Stelling van de dag

Reactiescore
94
Hola,

Tenzij ik het met m'n brakke hoofd gemist heb, heeft deze prachtige wereld vol abusers, stabbers, blijkbaar hackers etc etc. nog geen 'Stelling van de Dag'-topic, wat toch het forum een stuk minder vatbaar maakt voor goede discussies.

Bij deze zal ik de spits afbijten met de volgende stelling;
"Simpelweg actief zijn en actief farmen zijn de enige dingen die nodig zijn om beter te eindigen dan 90% van de spelers op de huidige werelden, mits je de gevallen buiten beschouwing laat waarin er bijvoorbeeld een PP abuser in je buurt zit."

Hiermee heb ik het niet over 90% van de spelers die overblijven tijdens de endgame, maar 90% van de accounts die starten (en langer dan een week blijven hangen).

Discussieer!

Groetjes,
 
Reactiescore
420
Oneens: Je kunt met minder activiteit en farming toch een speler tactisch overklassen ;)
 
Reactiescore
94
Dat ben ik met je eens, overigens heb ik (kijkend naar de gemiddelde speler) niet het idee dat veel spelers hiertoe in staat zijn.
 

DeletedUser76081

Guest
Oneens. Je moet wel degelijk bepaalde ''technieken'' beheersen of kennis hebben van bepaalde zaken om bij die 10% te horen.
 
Reactiescore
420
De grootste factor in de start blijft toch geluk hoor ;) Je clear doodlopen of niet is een wereld van verschil.
 
Reactiescore
94
De grootste factor in de start blijft toch geluk hoor ;) Je clear doodlopen of niet is een wereld van verschil.

Eens, overigens is het doodlopen van je clear een risico wat je bewust kan nemen of vermijden, veilig spelen levert soms ook een prima carrière op ^^
 

DeletedUser76081

Guest
True, ik vind het wel een deel van het spel terug kunnen komen van een achterstand of tegenslag, maakt het leuker in mijn optiek.
 
Reactiescore
420
Clears zijn overrated!
 
Reactiescore
420

DeletedUser76081

Guest
Ik heb niks meer alles dood op BB dorp!! stonden wel 5 speer in!!!
 
Reactiescore
94
Ook oneens.
Zoals gezegd zijn inzicht & geluk ook erg belangrijk :)
Overigens zijn 12 boost accounts ook wel een goede toevoeging!

Kunnen we niet ffkes 2 stellingen per dag doen? :D
Over de meeste is al snel wel genoeg gezegd denk ik
 
Reactiescore
94
Ik heb wel een nieuwe, en het is waarschijnlijk een hele amateuristische stelling. Het is ook meer een vraag om over te discussiëren.

Het ging onlangs over het fuseren in de vroege fase, en dat dit vaak als dom wordt beschouwd omdat elke edel en elke munt dan figuurlijk goud waard zijn.
Overigens vroeg ik me dus af wat men beschouwt als een 'goed' moment om te fuseren. Zodra twee grotere accounts gaan fuseren, is het product veel zwakker dan als twee spelers van elk 1 dorp dit doen. Immers is het makkelijker om van 1 dorp naar 2 dorpen te gaan (en dit dan te kunnen beschermen) dan van bijvoorbeeld 10 naar 20.

Dus ik vroeg me af wat nou zwaarder weegt, het soort van verliezen van momentum door een fusie in de earlygame (lijkt me meevallen) of het moeten verdedigen van een account wat eigenlijk te groot is (gemiddeld dubbel zo groot)?
 
Bovenaan