Stelling van de Dag

Reactiescore
634
Daarbij heeft Mark nu eindelijk een front wat bij zijn kwaliteiten past

Grootste voordeel van account Coruscant is dat er al 3 werelden een vaste team op zit.
W65 hebben we er zelfs 2 man + 1 dame versterking bij gekregen.

An jah wat is een front ?
Was Lor de stabber een front ?
Was Ax die info kreeg vanuit een (ex) Ima lid en later zichzelf een Ban heeft aangesmeert een front ?
 

DeletedUser74229

Guest
Daarom zeg ik ook, zo hecht zijn jullie niet, want je zet eigen belang boven dat van je hechte groepje :)

Zoals ik al eerder aan heb gegeven, spelen wij het spel puur voor de fun.
Een hechte groep heeft niks te maken met allemaal hetzelfde doen of als 1 iemand een besluit maakt allemaal volgen. Wij hebben inderdaad aangegeven liever op del te gaan dan naar ima. Maar volgens mij waren er nog genoeg andere keuzes dan alleen die 2?
Dus dit is overduidelijk een misconceptie geweest van onze woorden aangezien deze statement alleen het doeleinde had aan te geven dat wij nooit of te nimmer ima joinen zolang acc coruscant daar speelt.

Liefs N
- Team Johnny
 
Reactiescore
533
Stelling van de dag:

Niek is een Egyptische Farao en iedereen moet gehoorzamen.

Kusjes,
Tuur
 
Reactiescore
634
Ex ima lid? you wish Mark, you wish

Of het een Ex lid van Ima was, of dat diegene nog steeds aanwezig is binnen Ima boeit mij niet zoveel.
Coruscant staat er nog steeds en de front accounts die gebruik maakte van deze info zijn er niet.
 
Reactiescore
766
Zoals ik al eerder aan heb gegeven, spelen wij het spel puur voor de fun.
Een hechte groep heeft niks te maken met allemaal hetzelfde doen of als 1 iemand een besluit maakt allemaal volgen. Wij hebben inderdaad aangegeven liever op del te gaan dan naar ima. Maar volgens mij waren er nog genoeg andere keuzes dan alleen die 2?
Dus dit is overduidelijk een misconceptie geweest van onze woorden aangezien deze statement alleen het doeleinde had aan te geven dat wij nooit of te nimmer ima joinen zolang acc coruscant daar speelt.

Liefs N
- Team Johnny
Dan hebben wij inderdaad verschillende percepties van een hechte groep. Er werd btw aangegeven dat als wij die twee niet wilden aannemen, cb, johny en yjgs op del zouden gaan.
 
Reactiescore
533
Stellen dat een hechte groep betekent dat je altijd op 1 golflengte moet zitten is vrij stom. Dan is er maar 1 echte hechte groep en dat is op je eentje. En dan nog kan je twijfel momenten hebben.

Wees eerlijk wie zou er nu ook naar ima willen...
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Nu er een nieuwe stam is gevormd met leden van ima daarbij zal het misschien niet gelijk zo'n zelfde hechte groep zijn, maar wat niet is kan en zal zeker komen.
Want uiteindelijk blijft het een spel dat voor de lol gespeeld wordt.

Kan inderdaad zeker nog komen maar ik reageerde op een bericht waar stond dat Res bestaat omdat het zn vriendschappelijke band heeft. Wat gewoon onzin is als er 2 accounts van de vijand bijkomen en er 3 accounts worden weggespeeld.

Ook raar dat Chicago Blackhawks en You Just Got Sniped liever naar Ima overstappen dan met jullie in stam zouden blijven zitten. Zitten nog puur bij jullie omdat zij waren afgewezen.
 
Reactiescore
767
Kan inderdaad zeker nog komen maar ik reageerde op een bericht waar stond dat Res bestaat omdat het zn vriendschappelijke band heeft. Wat gewoon onzin is als er 2 accounts van de vijand bijkomen en er 3 accounts worden weggespeeld.

Ook raar dat Chicago Blackhawks en You Just Got Sniped liever naar Ima overstappen dan met jullie in stam zouden blijven zitten. Zitten nog puur bij jullie omdat zij waren afgewezen.

dit was toen in de situautie destijds het meest logische maar dit zegt niks over dat wij niet konden op schieten met johhny en zoals bij maai nu ook het geval is werkt de groep prima samen en hebben bepaalde accounts ook samen met elkaar gespeeld op andere werelden . dus dan weer klinkklare onzin gaan verkondingen past wel weer bij het ima beleid.

het dreigen op bb gaan hoor ik al meerdere malen voor komen , voor vele was na de ban / vies spel van axfire de wereld klaar dit was geen dreigen maar probeer eens in onze situatie te staan , in res het ging destijds lekker en opeens gebeurt het. dan krijg je idd reacties die anders hadden gekund maar eerlijk gezegd als maai niet had ontstaan was er niet veel meer aan. op deze w.
 
Reactiescore
634
W65 werd deels verpest door vies/vuil spel vanuit 2 Res spelers.
Dat de overige Res spelers hier geen gehoor aan gaven of zoals er beweerd wordt niks van afwisten, veranderd deze acties niet.
Beide Res accounts zijn uit eindelijk verdwenen uit W65.

Onstaan van Maai en de reden ervan maakt opzicht niet zoveel uit.
Notabene brengt Maai nu een andere draai aan W65 die nog tenminste 248 dagen zal moeten duren.

Het is nu aan Maai om W65 te laten zien dat zij niet enkel bij woord, maar ook met hun daden werkelijk afstand nemen van hun eerdere 2 stamgenoten, die werkelijk alle mogelijke vies/vuil spel hebben gespeeld.
 
Reactiescore
766
Stellen dat een hechte groep betekent dat je altijd op 1 golflengte moet zitten is vrij stom. Dan is er maar 1 echte hechte groep en dat is op je eentje. En dan nog kan je twijfel momenten hebben.

Wees eerlijk wie zou er nu ook naar ima willen...
Dat zeg ik nergens, ik ontkracht jullie uitingen met meerdere argumenten, toch? Dreigen met op del gaan vind ik ook vrij stom, maar hey, dat doen jullie ook ;)

Chicago en sniped wilden allebei maar al te graag naar ima. Met shine hadden ze niets maar met ima wel echt een klik. Dat zijn de letterlijke woorden. En aanschouw, ima wordt weer gebashed op het af. 1 van de redenen waarom ik nee heb gestemd op het toetreden van jullie, door dit continue gezeik. Maar wanneer het jullie even uitkwam, alles mooi was en spraken jullie in de solli vol lof over ima. Nu is ima ineens weer trash :p
 
Reactiescore
183
Ze hadden een klik met ima omdat Esfr daar zat, zeer begrijpelijk uiteraard :p
 
Reactiescore
766
Ze hadden een klik met ima omdat Esfr daar zat, zeer begrijpelijk uiteraard :p
Het is dat ik niet zo ver ga om de hele solli’s hier te posten maar als ik jou was zou ik even wat meer navraag doen alvorens je nog een keer post :)
 

DeletedUser80074

Guest
Het is dat ik niet zo ver ga om de hele solli’s hier te posten maar als ik jou was zou ik even wat meer navraag doen alvorens je nog een keer post :)

Post ze in het topic spotprenten. Hilarisch dat CB & YJGS een solli hebben gedaan bij Ima.. Stelletje opportunisten. De rest heeft z'n rug rechtgehouden.
 
Bovenaan