Stelling van de dag

DeletedUser77113

Guest
https://gyazo.com/3432ddca31ff137aa2df88effe6f1c56

https://gyazo.com/150996e51ae5f7a216431d94a1eba298

https://gyazo.com/0150b40d3068550984cb648b9af6f9c5

Ik kan hier natuurlijk een heel verhaal bij schrijven maar denk dat iedereen wel zal zien hoe hypocriet je wel niet bent;)

Geen idee of je de licht ironische tint in mijn post kon vatten, helaas kan je ironie niet aflezen op een scherm.

Dat er niet heel nauwkeurig gekeken is naar de achterliggende feiten ga ik verder niet ontkennen. Leuk dat jullie deze even hebben verduidelijkt.

Die
Blackswan, please stop met ons (NEO) nog erger voor lul te zetten. Reageer hier gewoon niet meer.

Jouw korte verschijningen hier...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77113

Guest
Mensen die met 2 accounts trachten hun weinig onderbouwde mening kracht bij te zetten is ook een beetje beschamend he.

Net zoals het in derde persoon praten ... :p
 
Reactiescore
853
Mensen die met 2 accounts trachten hun weinig onderbouwde mening kracht bij te zetten is ook een beetje beschamend he.

Net zoals het in derde persoon praten ... :p
Nouja ik snap heel goed dat hij dat verzoek maakt, kwaliteit van je posts is gewoon bedroevend slecht.

Zie ook het stukje waar hij in de derde persoon spreekt niet? Daarnaast snap ik niet zo goed hoe dat beschamend zou zijn, maar dat terzijde natuurlijk.
 
Reactiescore
3.452
Mensen die met 2 accounts trachten hun weinig onderbouwde mening kracht bij te zetten is ook een beetje beschamend he.

Net zoals het in derde persoon praten ... :p
Je bent leider van Neo,gedraag je er dan ook naar.
Is al erg genoeg dat je eigen leden je dringend verzoeken om te stoppen met posten op het af.
 

DeletedUser79447

Guest
Mensen die met 2 accounts trachten hun weinig onderbouwde mening kracht bij te zetten is ook een beetje beschamend he.

Net zoals het in derde persoon praten ... :p

Sebas heeft dat account, niet ik;)

Daarnaast val je op het AF dus openbaar een eigen stamlid aan, wat ben jij voor een leider?:confused::rolleyes:o_O

Wacht is hij leider van NEO? Ouch
Jup..
 
Reactiescore
2.478
Ik vond de plot in de finale opzich sterk. E3 was ook top.

De rest viel idd tegen en was ronduit slecht. Maar het is lastig om jezelf steeds te evanaren. Hoop alleen dat het einde van RRRRR Martin over een paar jaar verfilmd wordt.
 
Reactiescore
2.368
Ze hebben gewoon het gehele budget uitgegeven aan de slag om Winterfell, en toen was het geld opeens op blijkbaar :p
 

DeletedUser69389

Guest
Vanwege de openlijke kritieken op elkaar op het AF en het zwartmaken van elkaar is het niet ondenkbaar dat sommige N.E.O accounts (binnenkort) gaan praten over afsplitsingen of het joinen van andere allianties.
 
Reactiescore
2.368
Het zit er aan te komen he, heb nog maar weinig soeps gehoord over de leiding van NEO tot nu toe.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Het zit er aan te komen he, heb nog maar weinig soeps gehoord over de leiding van NEO tot nu toe.

wil je je invite nog, kan je gelijk ook leiding worden :O
 
Reactiescore
2.368
Bovenaan