Stelling van de dag

Reactiescore
94
Nieuwe stelling van de dag:
Gaat het nog gebeuren dat Bingo nog van de eerste plek af komt, en zo ja in welk tijdsbestek?
 

DeletedUser61161

Guest
Aan het einde als de wereld bijna afgelopen is en iemand zo fanatiek is dat die een hacker inhuurt om zo de plaatsen op te zoeken waar de Bingo spelers wonen en iedereen neer knuppelt.
 
Reactiescore
123
Nieuwe stelling van de dag:

Wat is volgens jullie een "top stam"
 

DeletedUser61161

Guest
Nieuwe stelling van de dag:

Wat is volgens jullie een "top stam"

Ik heb deze vraag trouwens al beantwoord met mijn nieuwe topic op dit deel van het AF.

Btw: Hoe kan een stelling tegelijkertijd een vraag zijn?
 

DeletedUser78100

Guest
Het eerste deel van de zin is de stelling. Het tweede deel is een vraag. Misschien had ik een punt neer moeten zetten i.p.v. een komma zodat je niet in de war raakt.
 

DeletedUser61161

Guest
Het eerste deel van de zin is de stelling. Het tweede deel is een vraag. Misschien had ik een punt neer moeten zetten i.p.v. een komma zodat je niet in de war raakt.
Doelde meer amancho zijn post aangezien ik die ook als enige had gequote :p
 

DeletedUser40295

Guest
Nou dat zit zo :)

1.Bingo heeft het goed voor elkaar. Mooi team samengesteld met allerlei spelers die het spelletjes goed kennen.
2.Ze hebben bijna geen weerstand gehad/gekregen omdat er teveel verdeeldheid was in en tussen stammen naar mijn mening. Om de zoveel tijd valt er weer een stam uit elkaar.

Zoiets voor mijn gevoel is de wereld al bijna gespeeld maar je weet het nooit he :D
Of heb ik het nu helemaal fout ??
 

DeletedUser76687

Guest
Wereld is nog lang niet gespeeld, sterker nog de wereld moet nog beginnen.

Top stammen hebben nog amper front met elkaar.
 
Reactiescore
3.457
Nou dat zit zo :)

1.Bingo heeft het goed voor elkaar. Mooi team samengesteld met allerlei spelers die het spelletjes goed kennen.
2.Ze hebben bijna geen weerstand gehad/gekregen omdat er teveel verdeeldheid was in en tussen stammen naar mijn mening. Om de zoveel tijd valt er weer een stam uit elkaar.

Zoiets voor mijn gevoel is de wereld al bijna gespeeld maar je weet het nooit he :D
Of heb ik het nu helemaal fout ??

Wtf, de wereld is 3.5 maand oud??
 

DeletedUser40295

Guest
Ja misschien wat voorbarig maar moet je zien wat er met tiny todler is gebeurt bv... gewoon weg.
 
Reactiescore
3.457
Ja misschien wat voorbarig maar moet je zien wat er met tiny todler is gebeurt bv... gewoon weg.

Voorbarig? Dat was niet het woord wat in mij opkwam dat ik je stukje las eerlijk gezegd .

Jij denkt dat je stam al gewonnen heeft omdat er spelers makkelijk vallen?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser40295

Guest
:D k ben nu wel benieuwd wat voor woord dan :p

Nee ik dacht aan Bingo. Niet omdat er makkelijk spelers vallen maar omdat ze een enorme voorsprong op de rest hebben.
 
Reactiescore
3.457
:D k ben nu wel benieuwd wat voor woord dan :p

Nee ik dacht aan Bingo. Niet omdat er makkelijk spelers vallen maar omdat ze een enorme voorsprong op de rest hebben.
Dat krijg je met 8 leden meer dan de rest van de top 3 stammen :p
 

DeletedUser78169

Guest
oke wauw dat is wel snel een conclusie nemen dat de wereld al voor bingo is , ze mogen dat toch eens onderbouwen.
Ze hebben tiny toddler weggespeeld? :p ik persoonlijk vroeg mij af hoe deze speler zo hoog is geraakt met amper 2 mil farm.
Deze speler zal precies ook geen tegenaanval hebben geboden mits de aanliggende spelers van bingo bijna geen ODD hebben.

Als bingo zo super is , waarom heeft No1LikeUs een super hoog ODD en eigenlijk geen dorpen verloren.

Mijn reactie op dit is dat de wereld zich nog maar net begint te vormen en dat zulke uitspraken redelijk gevaarlijk zijn. Kijk naar wat er op w49 gebeurde met 4 farmers on a train , zij stonden ook zeer hoog en vielen dan terug. Na bijna 4 maand is een wereld niet beslist maar dan begint hij juist interessant te worden :)
 
Reactiescore
524
:D k ben nu wel benieuwd wat voor woord dan :p

Nee ik dacht aan Bingo. Niet omdat er makkelijk spelers vallen maar omdat ze een enorme voorsprong op de rest hebben.

Eerst beweer je dat de wereld al zo goed als gewonnen is door Bingo waar je 2 uitspraken bij doet waar je amper tot geen details van kent.
Een stam waar zo'n 4 leden gezamenlijk hun clears verzenden wil ik niet direct benoemen tot een goed geoliede stam. Wel ben ik het met je eens dat er de afgelopen 3 maanden relatief veel grotere stammen uiteen zijn gevallen en opgestaan maar ik ben zeker niet degene die aan de hand van die waarneming gaat concluderen dat er dus geen sprake van samenwerking is bij de rest.

Na de eerste reacties krabbel je half terug door te zeggen dat dit misschien een beetie voorbarig is maar opnieuw haal je er een enkele waarneming bij waar je zonder onderbouwing veel te snel conclusies uit trekt.

Todler verliest idd dorpen aan Bingo maar het is misschien wel handig om na te vragen hoe dat zover is gekomen. Aangezien ik vermoed dat je dat niet gedaan hebt zal ik je verklappen dat dat acc al een geruime maand moeilijkheden heeft met haar bemanning en dat sommigen het simpelweg als onbemand zullen verklaren.;)

In je laatste reactie doe je nieteens een poging om de ervoor gegeven tegenargumenten te ontkrachten maar kom je er gewoon simpelweg mee dat Bingo een voorspong heeft een daaruit concludeer je (alweer veel te voorbarig en zonder enige onderbouwing) dat Bingo de wereld gaat winnen.

Uit deze posts maak ik iets te snel op dat je weinig weet hebt hoe de zaken ervoor liggen binnen Bingo en de andere 3 grotere stammen op de wereld en daarnaast haalt Inge ook terrecht aan dat Bingo meer leden bevat.

Neem deze posts niet te persoonlijk op en laat aub weer iets van je horen. Ik apprecieer het dat je weer wat leven op het AF hebt gebracht en ook mijn lachspieren hebben het ook zeker naar hun zin als ik dit topic zo lees.:D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser40295

Guest
Ik heb geen enkel idee hoe ze dat geflikt hebben.

Idd misschien is de wereld zicht wel net aan het vormen dan heb ik het fout. My bad ;)
 
Bovenaan