luisteren & ingaan op dit soort feedback ipv keer op keer de discussie te sussen met drogredenen, tuurlijk TW moet draaien en deze kids moeten ook hun zakcentjes krijgen! Maar dit Event is inderdaad wel een nieuw dieptepunt.
 
Bovenaan