Stelling van de dag

Reactiescore
146
Kan goed, ik heb geen glazen bol, maar ik denk eerder gezegd dat NEO zich over hun toekomst zal moeten vrezen dan oGP, als ik het zo links en recht hoor.
 

DeletedUser77113

Guest
Ik denk dat Theultimatefighter het antwoord al heeft gegeven.... Die is van ellende nu al uit de stam gestapt zo te zien....

Niet dat we uit ellende eruit zijn gestapt hoor... we voelde ons gewoon een beetje gevangen en vonden het profiel dat de stam wil schetsen niet geheel bij ons passen.
er is -na LW- niet echt stabiliteit in ons hoekje, dus we wachten even tot na de bevingen en zullen dan wel gaan kijken wat het wordt.

Boeie alsof ze ervan wakker liggen dat een rim accountje leaved :rolleyes:

ik mag hopen van niet neen :D

nou jeroen, als dat accountje midden in het smalle "verbindings" stuk tussen de west en oost clusters is, is dat best belangrijk. als ie nou iets groter was had het zelfs al een doodssteek voor de stam kunnen zijn

klein, maar fijn... zo heb ik ze ook het liefst ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Binnen nu en een maand bestaat oGP niet meer en zitten de grootste accounts in UFO.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Ah jullie maken binnenkort de overstap dus?
yup, trustfund samen met niels, hardcore, QPO, beer van zwolle, strange clouds, bjarnetjuh, stuntman (interned niet voor niks zoveel), action reaction en buizerd. zijn nog in onderhandeling met RSAM en tedje
 
Reactiescore
685
yup, trustfund samen met niels, hardcore, QPO, beer van zwolle, strange clouds, bjarnetjuh, stuntman (interned niet voor niks zoveel), action reaction en buizerd. zijn nog in onderhandeling met RSAM en tedje

Is er dan nog wel plek voor ons in N.E.O? :eek:. Ik dacht dat we een deal hadden maarten.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Ssst, dat moest nog geheim blijven, die plek is er zeker
 

DeletedUser69389

Guest
Het is voor de spanning op de wereld spijtig dat de beer uit Zwolle is gestroopt.
 
Reactiescore
2.368
Ging anders toch wel weggespeeld worden. Nu zijn er meerdere, kleinere accounts dus kan moraalgewijs nog wel eens leuk worden.
 

DeletedUser79447

Guest
Het is voor de spanning op de wereld spijtig dat de beer uit Zwolle is gestroopt.

Had geen schijn van kans gehad tegen de snelgroeiende vic, angel en Plato, zou een beetje vertraging hebben gegeven. Maar dit had door kwantiteit nooit houdbaar geweest voor dat account.
 
Reactiescore
3.452
Ben vooral benieuwd hoe Int hierop gaat reageren aangezien ze aan onze kant prima samenwerken met Ufo,zal het blijven bij gezamenlijk aanvallen of gaan ze ook helpen met deff?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Zodra aan beide kanten er goed aangevallen gaat worden is die situatie gewoon weg onhoudbaar voor UFO.

De Cluster vorm helpt niet mee, als mede interne onvrede. Meer dan 2 maanden durf ik ze nog wel te geven, kleine 8mil + 1.5mil ogp/ygp + 1.4mil AF edel je niet zomaar 1 2 3 weg.
 
Bovenaan