Stelling van de dag

DeletedUser78116

Guest
Even een nieuw topic om het AF wat leven in te blazen.

Dit is het stelling van de dag topic. Elke dag post hier iemand een stelling over een W61 / Tribalwars gerelateerd iets en daar kan dan een debat over gevoerd worden. Ik wil zelf het goede voorbeeld geven dus de eerste stelling luidt.

Tribalwars zou beter af zijn zonder co's
 

DeletedUser77389

Guest
Zou een interessante optie zijn voor een wereld. Maar ook een problematisch iets.



Er zouden meer accounts zijn.

Zou het ook stuk intensiever maken. Bovendien denk ik dat het verschil dan vrij groot word tussen noobs en pro's.
 

DeletedUser78825

Guest
Zou het ook stuk intensiever maken. Bovendien denk ik dat het verschil dan vrij groot word tussen noobs en pro's.

Het zou veel intensiever worden. Enkel degene die veel tijd hebben zouden ook denk ik vrij ver geraken.
Maar, in theorie zou het de wereld wel op een hoger niveau zetten aangezien alle goede spelers ook apart zouden zitten.
 

DeletedUser79332

Guest
Zou een interessante optie zijn voor een wereld. Maar ook een problematisch iets.



Er zouden meer accounts zijn.

Alleen als je ervan uit gaat dat een team allemaal individueel gaat spelen.
Ik denk dat een hoop mensen deze wereld, mits dit een keer als instelling meegenomen wordt, minder mensen aantrekt omdat mensen er nu zelf veel meer tijd in moeten gaan stoppen.

Dus een inactiever wereld qua aantal spelers
 

DeletedUser78770

Guest
je hebt t ook op grepolis, een persoon per account rooft zeker meer tijd en nja er zijn ook meer accounts
 

DeletedUser78825

Guest
Alleen als je ervan uit gaat dat een team allemaal individueel gaat spelen.

Je zou verplicht alleen moeten spelen. Dit zou dus willen zeggen 1 IP/MAC per account.

Probleem dat voorkomt: Je kunt niet en op mobiel en op PC op hetzelfde account.
Ander probleem dat voorkomt: Je kunt niet op locatie spelen, aangezien je op een ander IP Adres zou komen.

Ik denk dat een hoop mensen deze wereld, mits dit een keer als instelling meegenomen wordt, minder mensen aantrekt omdat mensen er nu zelf veel meer tijd in moeten gaan stoppen.

Waarschijnlijk zullen minder mensen spelen, aangezien niet iedereen er zoveel tijd in zouden willen steken, maar puur theoretisch zou er een hoge opkomt kunnen zijn qua account.

Dus een inactiever wereld qua aantal spelers

Dit zal dus afhangen van hoe het in praktijk uitdraait.
 

DeletedUser67467

Guest
Je zou verplicht alleen moeten spelen. Dit zou dus willen zeggen 1 IP/MAC per account.

Probleem dat voorkomt: Je kunt niet en op mobiel en op PC op hetzelfde account.
Ander probleem dat voorkomt: Je kunt niet op locatie spelen, aangezien je op een ander IP Adres zou komen.
Lijkt me wel leuk om zo'n wereld te zien maar ik sluit me inderdaad aan bij Cryptic. Ik denk niet dat het mogelijk is om dit te controleren, en verder zou er ook veel kritiek komen van de spelers.
 
Reactiescore
1.019
tjah of gewoon 1 mac adres, en je ip mag changen, hoe wil je anders in se trein ofzo spelen
 

Deleted User - 697374

Guest
Tribalwars zou denk ik teveel op vv wars gaan lijken. De stam die de meeste vvers heeft wint. Ook zal je altijd mensen hebben die stoppen. Die moet je dan internen terwijl je nu er ook nieuwe spelers op kan zetten.
 

DeletedUser77389

Guest
Is toch best makkelijk op te lossen, je mag gewoon 1 mobiel koppelen. Je blijft dan wel hebben dat je alleen thuis op ip kan spelen met pc.
 

DeletedUser73162

Guest
ODA en ODD zeggen in deze fase van het spel eerder negatieve dingen dan positieve dingen.
 

Deleted User - 697374

Guest
Niet helemaal mee eens veel oda of odd ja, maar een beetje is niet erg want je moet wel je farmpjes clearen of de scouts van andere doden. Daarentegen zegt veel oda dat je je clear groten deels verloren bent en veel odd dat je verdediging of dood of zwaar gehavend is.
 

DeletedUser77896

Guest
Niet helemaal mee eens veel oda of odd ja, maar een beetje is niet erg want je moet wel je farmpjes clearen of de scouts van andere doden. Daarentegen zegt veel oda dat je je clear groten deels verloren bent en veel odd dat je verdediging of dood of zwaar gehavend is.

Niet mee eens, wij hebben de hoogste ODA van de wereld. Toch farmen we vandaag gewoon weer een PR :D.
 

DeletedUser67467

Guest
ODA en ODD zeggen in deze fase van het spel eerder negatieve dingen dan positieve dingen.

Indien je veel ODA hebt kan het slecht of goed voor je zijn, alles hangt af van de verliezen die jezelf hebt opgelopen. Als je tegenstander volledig offensief is en je hebt zelf ook minimale verliezen is het mooi meegenomen. Anders is het in mijn ogen een beetje een waste van troepen, zeker in het begin van een wereld.

Veel ODD hebben kan alleen maar slecht zijn op dit moment, dan wil het zeggen dat je onder aanval ligt. Iets wat je niet wilt hebben want dat heeft dan weer effect op je farmen/groei etc.
 

Deleted User - 697374

Guest
Niet mee eens, wij hebben de hoogste ODA van de wereld. Toch farmen we vandaag gewoon weer een PR :D.
Tuurlijk kan dat maar jullie oda is waarschijnlijk ook mooi in verhouding met je punten en troepen. Maar stel een 1500 punten speler met nr 1 oda is gewoon weg kansloos dood gelopen.
 
Reactiescore
524
Tuurlijk kan dat maar jullie oda is waarschijnlijk ook mooi in verhouding met je punten en troepen. Maar stel een 1500 punten speler met nr 1 oda is gewoon weg kansloos dood gelopen.

Als je kansloos doodloopt heb je meestal weinig ODA en je target een grotere hoeveelheid ODD (met weinig verliezen).

Veel ODA zou ik eerder in verband brengen met het clearen van een offensief spelende concurrent in de buurt --> betere farmligging voor jezelf.
 

DeletedUser48745

Guest
ODA en ODD zeggen in deze fase van het spel eerder negatieve dingen dan positieve dingen.
Eens. Veel ODA kan inderdaad betekenen dat je ook veel farms cleared, maar efficiënt is dat lang niet altijd.
Niet mee eens, wij hebben de hoogste ODA van de wereld. Toch farmen we vandaag gewoon weer een PR :D.

Veel farmen betekent niet ook direct veel groei. Een hoge ODA betekent vaak ook een degelijk troepenverlies aan jouw kant, wat je efficiëntie vermindert.
 
Bovenaan