Stelling van de Dag

Reactiescore
766
Reactiescore
3.452
Ze hadden een klik met ima omdat Esfr daar zat, zeer begrijpelijk uiteraard :p
Ah ,dan weten we nu allemaal waarom ze stam uit zijn gegaan,
Om hun vriendjes,bedankt voor je eerlijke antwoord !
 

DeletedUser74229

Guest
Achja er zijn door deze spelers keuzes gemaakt en deze keuzes zijn van tevoren besproken met de rest van de res leden. Dezen hadden die keuzen geaccepteerd en het beste geluk toegewenst.

Wij als Johnny zijnde hebben nooit gezegd dat wij op del zouden gaan als yjgs en cb zouden joinen. Alleen dat wij persoonlijk liever op del zouden gaan dan ima joinen, oftewel liever niet spelen dan met een aantal van de ima spelers.

Nu wordt er de ene na de andere reden verkondigd waarom maai is ontstaan. Eerst kon het alleen maar door middel van het "stelen" van vijandelijke spelers,
vervolgens was de stam "nooit" ontstaan wanneer ima deze spelers niet had afgewezen.
Vervolgens weer omdat Johnny (?) yjgs en cb anders op del zouden gaan?

Persoonlijk vind ik het nogal suggestief om te zeggen dat er dan nooit zo'n stam was ontstaan, maar laten we daar dan maar even van uit gaan.

Wij geven als stam zijnde aan een hechte groep te zijn, vervolgens probeer je ons (lijkt het) er van te overtuigen dat we dat niet zijn. Sorry maar dit lijkt me zelfs voor de meest simpele zielen vrij duidelijk dat dit een erg aparte discussie is?

Daarbij wil ik even terug komen op het stukje van rikkert en coruscant, beide spelers van het acc coruscant.
Er zijn tussen maai en coruscant ook meerdere gesprekken en twijfel geweest of deze speler naar maai toe wilde komen of niet.
En als we allemaal even het wereldkaarten erbij pakken is dit een heel logische twijfel aangezien coruscant nu in beide situaties een ongelofelijk groot front heeft.
Zij hebben toen ook eens goed bekeken hoe ze nou verder wilden. Oftewel hetzelfde als yjgs en cb hebben gedaan, die hebben toen alleen besloten om een poging tot overstappen te doen.
En ja coruscant heeft er zelf voor gekozen om bij ima te blijven. Maar hun situatie was dan ook nog stukken voordeliger dan de situaties van yjgs en cb, dus om daarop nou te baseren dat res en/of maai geen hechte band zou kunnen hebben is dus niets meer dan komisch.
Nou heel boekwerk succes voor degene die zin hebben om het door te lezen.

Kusjes N
- Team Johnny
 
Reactiescore
3.452
Nu wordt er de ene na de andere reden verkondigd waarom maai is ontstaan.

Misschien dan iets minder de nadruk leggen dat jullie zo’n goede band hebben?
Wordt meerdere maken aangehaald en wees nou eerlijk,das een schot in open doel na alles was er is gebeurd.
 

DeletedUser74229

Guest
Misschien dan iets minder de nadruk leggen dat jullie zo’n goede band hebben?
Wordt meerdere maken aangehaald en wees nou eerlijk,das een schot in open doel na alles was er is gebeurd.

Naja lees eerst de volledige post voordat je reageert aub. :)
Er worden domme redeneringen aangehaald om aan ons te bewijzen dat we geen goede band zouden hebben?
Over de stam zelf nu ben ik zeer tevreden en kan ik het met iedereen goed vinden.
Zoals ik eerder ook al zei, een hechte band kan nu misschien nog niet direct gesproken worden, maar wat nog niet is kan en zal komen. Daarbij ben ik zeker van mening dat in het oude res een erg goede band aanwezig was. Dit is meerdere malen ook naar voren gekomen op het forum.
En ik denk dat de nieuwe aanwinsten die we nu hebben, goed in het team vallen en daartussen ook snel een hechte band opgebouwd kan worden.

Xxx N
- Team Johnny
 
Reactiescore
634
Daarbij wil ik even terug komen op het stukje van rikkert en coruscant, beide spelers van het acc coruscant.
Er zijn tussen maai en coruscant ook meerdere gesprekken en twijfel geweest of deze speler naar maai toe wilde komen of niet.
En als we allemaal even het wereldkaarten erbij pakken is dit een heel logische twijfel aangezien coruscant nu in beide situaties een ongelofelijk groot front heeft.
Zij hebben toen ook eens goed bekeken hoe ze nou verder wilden. Oftewel hetzelfde als yjgs en cb hebben gedaan, die hebben toen alleen besloten om een poging tot overstappen te doen.
En ja coruscant heeft er zelf voor gekozen om bij ima te blijven

Het klopt dat account Coruscant overleg heeft gehad, maar dit had niks met front te maken.
Vanuit Maai werd Coruscant erop gewezen dat er info lekte naar Res (Lorenzo) waarbij er zelfs info over Massa's waren doorgespeeld.

Als account waren wij dus opzoek of diegene nog binnen Ima aanwezig was.
Hierop hebben we bewust enkele info gedeeld en afgewacht of dit ging lekken.
Aangezien er geen info lekte, was keuze snel gemaakt
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
dan rest nu de vraag of het eraan ligt of de lekker uit ima weg is, of dat de lekker er nog is maar de ontvanger van w65 weg is.
 

