Stelling van de Dag

Reactiescore
634
Inge,

Je kan nu wel onder elke post van mij komen posten met info waarvan jij denkt dat het correct is, of juist posten omdat je aandacht van mij wilt.

Maar tijdens een Massa verlies je inderdaad dorpen.
Hetgeen wat telt welke partij na de massa positief staat als eind resultaat.

Volgens mij was de laatste massa waar Rene op doelt eind resultaat -14 voor Coruscant, dus vandaar dat ik het als paar dorpen beschreef.
Hiervoor had Coruscant veel meer dorpen weten binnen te halen van toen der tijd Res spelers en zelfs 2 accounts weg gespeeld

Tegen Maai had Coruscant als het goed is niet echt negatief gestaan als eind resultaat
 
Reactiescore
3.452
Volgens mij was de laatste massa waar Rene op doelt eind resultaat -14 voor Coruscant, dus vandaar dat ik het als paar dorpen beschreef.
Een paar is ongeveer 14,Ah ...
Ik leer toch maar een hoop uit je fantasie wereld:)
 
Reactiescore
634
Een paar is ongeveer 14,Ah ...
Ik leer toch maar een hoop uit je fantasie wereld:)

Check de oorlogstats maar na en kom daarna aandacht smeken van Coruscant ;).
Als je niet veel nuttigs te melden hebt mag je ook wel weg blijven
 
Reactiescore
766
Een paar is ongeveer 14,Ah ...
Ik leer toch maar een hoop uit je fantasie wereld:)
Ik vind 14 dorpen verliezen op zo’n massa ook maar een paar hoor. Ze hadden een ziekelijk front, meerdere spelers waar ze tegenaan lagen en een account met 150 edels die overal random edels strooide op Corus. Ze hebben prima gedefft daar en hebben daarna gewoon weer teruggeslagen.

Jouw Posts geven echt geen correct beeld van de werkelijkheid en doe je puur uit haat naar Mark. Overigens wel jammer, want vond je tot gisteren altijd een sterke forumposter.
 
Reactiescore
634
Doordat ik haar date verzoek meerdere malen heb afgewezen, is zij mij nu gaan haten.

En nu even serieus,
Door zulke Zooi Posters blijven mensen gewoon weg van AF en gaat de Zooi denken dat AF blijft draaien door hun nutteloze posten

Zelfs met zo een grote overmacht kregen jullie maar paar dorpen in handen.
Als we dan hierbij rekening houden waarom er een account gebanned was, dan laat het duidelijk zien dat Axfire zelfs met zijn speelwijze wat hem tevens een Ban opleverde niet in staat was om een Ima account uit te schakelen.

Zelf weet ik niet tot hoeverre de kwestie onderzocht was geworden, maar voor mijn gevoel hadden ze nog paar andere spelers van TW mogen kicken
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/coma-afzetten.202439/page-2#post-6305370

Dus Inge -14 met gedoe van Axfire erbij is dus inderdaad paar te noemen
 
Reactiescore
3.452
En nu even serieus,
Door zulke Zooi Posters blijven mensen gewoon weg van AF en gaat de Zooi denken dat AF blijft draaien door hun nutteloze posten
Spreek net een paar stamgenoten van je die zich kapot schamen voor je gedrag hier op het af,bij deze voor jullie Guys,graag gedaan :biggrin:
 
Reactiescore
634
Spreek net een paar stamgenoten van je die zich kapot schamen voor je gedrag hier op het af,bij deze voor jullie Guys,graag gedaan :biggrin:


Daarom dat ik jou o.a. een Zooi Poster noem.
Totaal nutteloze posten typen met geen enkele inhoudelijke waarde en dan afsluiten met stoken richting de stam genoten.

Ben je beetje bang om inhoudelijk te reageren Inge ?
Of heb je angst voor de vriendjes van Axfire mocht je daar iets negatiefs over typen ?
 
Reactiescore
634
Als je terugzoekt zal je daar genoeg over vinden van mij,nog wat anders?

Als je ervan op de hoogte bent, waarom kom je dan hier nutteloos posten over of -14 paar dorpen zijn of niet ?
Terwijl ik duidelijk de actie van Axfire aanhaal.

