Stelling van de dag

DeletedUser64230

Guest
Farm zonder off maar met heel veel intimiderende pp'tjes en een maatje dat je een dorp geeft is pas goed
#playermentalityw49
 

DeletedUser51839

Guest
Farm zonder off maar met heel veel intimiderende pp'tjes en een maatje dat je een dorp geeft is pas goed
#playermentalityw49

Nja, mijn farms zijn vandaag toevallig erg goed ookal zit ik op zo'n farm dipje, farma mper en toch opeens persoonlijk recodje verbeteren , be like wtf??!
 

DeletedUser76528

Guest
Farm zonder off maar met heel veel intimiderende pp'tjes en een maatje dat je een dorp geeft is pas goed
#playermentalityw49

Zelf deel ik de mening niet uiteraard. Maar het is wel de instelling van menig speler op deze wereld.
 

DeletedUser7072

Guest
Er zijn een aantal spelers met een ongelofelijk lage farmscore in verhouding tot hun grootte. .Shere Khan met 40.000 punten heeft bijvoorbeeld maar 120k gefarmd. Je vist meteen de pp abusers eruit als je kijkt naar hoeveel ze farmen.
 

DeletedUser77014

Guest
Ah heeft ook vooral te maken met je ligging natuurlijk. Degene die het hoogste farmen liggen ook in de rim waar nu een flink aantal BB's liggen. In de core gaat farmen wat moeilijker.
 

DeletedUser51839

Guest
Farmen gaat nu wel weer beter maar week of 2 terug was het andere koek hier. Spelersfarms die bijna allemaal bb gingen dus werd een gedeelde pot met anderen dan.
 

DeletedUser7072

Guest
In de kern moet je spelers farmen, alleen die **** burgerwacht maakt dat ook weer onrendabel.
 

DeletedUser77014

Guest
Naah, ik pakte gewoon eerst zijn hoofddorp en toen stopte hij waarschijnlijk. Dat 2k dorp stond gewoon 3/4 dagen GS te pompen. :D
 
Reactiescore
489
Stelling van de dag: Senor Pinkman heeft een ban van 7 dagen en McDo gaat hiervan gebruik maken om hem te edelen. Persoonlijk vind ik dit wat laag aangezien ze ervoor geen poot hebben uitgestoken richting Senor en nu opeens gaan edelen.

Wat vinden jullie hiervan?
 
Bovenaan