DeletedUser74229

Guest
Het klopt dat account Coruscant overleg heeft gehad, maar dit had niks met front te maken.

Ow dat is dan een snelle veronderstelling van mij geweest :)
Maar dan nog verandert dat mijn punt niet echt.
Het verandert jouw instelling richting ima en andersom ook niet als jij hierover twijfelt.
Mijn punt is gewoon dat deze spelers een keuze hebben gemaakt, die hebben overlegd met de oude stam, die hebben ze veel geluk toegewenst. Nu is die keuze niet gelukt, maar zijn er geen negatieve gevoelens tegen die spelers, iedereen hier begreep hun keuze alleen deelden niet dezelfde visie.
Dat maakt een stam niet hechter of minder hecht, als je in zoiets blijft hangen in een spelletje moet je wel eens goed gaan nadenken waar je nou mee bezig bent naar mijn en/of onze mening. :)

Liefs N
- Team Johnny
 
Reactiescore
766
Ow dat is dan een snelle veronderstelling van mij geweest :)
Maar dan nog verandert dat mijn punt niet echt.
Het verandert jouw instelling richting ima en andersom ook niet als jij hierover twijfelt.
Mijn punt is gewoon dat deze spelers een keuze hebben gemaakt, die hebben overlegd met de oude stam, die hebben ze veel geluk toegewenst. Nu is die keuze niet gelukt, maar zijn er geen negatieve gevoelens tegen die spelers, iedereen hier begreep hun keuze alleen deelden niet dezelfde visie.
Dat maakt een stam niet hechter of minder hecht, als je in zoiets blijft hangen in een spelletje moet je wel eens goed gaan nadenken waar je nou mee bezig bent naar mijn en/of onze mening. :)

Liefs N
- Team Johnny
Daar ben ik het niet mee eens. Puur en alleen al om het feit dat als je een hechte stam zou zijn, je samen voor het einde gaat, hoe dan ook. Nogmaals, misschien verschillen onze meningen van een hechte stam dan. Geeft allemaal niet, ik baal alleen ontzettend dat er ook nu, kort na de sollis van bepaalde spelers weer stront wordt gegooid naar ima. Van team johny begrijp ik het, jullie hebben al haat naar ima toe vanaf de dag dat jullie sollicitatie niet serieus genomen werd. Dat mag ook allemaal en daar zijn jullie eerlijk in, vind ik ergens ook wel iets leuks hebben hoor. Irriteer mij alleen aan sommige uitingen van bepaalde personen/accounts die tegenstrijdige acties laten zien en die irritatie maak ik kenbaar. Dat hoef ik misschien ook niet de hele tijd te doen :)
 
Reactiescore
760
Was spannend genoeg in oude situatie :p En manier waarop Maai is onstaan is al helemaal triest. Zij bestaan doordat mensen dreigde op del te gaan als ze hun zin niet kregen.

Maai heeft door zeer gunstige ligging wel grootste kans op wereldwinst. Zou echt flop zijn als ze nu de winst niet binnenhengelen.

@vtcpro misschien omdat ima zelf het lijnte uitgooit kwa haten? en thomas dit noem je P&P
 
Reactiescore
766
@vtcpro misschien omdat ima zelf het lijnte uitgooit kwa haten? en thomas dit noem je P&P
Dat wordt keer op keer gebruikt als argument maar ik snap niet zo goed waar die lijntjes worden uitgegooid. Er is een stempel gedrukt op “een typische ima reactie” :p

Tegenstrijdige acties en uitingen noem je geen P&P bij mijn weten :)
 
Reactiescore
760
Dat wordt keer op keer gebruikt als argument maar ik snap niet zo goed waar die lijntjes worden uitgegooid. Er is een stempel gedrukt op “een typische ima reactie” :p

Tegenstrijdige acties en uitingen noem je geen P&P bij mijn weten :)


dus je zegt eigelijk dat ima wel mag janken maar je zelf niet tege commentaar terug kan ?
sorry maar vind dat nogal krom.
 

DeletedUser79458

Guest
Nog steeds de 'kleinste' stam qua punten en hebben met het wegvallen van Axfire een mokerslag te verwerken (gehad). Twee aanwinsten met een relatief groot front ('in ruil voor Axfire') en ze zijn ineens dusdanig favoriet dat het en flop zou zijn als de wereldwinst niet 'binnen hengelen'? Hahaha :D Nice try!

Kijk is naar het front van Coruscant en hoeveel CF's er inzitten. Ik zeg niet dat ze illegaal verkregen zijn maar doordat er dusdanig veel cf's liggen zal het moeilijk zijn voor Coruscant om te deffen+nog best groot front. Vanaf Coruscant zal het alleen maar doorstoten voor Maai worden.
 
Reactiescore
533
Niek is de man die alles kan.
 
Reactiescore
766
dus je zegt eigelijk dat ima wel mag janken maar je zelf niet tege commentaar terug kan ?
sorry maar vind dat nogal krom.
Nee dat zeg ik nergens, ook geen idee waardat uit af gelezen wordt.
 
Bovenaan