Stelling van de dag!

DeletedUser76972

Guest
Stab, overtreding, whatever
We hadden woke up this morning zelf al aangesproken over het edelen van die BB dorpen in en rondom onze clusters en dat is nu opgelost :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Stab, overtreding, whatever
We hadden woke up this morning zelf al aangesproken over het edelen van die BB dorpen in en rondom onze clusters en dat is nu opgelost :)

Gelukkig :D
 

DeletedUser79468

Guest
Nieuwe stelling;

Red en adios moeten de strijdbijl begraven op het AF en vanaf nu niet elk dingetje uit het verleden erbij blijven halen, maar naar een positieve toekomst kijken.

Misschien zelf gewoon 2 nieuwe stammen aanmaken met zelfde leden maar andere namen en dan kunnen we dit alles achter ons laten?
 

DeletedUser69389

Guest
Nieuwe stelling;

Red en adios moeten de strijdbijl begraven op het AF en vanaf nu niet elk dingetje uit het verleden erbij blijven halen, maar naar een positieve toekomst kijken.

Ik denk dat de stelling is gebaseerd op basis van de onderstaande quote?

Ik beweer ook niet dat wij alles goed doen.

Ik denk dat heel het probleem tuusen red en adios ligt in het verleden. Als bijv red wat fout doet zal in de verdediging komen; ja maar adios dit adios dat. Als adios wat fout doet is het red (voornamelijk altijd calamity) dit, red dat.

Als beide partijen nu een volwassen houding aannemen en vanaf nu het verleden achter ons laten kunnen we in ieder geval vanaf fairplay in het spel houden neem ik aan? Dus als 1 van de partijen iets fout doet dat er niet eindeloze lijstjes woorden genoemt met wat de andere vroeger wel niet geflikt heeft.

Dat is waar mijn voorkeur naar uit gaat want ik ben al het gezeik over bijv cala wel zat aan het raken. Ook alle gezeik over wat adios vroeger wel niet gedaan heeft.

Allereerst de term strijdbijl. Hoezo zou je als Adios en Red zijnde de strijdbijl moeten begraven op het Algemeen Forum? Op het Algemeen Forum dient aan Politiek en Propaganda gedaan te worden. Als ik even een quote mag aanhalen van @Lyran uit zijn guide Propaganda en Politiek:

Wat?
Propaganda is het beïnvloeden van de publieke opinie om aanhangers voor een bepaald standpunt of opvatting te winnen. In TWtermen: propaganda is het beïnvloeden van de meningen van de spelers om te geloven wat jij zegt. Hiervoor moet je zelf geloofwaardig zijn.
Het belangrijkste om hier te beseffen, is dat propaganda meer is dan alleen mensen proberen van mening te laten veranderen. Het gaat ook om de houding van mensen. Zeker de mensen die al op de hoogte zijn van wat er speelt, hebben al een mening en het is moeilijk om die mening 180 graden te draaien. Wat je wel kan doen, is de houding ten opzichte van jou of je stam te veranderen. Juist de mensen die een lichte voorkeur hebben voor je tegenstander, kan je in ieder geval neutraal maken.

Dat dient gedaan te worden door allemaal technieken, tip voor velen hier, lees dat topic eens goed door. Een goede discussie kan ook met de strijdbijl zolang je dat maar respectvol doet. Want waar gebruik je het AF anders voor? Je bent vijanden en dat mag best geuit worden. Want door een goede profilering van jezelf als stam op het AF zou je bijvoorbeeld spelers geïnteresseerd kunnen laten raken in je stam of juist het tegenovergestelde bij je vijand.

Hoe graag je het ook zou willen, en ik neem aan ook menig ander, lijkt het mij zeer stug dat niet elk dingetje uit het verleden niet meer erbij zou worden gehaald wanneer er iets zou gebeuren en/of plaatsvinden. Daarvoor is er al teveel gebeurd en zijn de relaties zodanig verziekt dat daar geen sprake meer van kan zijn. Wat je hoogstens kunt proberen te bereiken is een normalisatie van het niveau waarop er met elkaar om wordt gegaan. Wanneer je dat weet te bereiken dan heb je al een grote winst behaald.
 

DeletedUser76269

Guest
als Adios en Red zijnde de strijdbijl moeten begraven op het Algemeen Forum? Op het Algemeen Forum dient aan Politiek en Propaganda gedaan te worden.

Ga niet zo lopen mierenneuken iedereen inclusief jij weet wat ik bedoel, dat ik de verkeerde benaming noem prima, krijg ik naast nederlands ook nog geschiedenisles van je?

