Stelling van de dag

DeletedUser76166

Guest
Nieuwe stelling: Het nieuwe riddersysteem is zo slecht nog niet.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het ridder systeem is een eerlijkere variant van het vlaggen systeem aangezien de bonussen per wereld opnieuw verdiend moeten worden. Lijkt me dus dat ze die nieuwe ridder zeker mogen houden en het aantal vlaggenwerelds laten minderen.
 

Deleted User - 487828103

Guest
Het ridder systeem is nog niet heel bekend bij mij persoonlijk maar zoals ik het nu zie is het beter voor de spelers die of vaak een nieuw account aanmaken of nog nieuw zijn met het spel t.o.v het vlaggensysteem.
 

DeletedUser70568

Guest
Ja inderdaad en leuk dat je je ridder kunt meenemen naar de casual :D :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Vind wel bijzonder dat mijn ridder van beetje niksdoen al niveau 12 behaald heeft :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77798

Guest
Vind wel bijzonder dat mijn ridder van beetje niksdoen al niveau 12 behaald heeft :eek:

Voor zover er logica zit in die nieuwe ridder heb ik begrepen dat een ridder ervaring opdoet door toe te kijken hoe gebouwen (van begin tot einde) worden gebouwd XD
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.536
Stelling van de dag: Is Wesley van TB al opnieuw komen polsen voor Humble ja of nee?
 
Reactiescore
603
Nee
 

DeletedUser78278

Guest
Stelling van de dag: Is Wesley van TB al opnieuw komen polsen voor Humble ja of nee?

c15dba2e94404462a324ebe8f4ea355d.png


Graag gedaan
 
Reactiescore
603

DeletedUser75970

Guest
Al een tijdje terug dat hier een stelling geplaatst is dus hier een poging om dit topic nieuw leven in te blazen:

" Doordat er de laatste werelden vrij snel een oorlog ontstaat tussen 2 grote stammen verdwijnt het diplomatieke aspect van tw "

Mee eens of oneens?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Al een tijdje terug dat hier een stelling geplaatst is dus hier een poging om dit topic nieuw leven in te blazen:

" Doordat er de laatste werelden vrij snel een oorlog ontstaat tussen 2 grote stammen verdwijnt het diplomatieke aspect van tw "

Mee eens of oneens?

Oneens. Kleine stammen, zeker met kleinere spelers erin als BG hebben kan best wel voordelig zijn.
Hun clears en def doen evenveel schade, maar als ze tegenaanvallen krijgen heeft je vijand wel echt een kutmoraal :D

Bovendien zijn er ook werelden waar je wel meer dan 2 grote stammen hebt, 52 geloof ik, toch?
Een tijdje geleden iig wel :p
 

DeletedUser75970

Guest
Oneens. Kleine stammen, zeker met kleinere spelers erin als BG hebben kan best wel voordelig zijn.
Hun clears en def doen evenveel schade, maar als ze tegenaanvallen krijgen heeft je vijand wel echt een kutmoraal :D

Bovendien zijn er ook werelden waar je wel meer dan 2 grote stammen hebt, 52 geloof ik, toch?
Een tijdje geleden iig wel :p

Daar heb je een punt, maar daar heb je normaal gesproken mbs voor :wink:
Als ze te groot zijn om door mbs gepakt te worden dan zal het moraal wel meevallen.

Dat is waar ja, ik had erbij moeten vermelden dat het in de meeste gevallen zo is en niet altijd :tongue:
 

DeletedUser59552

Guest
Al een tijdje terug dat hier een stelling geplaatst is dus hier een poging om dit topic nieuw leven in te blazen:

" Doordat er de laatste werelden vrij snel een oorlog ontstaat tussen 2 grote stammen verdwijnt het diplomatieke aspect van tw "

Mee eens of oneens?
Eens, de werelden worden steeds kleiner, waardoor je veel sneller toewerkt naar 2 stammen die het tegen elkaar opnemen.
 
Bovenaan