Stelling van de dag

Deleted User - 697374

Guest
Grepolis is ook heel anders kijkend naar de snelheid van het spel. Overnemen gaat veel trager en een cultuur lvl daar is veel meer en lastiger te krijgen dan een edellimiet op tribalwars. Tribalwars is daarentegen ook veel sneller kijkende naar de snelheid waarmee je je edellimiet op krikt in verhouding met je cultuur lvl. Daarnaast is de manier van overnemen ook anders en veel langzamer. Op grepolis moet je 12 uur met een dorp bezig zijn en op tribalwars soms maar 35 minuten afhankelijk aan de snelheid van de wereld. Al met al tribalwars is een veel intensiever spel wat co's belangrijk maakt, want solo vreet het gewoon teveel tijd.
 

DeletedUser78770

Guest
Grepolis is ook heel anders kijkend naar de snelheid van het spel. Overnemen gaat veel trager en een cultuur lvl daar is veel meer en lastiger te krijgen dan een edellimiet op tribalwars. Tribalwars is daarentegen ook veel sneller kijkende naar de snelheid waarmee je je edellimiet op krikt in verhouding met je cultuur lvl. Daarnaast is de manier van overnemen ook anders en veel langzamer. Op grepolis moet je 12 uur met een dorp bezig zijn en op tribalwars soms maar 35 minuten afhankelijk aan de snelheid van de wereld. Al met al tribalwars is een veel intensiever spel wat co's belangrijk maakt, want solo vreet het gewoon teveel tijd.

Mwah ligt eraan welk systeem ik heb vaak genoeg inde top 5 mee gedraait op grepo en daarin tegen is t ooknwel erg leuk om de kans te krijgen je dorp 12 uur te deffen of de kolo eruit te beuken als stam zijnde met off
 

Deleted User - 697374

Guest
Mwah ligt eraan welk systeem ik heb vaak genoeg inde top 5 mee gedraait op grepo en daarin tegen is t ooknwel erg leuk om de kans te krijgen je dorp 12 uur te deffen of de kolo eruit te beuken als stam zijnde met off
Ja klopt maar je pakt daar vaak een paar dorpen op Tribalwars meer groepen dorpen. Tenminste dat is mijn ervaring met de 2 spelen.
 

Deleted User - 697374

Guest
Ik ben denk ik 10x zo goed in tw dan Grepolis wat mij een noob maakt. Dat haalt niet weg dat je zonder moeite gier 1 edellimiet haalt op een trage wereld en daat misschien 1 per week. Daarnaast kan dit niet oplopen tot 5 per dag zoals op tribelwars met gemak haalt vaak. Wat mijn conclusie zet op tribalwars heeft co's nodig anders zoud alleen een nolifer die niet perse veel skill heeft een hele stam van pro's opruimen die minder tijd hebben. Tuurlijk dit kan je als skill zien dat hem lukt maar het is en blijft een spel dus je moet in mijn ogen nog steeds een sociaal leven ernaast mogen hebben als je een wereld wil winnen. Dit wil niet zeggen dat grepolis voor nolifers is want het is gewoon goed te doen als solo speler, want je ziet dingen 12 uur lang aankomen dus je hebt ook 12 uur om je voor te bereiden.
 
Bovenaan