Stelling van de Dag

DeletedUser80074

Guest
Ik ben benieuwd wie er binnen Shine gaat overstappen naar Ima. Mark my words, dat gaat gebeuren.
 
Reactiescore
767
Ikweethetnietzekerhoor....

Je autocorrectie zal Res wel hebben veranderd naar Ima ofzo :eek:

ik Hoop persoonlijk dat ima deze actie niet maakt en het gwn op een 3 strijd houdt.
 
Reactiescore
2.064
Mij
 

DeletedUser13822

Guest
Ik ben benieuwd wie er binnen Shine gaat overstappen naar Ima. Mark my words, dat gaat gebeuren.

Ik ben er vrij zeker van dat als er een kentering is in de strijd er personen gaan solliciteren bij het andere kamp. Maar of hier gehoor aan zal worden gegeven?
 

DeletedUser13822

Guest
Tevens zou ik niet verschieten mocht Shine, na het wegspelen van TMWNN, het een serieus ei in hun broek zitten en toenadering gaan zoeken bij Res voor één of andere samenwerking.

Zeker met noordshine dat het toch moeilijk hebben (MyBae, AM,...)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
ik Hoop persoonlijk dat ima deze actie niet maakt en het gwn op een 3 strijd houdt.

Absoluut niet aan de orde ook. Shine moet er zelf het beste maar van maken. Ima zuid is ook gewoon heel sterk. Noord is een ander verhaal, maar dat komt ook doordat Res gewoon echt niet onder Ima doet. Denk zelf dat er aan beide kanten gewoon wat gebroken wordt voordat 1 vd 2 stammen begint te vallen.
 

DeletedUser79415

Guest
ik ga zeker nee stemmen tegen meer recruits als die zouden komen... (atm.
 
Reactiescore
766
Nieuwe stelling: “over 6 weken is er geen drie strijd meer maar zijn er nog maar 2 “top-stammen” over, gefuseerd of op welke wijze dan ook.”
 

DeletedUser78334

Guest
Nieuwe stelling: “over 6 weken is er geen drie strijd meer maar zijn er nog maar 2 “top-stammen” over, gefuseerd of op welke wijze dan ook.”

Eens, op 6 weken verandert er veel.

6 weken geleden, waren stammen als Inf, Bonken, FRS, DNA en de Booster Boys er nog :p
 

DeletedUser80074

Guest
Eigenlijk ben ik er vrij zeker van. Wellicht dat jullie leiding het nog niet met jullie gedeeld heeft ;-).
 
Bovenaan