Stelling van de dag

DeletedUser78139

Guest
Ik het geval van een stel spelers dat dicht op elkaar ligt en bijna zeker in de knoop komt is het dus zeker niet overbodig, maar bijna niet een must?
 
Reactiescore
372
Nieuwe stelling:

Zonder kaartje met edelrichtingen kan je eigenlijk niet solliciteren bij een top-stam

Hier wat discussie over in de stam, vroegen ons af wat de wijze heren en dames van AF hierover dachten :p

Niet mee eens eigenlijk, de spelers van die stam waar je bij solliciteert hebben edelrichtingen vaak al vast staan. Wat je ook op dat kaartje zet, het gaat toch niks veranderen aan wat de stam voor ogen heeft. Wat wel een pluspunt is altijd, is als de sollicitant aangeeft flexibel te zijn met zijn edelrichtingen.
 

DeletedUser78131

Guest
Beetje van beide bovenstaande posts, is het nodig? Niet altijd, afhankelijk van de ligging van de speler zelf tov de stam kan de stam het echter wel nodig eissen .

Ik snap trouwens niet wat je bedoelt met top-stam. Of in iedergeval welk onderscheid je hier probeert te maken.

Vind echter dat wanneer een speler solliciteerd en daadwerkelijk laat zien in staat te zijn zich aan te kunnen passen aan wensen van de stam (mbt edellijnen) en initiatief toont met het zoeken naar nieuwe lijnen dat dit een commendabel iets is. Dit laat je toch redelijk goed zien door even een kaartje te maken.
 

DeletedUser61134

Guest
Wat een onzin.
Ik kom de stam gewoon in omdat ik een vrouw ben, zelfs met slechte ervaring.
Lukt me telkens weer :p
 

DeletedUser61161

Guest
juh zo worden mensen ook altijd MB van mij.

"oh, je hebt een vrouwen naam, oke...je bent aangenomen :D"
 

DeletedUser61134

Guest
juh zo worden mensen ook altijd MB van mij.

"oh, je hebt een vrouwen naam, oke...je bent aangenomen :D"

Sterker nog, op W45 is mijn sollicitatie nooit besproken.
Mijn Premade (Dennisje) verneukte binnen 1 maand mijn anonimiteit en noemde me bij mijn naam in de sollicitatie naar Devo.
Thomas wou een vrouw in de stam. Onze sollicitatie is niet eens op forum beland en hadden al een invite.
 

DeletedUser7072

Guest
Sterker nog, op W45 is mijn sollicitatie nooit besproken.
Mijn Premade (Dennisje) verneukte binnen 1 maand mijn anonimiteit en noemde me bij mijn naam in de sollicitatie naar Devo.
Thomas wou een vrouw in de stam. Onze sollicitatie is niet eens op forum beland en hadden al een invite.

En hebben ze er achteraf spijt van gehad?
 
Reactiescore
1.892
Stelling: de wachttoren is overrated.

Ja of nee? Onderbouw je antwoord. :)
 

DeletedUser61161

Guest
Jah, fuck wachttoren, uit protest heb ik er nog 0 gebouwd :cool2:
 

DeletedUser78033

Guest
Jaa overrated. Het bespaart je wat tijd met iets wat ook al kon zonder die wachttoren.
 

DeletedUser78172

Guest
Kost te veel populatie naar wat je er voor terughebt. Je gaat me niet wijsmaken dat als er ooit massa's aankomen je gaat kiezen voor een wachttoren in plaats van troepen
 

DeletedUser76153

Guest
Stelling: de wachttoren is overrated.

Ja of nee? Onderbouw je antwoord. :)
Fout; underrated imo.
Als je een massa krijgt en die kutdingetjes wat strategisch plaatst weet je al wat je moet deffen en wat niet. Zeer handig dingetje dus.
 
Reactiescore
301
In deze fase van het spel zijn ze echt niet nodig. Het is pas handig wanneer je iets achter je front linie een paar torens van level 20 hebt staan. Zo zie je easy fakes komen en kleine aanvallen. Makkelijk dus om je deff. keuze te maken. Je kunt zo ook makkelijk zien welke treintjes je kan snipen met 500 sp/zw en welke een full deff dorp nodig hebben enz. :)
 

DeletedUser

Guest
In deze fase van het spel zijn ze echt niet nodig. Het is pas handig wanneer je iets achter je front linie een paar torens van level 20 hebt staan. Zo zie je easy fakes komen en kleine aanvallen. Makkelijk dus om je deff. keuze te maken. Je kunt zo ook makkelijk zien welke treintjes je kan snipen met 500 sp/zw en welke een full deff dorp nodig hebben enz. :)
Niet nodig?
Mocht ik een trein krijgen zie ik direct of het gesplit is of niet, misschien zit de clear wel bij de 2de edel, Niet nodig?
 

DeletedUser76153

Guest
Kun je 'wat je moet deffen' eens definiëren?
Nuja, je krijgt te weten wat fakes zijn en wat niet. Waarom zou je fakes deffen? Dat is totaal onnodig imo.
Zo heeft het, zoals op deze wereld, ook een inmens voordeel voor de kleine spelers ten opzicthte van de grote als je een beetje weet hoe je moet spelen.
 
Bovenaan