Stelling van de Dag

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
735
Eens. Als je ziet wat ze daar bij elkaar kunnen harken met een beetje inzet en inzicht, maarja dat is nou juist waar het aan schort bij die accounts.. Vandaag heeft één accie het licht weer gevonden en kan bomvolle dorpen farmen zoals blijkt, nieuw farmrecord incoming :')
 
Reactiescore
3.540
Stelling: Het westen van w62 is in continue strijd met elkaar waardoor we het niet kunnen veroorloven om al onze troepen de hele tijd weg te sturen. Daarbij kunnen ze ook nog eens niet fatsoenlijk farmen.
 

DeletedUser77704

Guest
Stelling: Iedereen in west farmt enorm goed waardoor iedereen amper buit behaald. En de dagrecords worden een keer gehaald als er strijd is bij anderen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Stelling: Iedereen in west farmt enorm goed waardoor iedereen amper buit behaald. En de dagrecords worden een keer gehaald als er strijd is bij anderen.

Maar in het oosten wordt er ook veel gefarmd en toch liggen de records veel hoger.

Stelling: Het westen van w62 is in continue strijd met elkaar waardoor we het niet kunnen veroorloven om al onze troepen de hele tijd weg te sturen. Daarbij kunnen ze ook nog eens niet fatsoenlijk farmen.

Ah dus jullie zijn al sinds dag 1 constant in strijd? :p

Denk dat je laatste zin vooral belangrijk is :D
 

DeletedUser69389

Guest
Maar in het oosten wordt er ook veel gefarmd en toch liggen de records veel hoger.



Ah dus jullie zijn al sinds dag 1 constant in strijd? :p

Denk dat je laatste zin vooral belangrijk is :D
De spelersdichtheid met ''ervaring'' ligt in het westen wel wat hoger dan in het oosten. Als je bijvoorbeeld kijkt naar het westen dan zijn er 2 a 3 goede (topaccounts) en 2 a 3 redelijke. De rest is pure middelmaat en zal bij een zuchtje tegenwind tenonder gaan. Berekend op basis van de 25 grootste spelers daar.

Kijk je naar een 44 dan is ons continent veel actiever en met wat meer ervaren spelers die om de haul concurreren.
 

DeletedUser79481

Guest
De spelersdichtheid met ''ervaring'' ligt in het westen wel wat hoger dan in het oosten. Als je bijvoorbeeld kijkt naar het westen dan zijn er 2 a 3 goede (topaccounts) en 2 a 3 redelijke. De rest is pure middelmaat en zal bij een zuchtje tegenwind tenonder gaan. Berekend op basis van de 25 grootste spelers daar.

Kijk je naar een 44 dan is ons continent veel actiever en met wat meer ervaren spelers die om de haul concurreren.
dus eigenlijk om te beoordelen hoe de spelers het doen, zou je de som van de haul van de top 25 van het continent moeten nemen en die met de andere contintenten vergelijken? Dat is beste een interessante aanpak eigenlijk
 

Deleted User - 487776907

Guest
Kijk je naar een 44 dan is ons continent veel actiever en met wat meer ervaren spelers die om de haul concurreren.

3 van de 4 top spelers in continent 44 zijn niet in de één dag award top 20 te vinden. Geef je ergens wel gelijk, maar denk zeker niet dat dit de belangrijkste factor is van hun slechte farmstats.
 

DeletedUser69389

Guest
dus eigenlijk om te beoordelen hoe de spelers het doen, zou je de som van de haul van de top 25 van het continent moeten nemen en die met de andere contintenten vergelijken? Dat is beste een interessante aanpak eigenlijk

3 van de 4 top spelers in continent 44 zijn niet in de één dag award top 20 te vinden. Geef je ergens wel gelijk, maar denk zeker niet dat dit de belangrijkste factor is van hun slechte farmstats.
Nee klopt, maar is er wel deels debet aan. Maar ik ben het met je eens dat niet iedereen even goed farmt hier. Maar als ik voor onszelf spreek. Wij kunnen steeds met moeite onze records breken en zitten dan nu aan bijna 2M.
 

