Stelling van de dag!

Reactiescore
853
Adios heeft nooit in een underdog positie gezeten, dit doordat de fronten er goed voor stonden en er een zeer groot schala aan rim slaafjes gebruikt word.
Dit is onzin, Adios heeft juist een hele tijd in de underdog positie gezeten. Het was namelijk een oorlog op twee fronten, iets wat ook vaak genoeg benadrukt is. Koets en Red waren allebei een lange tijd favoriet voor de winst, ik denk toch dat met de nieuwe recruits Adios een goede stap heeft gezet richting de winst.
 

DeletedUser78126

Guest
Adios had in de underdog positie moeten zitten. Maar omdat ze gewoon goed liepen en op beide fronten winst pakte was dit niet zozeer het geval.
Als ze nou bakken dorpen hadden verloren was er wel wat voor die underdog positie te zeggen.
 
Reactiescore
1.367
Dit is onzin, Adios heeft juist een hele tijd in de underdog positie gezeten. Het was namelijk een oorlog op twee fronten, iets wat ook vaak genoeg benadrukt is. Koets en Red waren allebei een lange tijd favoriet voor de winst, ik denk toch dat met de nieuwe recruits Adios een goede stap heeft gezet richting de winst.

Een oorlog op 2 fronten, dat is waar. Enkel hadden beide stammen waar front mee was genoeg fronten op andere plekken en de rim totaal niet onder controle.
Dus in feite was het half Koets + Half red vs Adios + 5m aan slaafjes/mbtjes.
 
Reactiescore
853
Een oorlog op 2 fronten, dat is waar. Enkel hadden beide stammen waar front mee was genoeg fronten op andere plekken en de rim totaal niet onder controle.
Dus in feite was het half Koets + Half red vs Adios + 5m aan slaafjes/mbtjes.
Jup ofcourse.
 

DeletedUser77942

Guest
Een oorlog op 2 fronten, dat is waar. Enkel hadden beide stammen waar front mee was genoeg fronten op andere plekken en de rim totaal niet onder controle.
Dus in feite was het half Koets + Half red vs Adios + 5m aan slaafjes/mbtjes.

Wat is dit voor onzin
Ik heb meerdere malen gehoord dat red en koets en beter cluster hadden

Dus hoezo was het half koets + half red

En al zou dat zijn aan welke stam zou dat gelegen hebben dan?
Neem aan dat ze genoeg tijd gehad hebben een lekker cluster te creeren
 
Reactiescore
853
Neem aan dat ze genoeg tijd gehad hebben een lekker cluster te creeren
Nee denk dat dat het probleem ook is. Het probleem is vooral niet dat zowel EV als RA maanden stil lagen in de rim omdat ze zelf, om welke reden dan ook, niet door de moraalnoobs kwamen.
 
Reactiescore
1.367
Wat is dit voor onzin
Ik heb meerdere malen gehoord dat red en koets en beter cluster hadden

Dus hoezo was het half koets + half red

En al zou dat zijn aan welke stam zou dat gelegen hebben dan?
Neem aan dat ze genoeg tijd gehad hebben een lekker cluster te creeren

Wat is dit voor onzinnige post?
Je komt met dingen die totaal niet relevant zijn

Nee denk dat dat het probleem ook is. Het probleem is vooral niet dat zowel EV als RA maanden stil lagen in de rim omdat ze zelf, om welke reden dan ook, niet door de moraalnoobs kwamen.

Tsja, als je moet internen en 70% def bent voor je stammies... En dan solo tegen stam die meer punten hebben dan ikzelf en hulp krijgen van adios... Tsja

Als nua nu in plaats van 90% off ook wat def had geleverd terwijl het 1 van de veiligere accounts was...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61134

Guest
Als ik zo lees weet ik wel 1 ding met zekerheid.
Een paar def rimmers is aardig wat lastiger te verslaan dan iemand die solo speelt.

Reden dat ik altijd Core speel is omdat je daar minder van die "full def" "laag moraal" stammen hebt en gezien je hier geen time-based moraal hebt is het alleen maar vervelender.
Spelers met een grote bek zoals de meesten hier zijn aanzienlijk makkelijk weg te edelen.
 
Reactiescore
853
Wat is dit voor onzinnige post?
Je komt met dingen die totaal niet relevant zijn
Goede gepaste reactie. Zijn post is echter wel degelijk relevant, had Koetst niet genoeg tijd om de rim veilig te stellen?

Tsja, als je moet internen en 70% def bent voor je stammies... En dan solo tegen stam die meer punten hebben dan ikzelf en hulp krijgen van adios... Tsja
Er staat toch om wat voor reden dan ook? Ja wellicht had er eerder ingegrepen moeten worden, echter is het wel degelijk waar dat er te lang gedaan is over het veiligstellen van de rim.
 
