Stelling van de dag

DeletedUser73673

Guest
Stelling van de dag

Meteen blokkeren is de manier niet eerst vragen over een illigaal script waar ik niks vanaf weet en die er niet door mij is opgezet.

Vervolgens ook nog je account laten aanvallen 49 is nu einde voor mij dankzij tw team topgozers die lui als je iemand blokt blok je tog ook de aanvallen op dat account sounds fair
 
Reactiescore
489
Hoelaat werd je geband dan? Wij op 44/48 om 20u14 en voor die tijd had je al wat dorpjes verloren.
 

DeletedUser73673

Guest
Heb vannochtend nog gevraagd en ik kan nog steeds aangevallen worden ;)
Ik weet de exacte tijd niet maar ik werd al aangevallen en had op mijn 7de dorp 2 recaps lopen zonder dat de speler die mij aanviel def achter zijn trein had gedaan dusja zijn trein is aangekomen en mijn edels zijn verdwenen wss want ik heb gehoord dat ik het dorp kwijt ben.
 

Deleted User - 487834254

Guest
en het erge is dan nog dat ze je niet willen zeggen welk script het is lol
 

DeletedUser72076

Guest
Nee ik gok dat illegale scripts directe permabans zijn, dat was in ieder geval zo op 42.
 

DeletedUser73673

Guest
Nee het erge is de blok en dat ik ook aangevallen kan worde.
Dan zorg je tog voor dat dat ook niet kan

Nee ik gok dat illegale scripts directe permabans zijn, dat was in ieder geval zo op 42.

Hoop ik tog niet want 43 is ook gebanned :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72076

Guest
op w47 kreeg iemand een 7 dagen durende aanvalbare ban dus misschien heb je een soort van geluk :/
 
Reactiescore
489
Er staat toch altijd de duur op van je ban? Dit staat er bij ons.

'Er is een illegaal script aangetroffen op je account.

Je zal hiervoor voor 7 dagen aanvalbaar geblokkeerd worden.

Einde van de tijdelijke schorsing: 07.06.16 20:43'
 

DeletedUser65921

Guest
Schorsingen/Bans/Berispingen edm. worden niet op het forum besproken. Schrijf in het forum dus geen chat, spel of forum-schorsingen

Als je bent gebanned heb je (onbewust) vals gespeeld.

Laat je scripts goed controleren en zorg dat het niet nog eens gebeurt.

En nu verder op deze stelling
Stelling van de dag: 'De beste start is een start met een off dorp.'
 

DeletedUser72076

Guest
Stelling van de dag: 'De beste start is een start met een off dorp.'

Ja daar ben ik het helemaal mee eens als je alleen speelt. Stel je speelt in een groep is het soms voordeliger om een deel van de groep def te laten spelen maar over het algemeen kan je zeggen dat een offensieve start altijd wint.
 

DeletedUser75951

Guest
Ja daar ben ik het helemaal mee eens als je alleen speelt. Stel je speelt in een groep is het soms voordeliger om een deel van de groep def te laten spelen maar over het algemeen kan je zeggen dat een offensieve start altijd wint.

Jep, inderdaad! Je kan ook niet (efficiënt) farmen met def, wat het groeien nog veel langzamer maakt!
 
Reactiescore
489
Off bouwt gewoon sneller op + farmt meer. Sowieso beste optie, ook als je in teams speelt want dan groei je allemaal goed en backtime je gewoon andere :D
 
Bovenaan