Hoe graag je het ook zou willen, en ik neem aan ook menig ander, lijkt het mij zeer stug dat niet elk dingetje uit het verleden niet meer erbij zou worden gehaald wanneer er iets zou gebeuren en/of plaatsvinden. Daarvoor is er al teveel gebeurd en zijn de relaties zodanig verziekt dat daar geen sprake meer van kan zijn. Wat je hoogstens kunt proberen te bereiken is een normalisatie van het niveau waarop er met elkaar om wordt gegaan. Wanneer je dat weet te bereiken dan heb je al een grote winst behaald.

Als je niet in staat bent om het verleden achter je te laten (zeker in een spel) ben je mentaal niet fit genoeg voor de wereld.

Het slaat toch nergens op dat elke fout nu word goed gepraat met dit soort voorbeelden;

Ja maar adios smeerde ons een ban aan. Ja maar dat komt door een CF van kidnatio, ja maar dat kkmt weer door de cf van bounty, ja maar dat komt weer omdat cala vies speelden met een bb dorpje, ja maar dat komt weer door adios.....

Ik denk dat je mn punt snapt? Slaat toch nergens op hoe het nu hier gaat.

Ik denk dat iedereeb capable genoeg is om vanaf nu niet alles het verleden de schuld te geven en dat iedereen zich vanaf nu gewoon van zijn beste kant laten zien. Een poging de wereld waardevol te maken (niet enkel in strijd om de winst whatever je er ook voor moet doen) is in mijn opinie niet onmogelijk en voor iedereen leuker.

Maar goed jij vind dat het onmogelijk lijkt, ik ben van mening dat elke speler op w60 niet het verstand van een kind van 3 heeft en dat ze deze mindset best kunnen aanhouden. Het is toch te zot voor woorden dat elke overtreding word goed gepraat door even te vertellen wat de andere allemaal voor overtredingen heeft gemaakt al gaat dat soms maanden terug..
 

DeletedUser69389

Guest
Ga niet zo lopen mierenneuken iedereen inclusief jij weet wat ik bedoel, dat ik de verkeerde benaming noem prima, krijg ik naast nederlands ook nog geschiedenisles van je?



Als je niet in staat bent om het verleden achter je te laten (zeker in een spel) ben je mentaal niet fit genoeg voor de wereld.

Het slaat toch nergens op dat elke fout nu word goed gepraat met dit soort voorbeelden;

Ja maar adios smeerde ons een ban aan. Ja maar dat komt door een CF van kidnatio, ja maar dat kkmt weer door de cf van bounty, ja maar dat komt weer omdat cala vies speelden met een bb dorpje, ja maar dat komt weer door adios.....

Ik denk dat je mn punt snapt? Slaat toch nergens op hoe het nu hier gaat.

Ik denk dat iedereeb capable genoeg is om vanaf nu niet alles het verleden de schuld te geven en dat iedereen zich vanaf nu gewoon van zijn beste kant laten zien. Een poging de wereld waardevol te maken (niet enkel in strijd om de winst whatever je er ook voor moet doen) is in mijn opinie niet onmogelijk en voor iedereen leuker.

Maar goed jij vind dat het onmogelijk lijkt, ik ben van mening dat elke speler op w60 niet het verstand van een kind van 3 heeft en dat ze deze mindset best kunnen aanhouden. Het is toch te zot voor woorden dat elke overtreding word goed gepraat door even te vertellen wat de andere allemaal voor overtredingen heeft gemaakt al gaat dat soms maanden terug..
Ik ben het met je eens dat het idioot is om zaken uit het verleden als verantwoording te gebruiken voor de smerige praktijken die jij als tegenstander dan onderneemt. Maar ik baseer mijn mening meer op de weinige spelers die er spelen op 60 die wel over karakter beschikken. Dan doel ik op spelers als Patrick die het wel hebben in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Jesper, Game of Overlord, want bij hen boeit ethisch spel weinig tot niets.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik ben het met je eens dat het idioot is om zaken uit het verleden als verantwoording te gebruiken voor de smerige praktijken die jij als tegenstander dan onderneemt. Maar ik baseer mijn mening meer op de weinige spelers die er spelen op 60 die wel over karakter beschikken. Dan doel ik op spelers als Patrick die het wel hebben in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Jesper, Game of Overlord, want bij hen boeit ethisch spel weinig tot niets.

Welke Jesper?
 

DeletedUser79332

Guest
Nieuwe stelling;

Red en adios moeten de strijdbijl begraven op het AF en vanaf nu niet elk dingetje uit het verleden erbij blijven halen, maar naar een positieve toekomst kijken.

Niet zozeer de strijdbijl maar meer dat gezeik naar elkaar omtrent vies spel, cf etc.
Strijdbijl met goede p&p mag van mij. Graag zelfs!
 
Bovenaan