Stelling van de dag

DeletedUser40295

Guest
Nou ja dankjewel :)

Ik moet er spontaan van blozen...

Even over de stammen die uit elkaar zijn gevallen. Ik heb allerlei geruchten daar over gehoord dus ga ik geen uitspraak over doen kan net zogoed als onwaar zijn.
Over de samenwerking, ik weet dat sommige stammen samenwerken.

Ik krabbelde niet terug na wat er gezegt werd kwam ik tot de conclusie dat ik gewoon te snel conclusie heb getrokken. :wink::eek2:

Over todler weet ik idd dat account moeilijkheden had, en dat ze 500 incommings kregen van snowcaine e.d
En dat ze het al hadden opgegeven. voor zover ik de informatie goed begreep.

Je hebt gelijk ik speculeerde maar wat. Harde feiten die ik heb.
Fairscript--> rim--> Ano(westlive)
.Dark .Angel--> lijkt vast te zitten/minder actief
En voor de rest kan ik wel wat speculeren maar ik weet idd niks van hoe het binnen Bingo gaat.

:D tja graag gedaan teminste iemand die vrolijk is geworden vandaag :tongue:
 

DeletedUser78123

Guest
Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren zodra bingo grote fronten heeft met de andere top 5 stammen, en de kleine spelers er tussenuit zijn gespeeld. Ik weet nog niet zo zeker of Bingo gaat winnen. Uiteraard verkeren ze op dit moment in een goeie positie. we gaan 't zien:)
 

DeletedUser61161

Guest
ikr, kan je veel beter hebben dan mensen die proberen interessant te doen op een dood AF :cool2:
 

DeletedUser61161

Guest
Meh, dan alsnog kan je zeggen dat mijn doel dan werkt om mensen meer naar buiten te krijgen ipv hele dag op een Af van een dom spelletje te zitten :cool2:
Dus je kan stellen dat ik hoe dan ook een meerwaarde ben voor dit AF :)
 

DeletedUser78126

Guest
Ben blij dat jij jezelf als een meerwaarde ziet voor t AF. Je houd t iig lekker luchtig. Dat moet ik je nageven.

Ik ben er ook zeker mee oneens dat bingo deze wereld al gewonnen heeft. Indd hebben de top stammen amper contact met elkaars dorpen en voor hetzelfde geldt bakken ze er in bingo niks van.

Wat betreft todler. T zal best dat die inactief waren. Maar die in 1x breken was ook het doel. En dat is gelukt doormiddel doordat iedereen een steentje heeft bijgedragen om die teller op te krikken. Al zegt t niet veel over de skills binnen bingo. Vond dat toch mooi om te zien. Deed me hartje sneller kloppen.
 

DeletedUser78123

Guest
Ben blij dat jij jezelf als een meerwaarde ziet voor t AF. Je houd t iig lekker luchtig. Dat moet ik je nageven.

Ik ben er ook zeker mee oneens dat bingo deze wereld al gewonnen heeft. Indd hebben de top stammen amper contact met elkaars dorpen en voor hetzelfde geldt bakken ze er in bingo niks van.

Wat betreft todler. T zal best dat die inactief waren. Maar die in 1x breken was ook het doel. En dat is gelukt doormiddel doordat iedereen een steentje heeft bijgedragen om die teller op te krikken. Al zegt t niet veel over de skills binnen bingo. Vond dat toch mooi om te zien. Deed me hartje sneller kloppen.

Was je hart het enige wat er toen klopte, of toch stiekem nog iets? :oops:
 

DeletedUser78126

Guest
Nou als ik het me goed herinner werd er op dat moment ook op de deur geklopt indd. Dus dan klopte de deur denk ik dan. Als je dat zo kan zeggen.
 
Reactiescore
96
Meh, dan alsnog kan je zeggen dat mijn doel dan werkt om mensen meer naar buiten te krijgen ipv hele dag op een Af van een dom spelletje te zitten :cool2:
Dus je kan stellen dat ik hoe dan ook een meerwaarde ben voor dit AF :)

We danken je voor je opofferingsgezindheid, want per saldo ben jij degene die het meest op het AF aanwezig is en dus het minst buiten komt :eek:

Nou als ik het me goed herinner werd er op dat moment ook op de deur geklopt indd. Dus dan klopte de deur denk ik dan. Als je dat zo kan zeggen.

Na, de deur op zich niet... maar wel degene die erop klopte;)
 

DeletedUser61161

Guest
We danken je voor je opofferingsgezindheid, want per saldo ben jij degene die het meest op het AF aanwezig is en dus het minst buiten komt :eek:



Na, de deur op zich niet... maar wel degene die erop klopte;)
Ah ja klopt ook wel, zit al 10 maanden in ziektewet :p Waarom denk je dat ik op tw teruggekomen ben :rolleyes2:
 
Reactiescore
96
Aha, dat is minder man! Ongeluk gehad opt werk of andere stuff.
Wellicht persoonlijk, dus feel free om niet te beantwoorden ;)

Hahah om andere mensen een gezonde levensstijl aan te praten? :p


En om een klein beetje ontopic te blijven: ik denk ook dat W53 nog lang niet gespeeld is.
Bingo is nog niet echt getest, dus alles kan nog gebeuren.. we will see..
 

DeletedUser61161

Guest
nee weet je wat het is, bij mijn geboorte is er iets mis gegaan waardoor mijn lichaam opeens dingen aanmaakte waardoor ik plots zwanger ben geraakt.
Nu hebben ze bij de operatie die dingen weg gehaald maar mag ik totaal geen kracht zetten want anders gaat die wond open = zieketwet.
 

DeletedUser69459

Guest
nee weet je wat het is, bij mijn geboorte is er iets mis gegaan waardoor mijn lichaam opeens dingen aanmaakte waardoor ik plots zwanger ben geraakt.
Nu hebben ze bij de operatie die dingen weg gehaald maar mag ik totaal geen kracht zetten want anders gaat die wond open = zieketwet.

Ik ben blij voor je dat deze post om 4 uur `s nachts gemaakt is en niet overdag :D
 
Reactiescore
3.457
Nou dat zit zo :)

1.Bingo heeft het goed voor elkaar. Mooi team samengesteld met allerlei spelers die het spelletjes goed kennen.
2.Ze hebben bijna geen weerstand gehad/gekregen omdat er teveel verdeeldheid was in en tussen stammen naar mijn mening. Om de zoveel tijd valt er weer een stam uit elkaar.

Zoiets voor mijn gevoel is de wereld al bijna gespeeld maar je weet het nooit he :D
Of heb ik het nu helemaal fout ??

Ik zie toch ietswat van een verdeeldheid?:eek2: Is de wereld dan toch niet bijna beslist?
 
Reactiescore
96
"Om de zoveel tijd valt er weer een stam uit elkaar."
Misschien is het deze keer de beurt van Bingo?:rolleyes:
 

DeletedUser17482

Guest
Haha, er gaat het 2 seconden wat minder en ze zijn al aan het hopen.
Geruststelling: Sfeer zit dik goed.
 
Bovenaan