Stelling van de dag

DeletedUser75812

Guest
Heb niet over de nap als sanctie maar een.interne sanctie, die NAP was wel het minste namelijk. Daarbij is het gewoon stom om als co wat af te spreken en dat niet door te geven aan een andere co die dan aanvalt ;) Kan je moeilijk als een stab bezien. Daarbij stond ANB daar niet achter net als gedoe met Ocean. Maar dit soort fouten zijn er om van te leren lijkt me zo.

Dus hoe wil je dat we dit opvatten? De co in kwestie wist niets af van de NAP die er een langere tijd van kracht was en besloot dan maar te stabben?
Netto houd dit in, een stab. Slechte communicatie of niet, het is een (bewuste?) stab sinds die hoe dan ook op de hoogte moest zijn geweest OF de vraag had MOETEN stellen tot wanneer die was nap.
Gewoon een hele simpele gang van zaken, dat de stab, op geen manier goed valt te praten.
Dan dat stukje dat die zogenaamd dan maar alles zou moeten dodgen, terwijl een andere stamgenoot dus maar even gezellig door gaat. Jullie maken die fout, dat gaat ten koste voor jullie, om die goed te maken.
Schandalig, het ontkennen en dan het stukje wat ik erger vind, het slecht oplossen van de laffe acties in het geheel.

Klinkt echt goed dit allemaal.:confused:
 

DeletedUser77704

Guest
Dus hoe wil je dat we dit opvatten? De co in kwestie wist niets af van de NAP die er een langere tijd van kracht was en besloot dan maar te stabben?
Netto houd dit in, een stab. Slechte communicatie of niet, het is een (bewuste?) stab sinds die hoe dan ook op de hoogte moest zijn geweest OF de vraag had MOETEN stellen tot wanneer die was nap.
Gewoon een hele simpele gang van zaken, dat de stab, op geen manier goed valt te praten.
Dan dat stukje dat die zogenaamd dan maar alles zou moeten dodgen, terwijl een andere stamgenoot dus maar even gezellig door gaat. Jullie maken die fout, dat gaat ten koste voor jullie, om die goed te maken.
Schandalig, het ontkennen en dan het stukje wat ik erger vind, het slecht oplossen van de laffe acties in het geheel.

Klinkt echt goed dit allemaal.:confused:

Geen bewuste stab dus, stomme fout die jij van mij best als stab mag bevestigen maar er is snel gehandeld om die fout recht te zetten.

Hallo?Rea graag?

Niet zo ongeduldig jij ;) Op.moment can aanvallen verzenden onduidelijkheid, na eerste pm kwam duidelijkheid intern en 1 iemand was het er niet mee eens, duidelijk antwoord lijkt me zo :) Kan je nu toch rustig slapen nu ik gereageerd heb.
 
Reactiescore
3.452
Onduidelijkheid?
Riet zegt de nap op, na 3 dagen wordt de nap aangevallen en neemt een Danny het gesprek over dat het wel oké is om aan te vallen omdat de nap er bijna op zit .
Dus en Riet en Danny waren op de hoogte

Lol zie net dat je je post hebt bewerkt, dit zei je namelijk eerst :
Daarbij is het gewoon stom om als co wat af te spreken en dat niet door te geven aan een andere co die dan aanvalt
 

DeletedUser77704

Guest
Onduidelijkheid?
Riet zegt de nap op, na 3 dagen wordt de nap aangevallen en neemt een Danny het gesprek over dat het wel oké is om aan te vallen omdat de nap er bijna op zit .
Dus en Riet en Danny waren op de hoogte

Precies overeen met wat ik zei, Riet sloot af, Danny verzend aanvallen, krijg het te horen en gaat het goed praten omdat hij het er niet mee eens is.
 

DeletedUser61161

Guest
Ken jij de definitie van stabben wel? Anders had je dit niet gezegd.

CF's keuren sommige helaas goed, maar is ook vorm van oorlog voeren.

Beter dan R2W bij je vijand toch?

Meh, liever R2W dan dat mensen je bb's kataén of clusterfucken tho.
Bij R2W ligt het nog steeds aan de skills om dorpjes te pakken terwijl dat bij clusterfucken totaal niet het geval is.
 

DeletedUser74418

Guest
Stabde* niet Stabte @thomas.

@hammer bro eigenlijk jouw taak om dit soort fouten te verbeteren en daarbij ook gelijk de wereld een betere plek te maken.
 

DeletedUser77014

Guest
Is BB edelen een tactische zet of juist een verkeerde zet om je edels weg te gooien?
 

DeletedUser75778

Guest
Wil je context geven of laat je dat over aan de reaguurders?
 

DeletedUser77014

Guest
4151405782765e06d24c60fbbbacc071.png
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Deblock is volgens mij zelf fel tegen:
dbb23d2807f43d3e2a5ec3707bfc7cc1.png


Vond dit wel amuserend toen ik vandaag weer eens besloot 2k dorpen van hem te pakken.
 
Reactiescore
2.478
Ik denk dat David bedoelt dat hij de reden achter(context) wil weten. Dus waarom de barbaren dorpen zijn gepakt.

Naar mijn mening kan het tactiek zijn als je een groot edel te overschot hebt en met de kwantiteit in het nadeel bent. Echter maakt minder edels je offensief zwakker, dus persoonlijk zou ik het niet snel doen ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik zou persoonlijk niet snel aan BB's beginnen, tenzij ik inderdaad overschot aan edels heb. Maar vind ik wel dat je eerst iets moet proberen op je tegenstander ipv een teruggetrokken houding te vertonen door bb's te edelen. Kan goede zet zijn maar in andere situaties raad ik het niet aan.
 

DeletedUser61161

Guest
De echte pro's kata'en eerst de gs van 100en bb's in iemand zijn cluster en gaan daarna clusterfucken :cool2:
Gebeurde bij mij op W40 :D
 
Bovenaan