Stelling van de Dag

DeletedUser74229

Guest
De stam houdt stand maar heeft wel leden van Ima nodig? Maai Vriendschappelijke band is zo onzin als je 2 directe spelers van vijand rekruteert. Als band zo goed was blijf je af van spelers van de vijand.

Ik weet niet hoe jij hier zo bij komt of hoezo je res zo graag weer als de boosdoeners af wilt schilderen, maar maai is puur en alleen ontstaan vanwege de onenigheid binnen ima. Het mooiste aan het "stelen" van spelers van onze vijand is dat die spelers zelf de stamleiders zijn. Dus steek je zwartmakerij lekker in je zak en ga ergens anders onzin verkopen.

Xxx N
- Team Johnny
 
Reactiescore
183
Ja rik, ESFR heeft die stam opgericht, dus Res heeft ESFR niet aangenomen maar andersom, deal with it.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik weet niet hoe jij hier zo bij komt of hoezo je res zo graag weer als de boosdoeners af wilt schilderen, maar maai is puur en alleen ontstaan vanwege de onenigheid binnen ima.

Xxx N
- Team Johnny

Stelen was misschien niet het juiste woord maar het feit is wel dat het geen hechte groep is als je spelers van de vijand nodig hebt, hoe je het wend of keert. En dat was het bericht waar ik op reageerde.
 

DeletedUser63354

Guest
Stelen was misschien niet het juiste woord maar het feit is wel dat het geen hechte groep is als je spelers van de vijand nodig hebt, hoe je het wend of keert. En dat was het bericht waar ik op reageerde.

Wie ben jij om dat te beoordelen als een feit.
 
Reactiescore
766
Als je realistisch kijkt naar Shine is het grotendeels een flop. Het hele noorden(Demolition Man, Eminori, MyBae, binnenkort ook Alexandria Morgan) hebben ze gewoon opgegeven, daarnaast snap ik de frustratie naar ima volledig, constant negatieve posts op het af, zodra een speler(axfire) een ban heeft binnen 1 dag cf'jes aanleggen en we kunnen nog tientallen regels doorgaan. Hoe erg wil je het hebben? Maai(voormalig res) houd gewoon stand doordat we een goede, vriendschappelijke band met elkaar hebben en ons best doen voor elkaar. Ima heeft 3 mil co's en nog verkloten ze het...

Maar ondertussen leggen er wel twee een solli bij ima neer. Oeee wat een hechte band hebben jullie :p
 

DeletedUser74229

Guest
Maar ondertussen leggen er wel twee een solli bij ima neer. Oeee wat een hechte band hebben jullie :p

Naja res had weinig keuze toen axfire gebanned was, het was of ima joinen of shine joinen of strijdend ten onder gaan. De sollicitaties zijn toen gewoon besproken van iedereen in de groepsapp en iedereen heeft hun visie gedeeld.
Deze sollicitaties zijn verstuurd voordat maai überhaupt is aangemaakt en het lijkt me vrij duidelijk dat dit verleden tijd is.
Maar zoals ik al wel 1000x heb herhaald op dit forum, is dit gewoon weer een gemiddelde ima reactie, puur met het doel om te provoceren en chaos binnen andere stammen te zaaien.

Liefs N
- Team Johnny
 

DeletedUser74229

Guest
Stelen was misschien niet het juiste woord maar het feit is wel dat het geen hechte groep is als je spelers van de vijand nodig hebt, hoe je het wend of keert. En dat was het bericht waar ik op reageerde.

Stelen was inderdaad zeker het juiste woord niet.
En hoezo zou je geen goede band met vijanden kunnen hebben?
Ik kan je pms van tijden geleden laten zien waarin Johnny aangeeft bij mysterious dat als de tijden anders waren geweest ze graag hadden willen samenwerken en dat terwijl tussen deze accounts vele aanvallen heen en weer zijn gestuurd, maar puur door hoe de stammen toendertijd gevormd waren speelden we tegenelkaar

Toen heel res schrok van de ban van axfire is in de groep uitgebreid besproken wat nu de volgende stap was, ook is hier gesproken over sollis bij ima en shine. Het lijkt me dat je een best hechte groep hebt als je daar over kan spreken zonder gedonder.

Nu er een nieuwe stam is gevormd met leden van ima daarbij zal het misschien niet gelijk zo'n zelfde hechte groep zijn, maar wat niet is kan en zal zeker komen.
Want uiteindelijk blijft het een spel dat voor de lol gespeeld wordt.

Liefs N
- TEAM Johnny
 
Reactiescore
766
Naja res had weinig keuze toen axfire gebanned was, het was of ima joinen of shine joinen of strijdend ten onder gaan. De sollicitaties zijn toen gewoon besproken van iedereen in de groepsapp en iedereen heeft hun visie gedeeld.
Deze sollicitaties zijn verstuurd voordat maai überhaupt is aangemaakt en het lijkt me vrij duidelijk dat dit verleden tijd is.
Maar zoals ik al wel 1000x heb herhaald op dit forum, is dit gewoon weer een gemiddelde ima reactie, puur met het doel om te provoceren en chaos binnen andere stammen te zaaien.

Liefs N
- Team Johnny

Als ik het me goed herinner was het jullie team die dreigden op del te gaan. Je stamgenoten en hechte groep in de steek laten. Klinkt allemaal een stuk minder hecht. Omdat jullie het nu weer redelijk voor elkaar hebben is het niet zo dat je het verleden telkens weg kan wuiven. Je provoceert zelf continu en komt telkens terug met het argument: “ima reactie, bla bla bla”.

Zelf noem ik het liever een reactie die je kan verwachten naar aanleiding van jullie woorden en daden. Nu heilig komen doen hoe hecht jullie zijn en hoe jullie allemaal zo goed zijn voor elkaar komt op mij over als fake. Want twee weken geleden praatten heel maai(voormalig res) daar anders over.
 

DeletedUser63354

Guest
Als ik het me goed herinner was het jullie team die dreigden op del te gaan. Je stamgenoten en hechte groep in de steek laten. Klinkt allemaal een stuk minder hecht. Omdat jullie het nu weer redelijk voor elkaar hebben is het niet zo dat je het verleden telkens weg kan wuiven. Je provoceert zelf continu en komt telkens terug met het argument: “ima reactie, bla bla bla”.

Zelf noem ik het liever een reactie die je kan verwachten naar aanleiding van jullie woorden en daden. Nu heilig komen doen hoe hecht jullie zijn en hoe jullie allemaal zo goed zijn voor elkaar komt op mij over als fake. Want twee weken geleden praatten heel maai(voormalig res) daar anders over.

Hey vriend, dan neem jij toch aan dat Maai niet hecht is? Case closed.
 
Reactiescore
766
Reactiescore
766
Ik heb idd gezsgd dat ik liever op delete zou gaan dan dat ik ooit ima zou joinen. Dusja als het zo opvat heb ik idd gedreigd met delete :eek:.
Daarom zeg ik ook, zo hecht zijn jullie niet, want je zet eigen belang boven dat van je hechte groepje :)
 
Bovenaan