Zelfs met zo een grote overmacht kregen jullie maar paar dorpen in handen.
Als we dan hierbij rekening houden waarom er een account gebanned was, dan laat het duidelijk zien dat Axfire zelfs met zijn speelwijze wat hem tevens een Ban opleverde niet in staat was om een Ima account uit te schakelen.
 
Reactiescore
1.476
Zelfs met zo een grote overmacht kregen jullie maar paar dorpen in handen.
Als we dan hierbij rekening houden waarom er een account gebanned was, dan laat het duidelijk zien dat Axfire zelfs met zijn speelwijze wat hem tevens een Ban opleverde niet in staat was om een Ima account uit te schakelen.
Dat is dan weer niet waar. Coruscant had zeker een enorm lastig front, maar Ima had destijds een paar miljoen punten meer aan kwantiteit. En kom nu niet hier dat Maai veel safer lag, want dat viel ook wel mee.
 
Reactiescore
634
Dat is dan weer niet waar. Coruscant had zeker een enorm lastig front, maar Ima had destijds een paar miljoen punten meer aan kwantiteit. En kom nu niet hier dat Maai veel safer lag, want dat viel ook wel mee.

Mijn reactie gaat over Axfire , dus Res periode. (Res had INF als BG)

Bij het ontstaan van Maai had Coruscant een hele andere front gekregen doordat 2 accounts waren overgestapt.
Dit werd opgevangen door de jump van DBA en TWL die samen een hele stuk front overnamen van Coruscant.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.476
Mijn reactie gaat over Axfire , dus Res periode. (Res had INF als BG)

Bij het ontstaan van Maai had Coruscant een hele andere front gekregen doordat 2 accounts waren overgestapt.
Dit werd opgevangen door de jump van DBA en TWL die samen een hele stuk front overnamen van Coruscant.
Ah mijn fout dan. De periode voor Maai heb ik niets van meegekregen.
 
Reactiescore
634
Ah mijn fout dan. De periode voor Maai heb ik niets van meegekregen.

Opzicht is de "Maai Periode" buiten het niet op nette manier opzeggen van de Nap, nog steeds meest nette periode van W65.
Hele periode voor ontstaan van Maai is gewoonweg een grote drama van Stabs en nog meer Stabs, met afsluiting van die periode door de Ban van Axfire.

Mocht je je ooit vervelen lees maar de topics over Lor, hoe de stam INF ten val is gekomen of hoe Leiders hun stam tijdens massa in de steek lieten en stam even opzegde. ( met de huidige OS regel was dit dus fataal voor meeste accounts doordat ze geen OS meer konden krijgen)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
De massa was voor zover ik weet nog niet over en stokte toen Axfire een ban had.
Coruscant had een mindere periode toen, lagen onder VV onder andere. In periode Maai sloegen ze alles - met een op papier vele malen zwaarder front - af. Toen hadden ze de activiteit, die -14 van Axfire was best een aardige klap vond ik zelf en had nog wel groter kunnen worden. Rest van Ima overschatte dat front nog, en Corus had het met activiteit moeilijk.

Had er zeker anders uit kunnen zien, maar ik zou dan wel verwacht hebben dat er weer flink teruggeslagen zou worden, want Axfire front was ook niet niks meer.
 
Reactiescore
1.476
Opzicht is de "Maai Periode" buiten het niet op nette manier opzeggen van de Nap, nog steeds meest nette periode van W65.
Hele periode voor ontstaan van Maai is gewoonweg een grote drama van Stabs en nog meer Stabs, met afsluiting van die periode door de Ban van Axfire.

Mocht je je ooit vervelen lees maar de topics over Lor, hoe de stam INF ten val is gekomen of hoe Leiders hun stam tijdens massa in de steek lieten en stam even opzegde. ( met de huidige OS regel was dit dus fataal voor meeste accounts doordat ze geen OS meer konden krijgen)
Als ik me zo erg zou vervelen, zou ik wel weer op happyniss gaan spelen. :p Inf heb ik wel grotendeels meegekregen, ik bedoelde meer dat ik destijds op Trommeldoos aan het deffen was, en nooit in RES zelf gespeeld heb.
 