DeletedUser78972

Guest
Stelling: elke post is zo een andere stelling, beter houden we alleen stellingen van mods aan.
 

DeletedUser69389

Guest
Doordat de werelden kleiner zijn geworden en er een meer ons kent ons cultuur is ontstaan is het begrijpelijker en acceptabeler dat er informatie gelekt wordt/kan worden uit stammen.

Reden voor de stelling is omdat één van de huidige top 10 stammen te maken heeft met een lekker die stelselmatig informatie lekt richting derden. Welke stam zal ik hier omwille van privacy niet vermelden, maar is wel bij onder meer mij bekend. Voor de UT haters. De bewuste stam is door mij er direct van op de hoogte gesteld toen ik er lucht van kreeg. ;)
 

DeletedUser67275

Guest
Dit is m’n eerste wereld die ik speel, die echt maar uit slechts 4 continenten bestaat. Valt me op hoeveel informatie ik over alles en iedereen doorkrijg. Ons kent ons cultuurtje lijkt me de verklaring, maakt het enigszins begrijpelijker, maar wel compleet onacceptabel!
 

DeletedUser78021

Guest
Doordat de werelden kleiner zijn geworden en er een meer ons kent ons cultuur is ontstaan is het begrijpelijker en acceptabeler dat er informatie gelekt wordt/kan worden uit stammen.

Reden voor de stelling is omdat één van de huidige top 10 stammen te maken heeft met een lekker die stelselmatig informatie lekt richting derden. Welke stam zal ik hier omwille van privacy niet vermelden, maar is wel bij onder meer mij bekend. Voor de UT haters. De bewuste stam is door mij er direct van op de hoogte gesteld toen ik er lucht van kreeg. ;)

Zowel niet begrijpelijk als acceptabel. Je bent een spel aan t spelen, weliswaar een oorlogsspel maartoch. Spionen worden in de echte wereld ook hard gestraft. Hopelijk gebeurd dat met deze, en ZIJ die er dankbaar gebruik van maken ook. Als je echt voor fairplay staat blokkeer je diegene waarvan je deze info krijgt. Echter is dat in de situatie die je noemt ook niet gebeurd. Zo erg fairplay ben je dan ook weer niet.

- Ik zeg tegen de stam dat er een mol zit.
- Ik zeg niet wie de mol is, of houdt me van de domme.
- Ik zeg dat ik voor fairplay sta.

Allemaal loze kreten Martijn waarmee je jezelf in een goed daglicht wilt zetten. Echter laat je de informatiestroom wel open staan omdat je er dankbaar gebruik van maakt. Verhaaltje stinkt een beetje zo, evenals je stelling.

- Yvo
 

DeletedUser69389

Guest
Dit is m’n eerste wereld die ik speel, die echt maar uit slechts 4 continenten bestaat. Valt me op hoeveel informatie ik over alles en iedereen doorkrijg. Ons kent ons cultuurtje lijkt me de verklaring, maakt het enigszins begrijpelijker, maar wel compleet onacceptabel!

Ook vroeger kwam spionage vaak voor, maar werd het niet altijd openlijk, omdat er veel meer spelers waren. Ook toen kon je wel aan informatie komen. Alleen door de komst van wereldchats en de kleinere werelden wekt het naar mijn inziens de indruk alsof spionage vaker voorkomt. Echter is het voor een spion tegenwoordig door die ons kent ons cultuur ook lastiger om ermee weg te komen.

Wel is en blijft het verwerpelijk.


Zowel niet begrijpelijk als acceptabel. Je bent een spel aan t spelen, weliswaar een oorlogsspel maartoch. Spionen worden in de echte wereld ook hard gestraft. Hopelijk gebeurd dat met deze, en ZIJ die er dankbaar gebruik van maken ook. Als je echt voor fairplay staat blokkeer je diegene waarvan je deze info krijgt. Echter is dat in de situatie die je noemt ook niet gebeurd. Zo erg fairplay ben je dan ook weer niet.

- Ik zeg tegen de stam dat er een mol zit.
- Ik zeg niet wie de mol is, of houdt me van de domme.
- Ik zeg dat ik voor fairplay sta.

