Stelling van de Dag

DeletedUser78099

Guest
Of Shine gaat met de huidige top 10 van de stam door+ digimat en zquirrel( twee actieve teams in S.W.)

Kan ook nog gebeuren
 
Reactiescore
766
Of Shine gaat met de huidige top 10 van de stam door+ digimat en zquirrel( twee actieve teams in S.W.)

Kan ook nog gebeuren
Die zquirrel die dorpen moet afstaand aan kusm? :p
 
Reactiescore
766
Nieuwe stelling: “over 6 weken is er geen drie strijd meer maar zijn er nog maar 2 “top-stammen” over, gefuseerd of op welke wijze dan ook.”
Had er “binnen 48 uur” van kunnen maken:rolleyes:
 
Reactiescore
766
Stelling: De kleine werelden van tegenwoordig zijn echt k*t. Er valt één speler weg en héél de wereld is om zeep en uitgespeeld nog voor hij fatsoenlijk begonnen is.
Heeft meer te maken met de spelers imo :)
 
Reactiescore
1.478
Alleen hebben de meeste mensen ook nog een leven naast tw, dus qua activiteit gaat dat hem nooit worden.
Ik snap je punt, daar niet van. Echter heeft een account early game minder tijd nodig, en een aantal 'noobs' hebben niet de contacten om een team samen te stellen.
 
Reactiescore
245
Ik snap je punt, daar niet van. Echter heeft een account early game minder tijd nodig, en een aantal 'noobs' hebben niet de contacten om een team samen te stellen.
Daarom ben ik altijd het haasje FeelsBadMan
 
Reactiescore
853
Echter heeft een account early game minder tijd nodig
Ik denk dat menig account meer activiteit in de start vraagt dan daarna hoor. Farmen in de start is in mijn ogen impactvoller dan farmen in mid/late game waar je met events vrij gemakkelijk je edels bij elkaar raapt.

Let wel op dat ik massa's hier buiten laat en dat er natuurlijk uitzonderingen zijn.
 
Reactiescore
1.478
Ik denk dat menig account meer activiteit in de start vraagt dan daarna hoor. Farmen in de start is in mijn ogen impactvoller dan farmen in mid/late game waar je met events vrij gemakkelijk je edels bij elkaar raapt.

Let wel op dat ik massa's hier buiten laat en dat er natuurlijk uitzonderingen zijn.
Je snapt mijn punt niet. Als bij de volgende wereld iedere tw-speler pas wil spelen als hij in een team van 3/4 spelers zit, word de volgende wereld 2x zo klein. Sterke teams hoor, maar de wereld zal enorm klein zijn.
 
Bovenaan