Reactiescore
2.062
Tijdens de massa op coruscant, waar axfire nog aan deelnam focussede we op een stuk gebied van 20-25 dorpen. Dit gebied hebben we voor 80% gepakt, en hierdoor was een groot deel van het front van YJGS afgeschermd. De uitgangspositie die we wouden hebben, was zo goed als helemaal bereikt en hierdoor was dit wel degelijk een super goede massa. Als je tussen de 100-200 dorpen hebt en er hiervan 15-20 verliest heb je gewoon een goede massa neergezet. Een topaccount breken in 1 massa is altijd lastig, maar dit was zeker een begin naar een nieuwe veldslag op coruscant.

Ik wil nog steeds axfire steunen in dit verhaal, iedereen doet of ze de hele wereld hebben valsgespeeld. Ze waren pas zo laat gebanned, ik geloof hier niks van. Niemand weet waarom ze precies gebanned zijn, maar ze zijn in ieder geval verwijderd. Ik vind het erg jammer hoe je nu net doet of de massa is geslaagd, omdat axfire heeft valsgespeeld. Het was een tactisch goed uitgevoerde massa, waar 3 accounts dorpen pakte en niet alleen axfire. Mijn mening is dat axfire zeker toen nog niet valsspeelde, anders was die denk ik al eerder gebanned. Of die ooit heeft valsgespeeld?, geen idee door de privacywet kunnen we nooit weten wat er precies is gebeurd.
 
Reactiescore
634
Even alle details hier plaatsen, zodat een niet W65 speler het ook gaat begrijpen.

Tijdens de Massa die nu al paar keer wordt aangehaald had Coruscant front met de volgende spelers: Axfire - Stabbende Mod LoR - Chicago Blackhawks en You Just Sniped.
Het gebied wat wordt aangehaald zijn de (ex) dorpen van Stabbende Mod LoR.
Tijdens of zelfde dag als de massa kregen 2 accounts binnen Ima een Ban, namelijk Esfr en NTD en iets later op de dag kreeg Axfire een Ban.
De Bans van Esfr en NTD werden uiteindelijk eraf gehaald, maar de Ban van Axfire bleef staan en uiteindelijk werd Axfire Grijs.
(Ook was er een Mol binnen Ima die info door zou spelen aan Axfire, deze info werd o.a. door jou ook bevestigd Rene)

Over de reden van de Ban op Axfire weten wij enkel hetgeen wat zijn Ex stamgenoten en CM erover had geschreven

In dit geval is voor ons deze case duidelijk, Op basis van jullie feedback heb ik gisteren intern aan @ropiloot11 gevraagd om deze case opnieuw te bekijken en hij kwam tot dezelfde conclusie (met eveneens extra bewijsmateriaal).

Ik ben van mening als jullie precies zouden weten wat er hier gebeurd is jullie mening in dit topic eveneens anders zou zijn. Het is dan ook opmerkelijk om te zien dat de betrokken speler na onze laatste haarfijne support reactie het wachtwoord van zijn account wijzigt. Ik vermoed dus dat er daar wel degelijk iets te verbergen valt (wat hij natuurlijk niet publiek zal uitleggen).

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/coma-afzetten.202439/page-2#post-6305370


Nu komen we terug op mijn eerdere reactie dat het maar paar dorpen zijn die Coruscant was verloren en account niet was gebroken.
Doordat ik aangaf dat het maar paar dorpen zijn, kunnen sommige schijnbaar geen genoegen mee nemen.

Even Los van de Ban op Axfire,
Coruscant had tijdens de Massa te maken met 4 tegenstanders die edels verstuurde.
Gebied waar jullie het hebben zijn de (ex) dorpen van Stabbende Mod LoR en een Paar daarvan zijn nog niet zolang geleden ge-edeld door Coruscant.
Met alle overwicht wat Res opdat moment had kregen jullie 14 dorpen in handen. Natuurlijk is het een grote eer om 14 dorpen van Coruscant te kunnen edelen.
Maar geef mij eens een Stam massa aan, waarbij de target door meerdere spelers ge-edeld kan worden en minder dan 14 dorpen had verloren ?

En als jij zo achter de acties van Axfire staat en hem blijft steunen, dan geef je eigenlijk aan dat de CM met een nutteloze reden een account had gebanned.
Ook dat Axfire het niet willen delen van de support reacties met zijn ex stamgenoten, om zijn onschuld op zijn minst aan te tonen bij zijn stamgenoten ook een goede punt.


