Stelling van de dag

DeletedUser75951

Guest
Stelling van de dag: Senor Pinkman heeft een ban van 7 dagen en McDo gaat hiervan gebruik maken om hem te edelen. Persoonlijk vind ik dit wat laag aangezien ze ervoor geen poot hebben uitgestoken richting Senor en nu opeens gaan edelen.

Wat vinden jullie hiervan?

Dat vind ik smerig! Ik had hen niet voor niets bij meest overschatte stam gezet in mijn lijstje! Ik stuur mijn def naar een dorp van Senor!
 

DeletedUser75413

Guest
Stelling van de dag: Senor Pinkman heeft een ban van 7 dagen en McDo gaat hiervan gebruik maken om hem te edelen. Persoonlijk vind ik dit wat laag aangezien ze ervoor geen poot hebben uitgestoken richting Senor en nu opeens gaan edelen.

Wat vinden jullie hiervan?

Dat is inderdaad een slechte zaak.
Iedereen weet dat er veel bans zijn uitgedeeld op TW en waarom is de vraag?
Het blijkt een script te zijn die goedgekeurd is door verschillende MOds maar goed.

Als je weet dat diegene voor die tijd geblokkeerd is daardoor dan ga je niet aanvallen uit respect naa Je tegenstander!
Dit is meer laf en van nu kunnen we hem snel pakken zonder weerstand
 

DeletedUser68810

Guest
Stelling van de dag: Senor Pinkman heeft een ban van 7 dagen en McDo gaat hiervan gebruik maken om hem te edelen. Persoonlijk vind ik dit wat laag aangezien ze ervoor geen poot hebben uitgestoken richting Senor en nu opeens gaan edelen.

Wat vinden jullie hiervan?

Zeer zwak dit. Kan niet zeggen dat ik iets anders had verwacht van McDo. Even met zen allen samenwerken en deze wereld een hel maken voor hun? ;)

Dat is inderdaad een slechte zaak.
Iedereen weet dat er veel bans zijn uitgedeeld op TW en waarom is de vraag?
Het blijkt een script te zijn die goedgekeurd is door verschillende MOds maar goed.

Als je weet dat diegene voor die tijd geblokkeerd is daardoor dan ga je niet aanvallen uit respect naa Je tegenstander!
Dit is meer laf en van nu kunnen we hem snel pakken zonder weerstand

Mee eens. Als deze actie van McDo er komt, weten we ook al direct met wat voor spelers we te maken hebben.
 
Reactiescore
489
Het punt is dat hun leider EN zijn leden dit niet inzien aangezien er op hun forum een heel plan staat.
 

DeletedUser75951

Guest
Het punt is dat hun leider EN zijn leden dit niet inzien aangezien er op hun forum een heel plan staat.

Zoek uit of er niemand van hun leden is gebanned haha. En als zij Pinkman pakken, pakken jullie die speler. Ik zeg altijd: vuil spel beantwoord je niet met vuil spel; maar zeer vuil spel beantwoord je met vuil spel :p
 
Reactiescore
489
Nah, liggen sowieso te ver. We wachten wel gewoon tot de echte clash met hun :D :bijl:
 

DeletedUser75413

Guest
Jammer dat het zo moet lopen dan. Ik hoop dat ze het gaan inzien of dat señor zieke karma terug geeft!
 

DeletedUser77490

Guest
Zoek uit of er niemand van hun leden is gebanned haha. En als zij Pinkman pakken, pakken jullie die speler. Ik zeg altijd: vuil spel beantwoord je niet met vuil spel; maar zeer vuil spel beantwoord je met vuil spel :p

Ja, vuil spel beantwoord je niet met vuil spel.

Sensor heeft in het begin van de wereld samen met z'n stam leden van McDo weggehaald. Waarna dat ze een ander lid van McDo dat daardoor ligt ingesloten door z'n oud stamgenoten en senor edelen.
Als je eerst z'n stam weghaald is't idd gemakkelijk om een speler te edelen.
Dan even later laat maak je een nieuwe stam, en laat je de helft van de spelers die je wegnam om geen spikes van z'n stam te krijgen vallen.

Dan kun je niet verwachten dat McDo Sensor rustig laat doen.
 
Reactiescore
489
Ja, vuil spel beantwoord je niet met vuil spel.

Sensor heeft in het begin van de wereld samen met z'n stam leden van McDo weggehaald. Waarna dat ze een ander lid van McDo dat daardoor ligt ingesloten door z'n oud stamgenoten en senor edelen.
Als je eerst z'n stam weghaald is't idd gemakkelijk om een speler te edelen.
Dan even later laat maak je een nieuwe stam, en laat je de helft van de spelers die je wegnam om geen spikes van z'n stam te krijgen vallen.

Dan kun je niet verwachten dat McDo Sensor rustig laat doen.

Laten we hier ff in detail treden.
Senor heeft in het begin van deze wereld ZONDER hulp van zijn stamleden inderdaad 2 spelers van McDo overgenomen, namelijk Cultus (PP speler) en Royal Timmie. Hij edelde Cultus toen iedereen nog in de buurt lag en edelde Timmie paar uur nadat we geleaved waren.