Reactiescore
1.367
Goede gepaste reactie. Zijn post is echter wel degelijk relevant, had Koetst niet genoeg tijd om de rim veilig te stellen?

Het is niet relevant omdat het een totaal andere richting opgaat dan over een underdog positie van adios.

Er staat toch om wat voor reden dan ook? Ja wellicht had er eerder ingegrepen moeten worden, echter is het wel degelijk waar dat er te lang gedaan is over het veiligstellen van de rim.

Jazeker, zul je mij ook niet zien ontkennen.

Trouwens jij doet je voor als iemand die er niet mee te maken hebt, terwijl dat wel degelijk zo is.
 
Reactiescore
853
Het is niet relevant omdat het een totaal andere richting opgaat dan over een underdog positie van adios.
Het ontkracht jouw argument. Hij geeft namelijk aan dat Koets er zelf voor heeft gezorgd dat ze het voordeel zijn verloren, hierbij is er dus wel sprake geweest van een underdog positie van Adios.

Trouwens jij doet je voor als iemand die er niet mee te maken hebt, terwijl dat wel degelijk zo is.
Mwah voel mij niet echt verantwoordelijk voor het niet binnenhalen van de rim. Ik ben van mening dat je het solo had moeten kunnen. Dat je 70% def speel is voor de stam op korte termijn top, echter zorgt het op de lange termijn ervoor dat je niet of nauwelijks groeit.
 

DeletedUser78491

Guest
Ik denk dat de fout dat de rim niet veilig gesteld is ligt bij de leiding vd stam en het gebrek aan focus op een mooi cluster vormen.

Red had ook een bijhoorlijke rim stam liggen in de rim. De grootste vd wereld zelfs, genaamd ICARUS. Wij hebben die een tijdje laten liggen, maar daardoor kwamen de rimmers er niet doorheen en bleven ze bbs edelen en groeien.

Toen is er besloten om als stam acties te doen op deze stam. Nu kan je zien aan ICARUS dat ze gebroken zijn en de rim van Red veilig is.

Koets had dit ook moeten doen, 1 of zelfs 2 rimmers tegen een full def stam met laag moraal is gewoon niet te doen en moet de stam bij helpen.
 

DeletedUser76765

Guest
Adios heeft nooit in een underdog positie gezeten, dit doordat de fronten er goed voor stonden en er een zeer groot schala aan rim slaafjes gebruikt word.

Je weet niet of de fronten er goed voor stonden, want er is nooit een aanval geweest op Punkerke, Discovered By Accident, The RainbowChicks en Rage Parrot (zelfs niet eens simpele solo acties, denkend aan een blitz).

Een oorlog op 2 fronten, dat is waar. Enkel hadden beide stammen waar front mee was genoeg fronten op andere plekken en de rim totaal niet onder controle.
Dus in feite was het half Koets + Half red vs Adios + 5m aan slaafjes/mbtjes.

Over Koets ben ik het zeker met je eens. Het front met Adten en andere targets waren voor Koets destijds de prioriteit. Wat Red betreft, kan ik verder weinig over zeggen, maar om nou te zeggen half Red doet eerder Red te min dan iets anders. Het mooie aan je post vind ik persoonlijk ook dat je de indicatie geeft dat enkel Adios mb's en hoe jij het noemt 'slaafjes' (waar komt 5mio vandaan?) heeft en zij de enige zijn die hier gebruik van maken.

En dan solo tegen stam die meer punten hebben dan ikzelf en hulp krijgen van adios... Tsja

Ik hoor graag waar je deze informatie vandaan haalt. Ik neem aan dat je het over ondersteuning hebt, want ik kan mij hier weinig andere hulp bij voorstellen. Voor zover ik weet heeft er nooit def van Adios in de noordelijke rim gestaan (op één dorp na, maanden terug, die nooit een aanval heeft gezien).

Ben deze manier van posten niet van jou gewend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Je weet niet of de fronten er goed voor stonden, want er is nooit een aanval geweest op Punkerke, Discovered By Accident, The RainbowChicks en Rage Parrot (zelfs niet eens simpele solo acties, denkend aan een blitz).

Ik doel meer op het feit dat alle adios leden een normaal front hadden en er geen rim was die gepakt moest worden, aangezien deze al vrij snel gepakt was.

Over Koets ben ik het zeker met je eens. Het front met Adten en andere targets waren voor Koets destijds de prioriteit. Wat Red betreft, kan ik verder weinig over zeggen, maar om nou te zeggen half Red doet eerder Red te min dan iets anders. Het mooie aan je post vind ik persoonlijk ook dat je de indicatie geeft dat enkel Adios mb's en hoe jij het noemt 'slaafjes' (waar komt 5mio vandaan?) heeft en zij de enige zijn die hier gebruik van maken.
Ik hoor graag waar je deze informatie vandaan haalt. Ik neem aan dat je het over ondersteuning hebt, want ik kan mij hier weinig andere hulp bij voorstellen. Voor zover ik weet heeft er nooit def van Adios in de noordelijke rim gestaan (op één dorp na, maanden terug, die nooit een aanval heeft gezien).

Ik doel niet op Adios MB's. Ik doel op stammen als Time en Nobelites. Deze zijn in een zeer vroeg stadium gecontacteerd geweest, evenals dat ik rond de 100k punten geconcateneerd ben door adios.
Als ik me niet vergis kreeg ik laatst zelfs een bericht van jou dat jullie aangeboden hadden om te VVen op het account "flowershop", een account van 700k maar dat deze zelf ging deffen

Ben deze manier van posten niet van jou gewend.

Welke manier van posten ben je dan van mij gewend?


Het ontkracht jouw argument. Hij geeft namelijk aan dat Koets er zelf voor heeft gezorgd dat ze het voordeel zijn verloren, hierbij is er dus wel sprake geweest van een underdog positie van Adios.

Naar mijn mening ontkracht zijn post niets, wat hij post kan prima waar zijn maar is niet relevant om te concluderen of er een underdog positie is geweest of niet.

Mwah voel mij niet echt verantwoordelijk voor het niet binnenhalen van de rim. Ik ben van mening dat je het solo had moeten kunnen. Dat je 70% def speel is voor de stam op korte termijn top, echter zorgt het op de lange termijn ervoor dat je niet of nauwelijks groeit.

Als stamlid dat niet bereid was enige offence te sturen voor de stam noch defence te bouwen voor de stam en hier zeer luid over was, ben je zeker wel mede verantwoordelijk voor de situatie in de stam.
Tuurlijk kan het solo, als ik full offence had gespeeld en mijn buren niet waren gestopt.
 
Reactiescore
853
Als stamlid dat niet bereid was enige offence te sturen voor de stam noch defence te bouwen voor de stam en hier zeer luid over was, ben je zeker wel mede verantwoordelijk voor de situatie in de stam.
Leuke post, volgende.
 
Reactiescore
489
Hoezo volgende post? Als je geen def/off geeft aan medestamspelers, waarom zit je dan uberhaupt in een stam?
 
Reactiescore
1.367
Hoezo volgende post? Als je geen def/off geeft aan medestamspelers, waarom zit je dan uberhaupt in een stam?

Hij is er in het verleden zelfs uitgestapt omdat we niet zijn grote vriend saphira wilden aannemen
 
Reactiescore
853
Hij is er in het verleden zelfs uitgestapt omdat we niet zijn grote vriend saphira wilden aannemen
Je post is niet waar. Nutteloos om in te gaan op een leugen. Tevens is het onze keuze wat we doen om stamgebied, als wij wilden leaven mocht Saphira niet welkom zijn is dat onze keuze? Dat jullie je verplicht voelden ons te behouden zegt op dat moment genoeg?
 
Reactiescore
489
Hij is er in het verleden zelfs uitgestapt omdat we niet zijn grote vriend saphira wilden aannemen

Uit de stam gaan was idd misschien overdreven, maar elke speler heeft andere waarden/normen en als die niet met het grotendeel van de stam overeenkomen, is dit ergens wel misschien de beste oplossing voor beide partijen.

+ Saphira was qua ligging een zeer goede recruit tov Adten ;)
 
Reactiescore
1.367
Je post is niet waar. Nutteloos om in te gaan op een leugen. Tevens is het onze keuze wat we doen om stamgebied, als wij wilden leaven mocht Saphira niet welkom zijn is dat onze keuze? Dat jullie je verplicht voelden ons te behouden zegt op dat moment genoeg?

In het begin is er constant door NUA aangegeven dat ze niet defensiever wilden spelen noch zou NUA offence leveren voor stam aanvallen. Welke jullie voelde zich verplicht? Als het aan mij lag waren jullie er na week 1 al uit geknikkerd.

Uit de stam gaan was idd misschien overdreven, maar elke speler heeft andere waarden/normen en als die niet met het grotendeel van de stam overeenkomen, is dit ergens wel misschien de beste oplossing voor beide partijen.

+ Saphira was qua ligging een zeer goede recruit tov Adten ;)

Saphira bleek inderdaad een goede recruit, enkel lag hij toen niet erg lekker met zeer veel front + Speelde hij solo
 
Bovenaan