Allemaal loze kreten Martijn waarmee je jezelf in een goed daglicht wilt zetten. Echter laat je de informatiestroom wel open staan omdat je er dankbaar gebruik van maakt. Verhaaltje stinkt een beetje zo, evenals je stelling.

- Yvo
Er is een reden dat ik je stam informeerde, maar niet via jullie en het blijkt alweer waarom dat ik daarin een goede keuze heb gemaakt. Waar de rest daar dankbaar voor is ga jij weer lopen verwijten. Had ook niks kunnen zeggen en er gebruik van kunnen maken. Iets wat we niet doen en niet willen doen. Ook omdat ik mijzelf dan intern belachelijk zou maken omwille van de policy die wij hanteren binnen Dante.

b956edc4e803971570b911313582acba.png
Ik ga toch geen spelers blokkeren waarmee ik op andere werelden in de stam zit? Als het nou de bewuste lekker is dan zou ik diegene vanzelfsprekend blokkeren en de naam melden aan jullie. Maar die heb ik helaas niet. Zoals ik in de correspondentie met verscheidene stamgenoten van je al heb aangegeven is er sprake van een lek richting andere stammen en niet richting ons. Wel is het zo dat ik die informatie ontvang ja. Uit 5 verschillende stammen en spelers ontving ik/ontvang ik informatie. Ik kan inderdaad benoemen wie de eventuele tussenpersonen zijn, maar die personen wisselen steeds en lossen het probleem voor jullie nog steeds niet op. Wel is het zo dat ik bepaalde tussenpersonen ondertussen wel geblokkeerd heb inderdaad en ook gemeld heb telkens dat wij er niets van wensen te weten. Ook richting mijn leden heb ik dat als zodanig gecommuniceerd.

Als ik de informatiestroom had door willen laten gaan dan had ik jullie wel niet erover verwittigt. Echte gevoelige informatie, over bijvoorbeeld wat voor een type aanvallen en wat er allemaal mee is gestuurd in aanvallen heb ik keurig voor mij gehouden en is niet gedeeld met anderen. Zelfs niet binnen de stam.

Je moet ons niet blamen voor het feit dat wij weten dat er een lek is en wij het keurig aan jullie melden, maar dat wij niet weten wie het lek is. Je had ons mogen blamen als we ervan wisten en jullie er niet van op de hoogte hadden gesteld. Nog meer mag je diegene blamen binnen jullie stam die zo idioot is om zo ontrouw te werk te gaan en jullie stelselmatig te duperen. Het zou zeer zeker kunnen dat dit helemaal geïnitieerd is door een andere stam om jullie te vernietigen, maar wij willen en zullen daar niets mee te maken hebben.

Ja ik had en zou de bewuste via via personen kunnen melden. Daar heb je wel gelijk in. Maar ik ga geen namen geven zonder goedkeuring van hen. Vooral omdat zij, voor zover ik het weet, niet erbij betrokken zijn in de zin van spionage achtige zaken. Maargoed het klopt dat ik het zou kunnen doen.
 
Reactiescore
1.049
Doordat de werelden kleiner zijn geworden en er een meer ons kent ons cultuur is ontstaan is het begrijpelijker en acceptabeler dat er informatie gelekt wordt/kan worden uit stammen.

Reden voor de stelling is omdat één van de huidige top 10 stammen te maken heeft met een lekker die stelselmatig informatie lekt richting derden. Welke stam zal ik hier omwille van privacy niet vermelden, maar is wel bij onder meer mij bekend. Voor de UT haters. De bewuste stam is door mij er direct van op de hoogte gesteld toen ik er lucht van kreeg. ;)
Nee, T hangt volledig (Nouja 90%) af van hoe je de situatie zelf creeërt
Als jij n stam en MB's om je regelt die je door en door kent heb je de kans veeeele male kleiner dan waneer je los een wereld start. Ook de keuze aan wie je welke informatie deelt is een belangrijke. Doe je dit al gauw of 'hoe minder hoe beter'
Wel als er eenmaal een mol inzit gaat het daarna heel snel
maar dat is een ander standpunt denk ik
 
Bovenaan