Later kreeg Coruscant bij het ontstaan van Maai een veel grotere en bredere front.
Ook toen kreeg Coruscant stam massa's vanuit Maai.
Zoals de stats aangeven had Coruscant tegen Maai niet in de min gestaan en uiteindelijk is Noord Maai gebroken.

Dus Rene:

Ik blijf bij mijn eerdere standpunt dat het maar paar dorpen waren.
Stuk waar jullie edels op gericht waren, was niet direct een compacte cluster te noemen en enkele dorpen waren pas geleden van LoR ge-edelde dorpen.
Ook het niet aanwezig zijn van onze Team op dat moment en account onder vv stond na 10:00 uur, zal niet betekenen dat jullie Massa succes had.
En al helemaal niet dat gaat blijken dat Axfire een BAN kreeg !
 
Reactiescore
2.062
Ik heb nooit bevestigd dat er een mol was, die alles naar axfire doorpraten. Wat ik weet is dat Lorenzo contact had met meerdere Ima spelers, en dat sommige wel eens wat doms zeiden. Maar dit was bijvoorbeeld niet, er komt een massa op dit account of zulke zaken. Dit waren meer zaken als, mark gaat carnavallen ect. ook niet netjes natuurlijk. De massa waar ik op dit moment over praat, stond los van de ban. Een week later kreeg niettedoen en ESFR ongeveer pas een ban, samen met axfire. Dat dit tijdens de massa was is complete onzin, en ik hoop dat iemand dit ook kan bevestigen voor me.

Ik weet dat er nderdaad weinig andere acties waren, op een paar massatjes op YJGS en coruscant na waar er veel meer dan 14 dorpen waren veroverd. Maar dit was gewoon wel een goed uitgevoerde aanval van ons, en jullie hadden zeker niet verwacht 14 dorpen te verliezen. Het was ook niet zo dat jullie de dorpjes pas 1/2 dagen in bezit hadden, want jullie vielen al een week lang axfire aan op dat moment. Dit was ook mede vanuit dit front. Over de Maai tijd heb ik niks meer te zeggen, en heb je gelijk. Maar de periode met axfire ben ik het nog niet helemaal eens met je. Ik vind het niet aanwezigheid van een team altijd een beetje een smoes, je moet zelf zorgen dat je team online is en daar is de hoofdspeler verantwoordelijk voor. Hoewel het in deze tijd van tw veel moeilijker gaat, omdat er veel minder spelers zijn.
 
Reactiescore
634
Maar dit was gewoon wel een goed uitgevoerde aanval van ons, en jullie hadden zeker niet verwacht 14 dorpen te verliezen
Maar de periode met axfire ben ik het nog niet helemaal eens met je

Als goed is was jij toen net begonnen op Sniped te spelen, toen LoR was gevallen.
Weet dit niet geheel zeker, maar vanaf dat moment is dus de heen en weer aanvallen gaande.

Punt waar wij het niet eens worden is de aantal dorpen, of dit een paar zijn of juist veel waren.

De massa voeren jullie zeker goed uit.
De aanvallende 4 accounts sturen allemaal hun edels en meeste worden getimed achter de lopende clears.
Of worden juist gestuurd naar de dorpen die gecleard zijn, dus het doorgeven van info over de dorpen werd ook goed gedaan.
Tot hier zijn we het eens.

Maarrr......................
Er zijn 4 tegenstanders die edels versturen en daarvan kreeg 1 account een Ban.
Dus met die overwicht wat er op dat moment was, hadden jullie veel meer dorpen moeten kunnen edelen.
We kunnen nu wel een wellis niettus spelletje doen, maar feit blijft dat Axfire een Ban kreeg.
Los van de Ban.

Ik weet niet meer zeker hoeveel dorpen Coruscant op dat moment had (wellicht stuk of 200).
Aantal edels wat jullie hadden verstuurd, waren ook minimaal 100/150 Rene.
Sws stuk veel edels van LoR die nog dorpen had in onze cluster

Vandaar dat ik dus van mening ben dat het maar paar dorpen waren.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan