Stelling van de dag!

DeletedUser78126

Guest
Die solli’s waren wel erg serieus. Heb die solli van RBC gelezen. Moest wel beetje grinnikken.

Verder denk ik dat adios niet een vd twee front dood had kunnen leggen met een nap/bg omdat er dan gewoon door de helft van de leden amper wat te edelen valt.
Maar buiten dat ze met red en koets niet iets konden regelen hebben ze verder ook niet echt iets anders geregeld buiten dan een zwakke bg met Unr?
Niet heel sterk diplomatiek. Maar wie weet komt er nog een 4e stam die mee kan draaien in de top en word het een 2vs2 qua stammen?

Qua rekruiting. Mwah. Ze hebben wel een compact cluster met zn alle. Misschien wel iets te compact vanaf het begin al.
Veel van de leden van adios kunnen niks anders meer edelen dan van red/koets. Zie al wat jumps richting de rim... dat kan nog wat lastig worden.
 
Reactiescore
853
Nee, tot dusverre oogt Adten buiten enkele accounts vrij kansloos vind ik. Eerste Adten (klik) account is in principe een dag weggespeeld, nu moet er wel vermeld worden dat dit account één dag van te voor gerekruteerd is en de kans dus groot is dat het een chaos was. Persoonlijk denk ik dat Adten voor een deel naar Red zal gaan, waarbij het andere deel geinternd zal worden, een toekomst voor de stam zelf zie ik op dit moment niet.
 

DeletedUser79168

Guest
plus bij een eerste benadering bleek er al een lichte samenwerking met red te zijn tot zover de mogelijkheid tot hulp
 

DeletedUser13688

Guest
Nee, tot dusverre oogt Adten buiten enkele accounts vrij kansloos vind ik. Eerste Adten (klik) account is in principe een dag weggespeeld, nu moet er wel vermeld worden dat dit account één dag van te voor gerekruteerd is en de kans dus groot is dat het een chaos was. Persoonlijk denk ik dat Adten voor een deel naar Red zal gaan, waarbij het andere deel geinternd zal worden, een toekomst voor de stam zelf zie ik op dit moment niet.
Wat zijn je bronnen mbt red?

En Tjah, niet de beste rekruut. Vantevoren besproken of hij een evt aanval van koets af kon slaan, en dat zou hem wel lukken. Nu heb ik zelf de vv moeten draaien tijdens aanvallen, en het account was er zeker niet klaar voor. Strengere screening bij toekomstige potentiële leden.
 
Reactiescore
853
Wat zijn je bronnen mbt red?

En Tjah, niet de beste rekruut. Vantevoren besproken of hij een evt aanval van koets af kon slaan, en dat zou hem wel lukken. Nu heb ik zelf de vv moeten draaien tijdens aanvallen, en het account was er zeker niet klaar voor. Strengere screening bij toekomstige potentiële leden.
Het is slechts een vermoeden bronnen heb ik niet, echter gaat het gerucht dat TraseColare reeds gesprekken met Red. Tweede gok zou TAD zijn die dan met Trase mee zou kunnen. Vanuit Red zou ik het heel goed begrijpen mochten ze deze spelers rekruteren.

En ja, de rekruut was ook verbazingwekkend. NUA zou niet meedoen maar toen het account naar Adten ging toch maar besloten onze clears voor het goede doel te geven
 

DeletedUser79168

Guest
zeker geen verkeerde recruit want de spelers waren toppers alleen zijn het ook spelers die redelijk snel stoppen en hun speelplezier verliezen, hadden ze misschien wel rekening mee moeten houden.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Uiteindelijk heeft elke stam ze. Accounts die inactief worden of snel weggespeeld worden.

Kijk je naar Koets, die heeft dan toch wel absurd veel leden moeten laten gaan vind ik, van Don Pablito, Vito Corleone, Itdarky tot Get Slapped die nu aan de beurt is?

Anarchistisch Kollektief was een veelbelovend account, de spelers van het account kende TuG ook heel erg goed en leek een ideale rimspeler om erbij te halen. Helaas is activiteit inderdaad tegengevallen, maar echt een domper vind ik dit ook niet. Het ligt nog helemaal in de rim, je hebt nog tijd om tot een oplossing te komen, of deze optimaal is of niet.
 

DeletedUser13688

Guest
In slechtste geval zet je er een ander op die als mb fungeert in de RIM daar, zodat o.a. Calamity een goed stuk RIM kan pakken.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nieuwe stelling, related to het oorlogstopic:

De oorlog tussen Adios & Red en Koets gaat nog heel lang duren, omdat het front muurvast ligt en je een soort WWI-scenario krijgt.
 

DeletedUser13688

Guest
Nieuwe stelling, related to het oorlogstopic:

De oorlog tussen Adios & Red en Koets gaat nog heel lang duren, omdat het front muurvast ligt en je een soort WWI-scenario krijgt.
Dan moet je maar geen torens bouwen hoor. Tjah.
 
Reactiescore
853
Nieuwe stelling, related to het oorlogstopic:

De oorlog tussen Adios & Red en Koets gaat nog heel lang duren, omdat het front muurvast ligt en je een soort WWI-scenario krijgt.
Oneens, binnen enkele weken gaan er grootse dingen gebeuren. Vanaf dat moment zal het vast een stuk sneller gaan verwacht ik.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Aan alle fronten liggen een paar breekpunten, zoals bij Calamity. , Tiranu en Growing Strong. Een doorbraak op een van die punten kan al erg beslissend zijn voor de oorlog. Valt één van die accounts, dan kan er al gauw een kettingreactie volgen.
 

DeletedUser13688

Guest
Aan alle fronten liggen een paar breekpunten, zoals bij Calamity. , Tiranu en Growing Strong. Een doorbraak op een van die punten kan al erg beslissend zijn voor de oorlog. Valt één van die accounts, dan kan er al gauw een kettingreactie volgen.

Zijn er nog interessante berichtjes uit de strijd gekomen die de neutrale toeschouwer hier op 't AF kunnen interesseren?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Zijn er nog interessante berichtjes uit de strijd gekomen die de neutrale toeschouwer hier op 't AF kunnen interesseren?

Vanuit de Red kant denk ik niet. Growing Strong heeft zo te zien wel lang onder vuur gelegen, wellicht kan Adios of Koets daar wat voorbeelden laten zien.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Dan mag Lord Alessio eindelijk in Adios;)
 
Bovenaan