Reden van leave: Gewoon geen goed leiding gedrag, Royal Timmie die bv mijn mb aanviel, ik meldde dit bij Royal Timmie net toen ik het zag, las het meteen en had nog 10 minuten om terug te trekken. Royal Timmie antwoordde: 'nja boeie ik moet men gs hebben'. Ik ga naar leiding --> doen niets.

Senor heeft trouwens ook nooit een stam aangemaakt vlak nadat hij die 2 edelde, hij joinde het toenmalige Season ;)

Dus alles wat je zegt is kletspraat en wat schuilen achter het vuile spel.
 
Reactiescore
382
Ja, vuil spel beantwoord je niet met vuil spel.

Sensor heeft in het begin van de wereld samen met z'n stam leden van McDo weggehaald. Waarna dat ze een ander lid van McDo dat daardoor ligt ingesloten door z'n oud stamgenoten en senor edelen.
Als je eerst z'n stam weghaald is't idd gemakkelijk om een speler te edelen.
Dan even later laat maak je een nieuwe stam, en laat je de helft van de spelers die je wegnam om geen spikes van z'n stam te krijgen vallen.

Dan kun je niet verwachten dat McDo Sensor rustig laat doen.

Duidelijke begrijpbare zinnen zouden ook handig zijn.
 

DeletedUser77490

Guest
Laten we hier ff in detail treden.
Senor heeft in het begin van deze wereld ZONDER hulp van zijn stamleden inderdaad 2 spelers van McDo overgenomen, namelijk Cultus (PP speler) en Royal Timmie. Hij edelde Cultus toen iedereen nog in de buurt lag en edelde Timmie paar uur nadat we geleaved waren.

Reden van leave: Gewoon geen goed leiding gedrag, Royal Timmie die bv mijn mb aanviel, ik meldde dit bij Royal Timmie net toen ik het zag, las het meteen en had nog 10 minuten om terug te trekken. Royal Timmie antwoordde: 'nja boeie ik moet men gs hebben'. Ik ga naar leiding --> doen niets.

Senor heeft trouwens ook nooit een stam aangemaakt vlak nadat hij die 2 edelde, hij joinde het toenmalige Season ;)

Dus alles wat je zegt is kletspraat en wat schuilen achter het vuile spel.

Paar uur nadat we leavden?
We waren zeker al een halve dag weg. Als we niet waren vertrokken had Sensor Pinkman Timmy niet kunnen edelen. Wij konden hem snipen, En waarschijnlijn nog andere van de leden die waren weggehaald ook.
 

DeletedUser75413

Guest
Paar uur nadat we leavden?
We waren zeker al een halve dag weg. Als we niet waren vertrokken had Sensor Pinkman Timmy niet kunnen edelen. Wij konden hem snipen, En waarschijnlijn nog andere van de leden die waren weggehaald ook.

Halve dag is toch ook paar uur?
Dit wat er ni gebeurd is niet netjes aangezien er .... Spelers zijn met die ban. Iedereen weet dat en dan ga je aanvallen omdat je dan wel dorpen kan pakken.

Dit houdt eigenlijk gewoon in dat jullie bang zijn om te strijden
 
Reactiescore
489
Paar uur nadat we leavden?
We waren zeker al een halve dag weg. Als we niet waren vertrokken had Sensor Pinkman Timmy niet kunnen edelen. Wij konden hem snipen, En waarschijnlijn nog andere van de leden die waren weggehaald ook.

'We'? Je spreekt in de verkeerde persoonsvorm vrees ik ;)
En nee, waarom zouden we Timmie helpen als die zo doet? :D
We waren al langer klaar met McDo hoor en hadden al even contact met Season dus zie het probleem niet?

En als jij die ene speler wil zijn die dat verkeerd vindt, wat kan Senor hier aan doen? :rolleyes:
Hij edelde gewoon 2 spelers die toevallig in je stam zitten, maar dat is niet vuil? Of zijn je hamburgers over tijd?
 

DeletedUser75951

Guest
Ja, vuil spel beantwoord je niet met vuil spel.

Sensor heeft in het begin van de wereld samen met z'n stam leden van McDo weggehaald. Waarna dat ze een ander lid van McDo dat daardoor ligt ingesloten door z'n oud stamgenoten en senor edelen.
Als je eerst z'n stam weghaald is't idd gemakkelijk om een speler te edelen.
Dan even later laat maak je een nieuwe stam, en laat je de helft van de spelers die je wegnam om geen spikes van z'n stam te krijgen vallen.

Dan kun je niet verwachten dat McDo Sensor rustig laat doen.

Wat je hier eigenlijk zegt is dat jullie het vuil gaan spelen als antwoord op "vuil" spel. Maar dat klopt dan niet met uw eerste zin. Sorry ik ben even in de war. Wat is het nu? :D

En als je al vond dat Pinkman het "vuil" had gespeeld, dan kan je hem nog altijd face-2-face aanvallen in plaats van tijdens de ban. Dus weg excuus om hem tijdens de ban aan te vallen...
 
Reactiescore
3.540
Hey iedereen, voordat ik in een spontane depressie schiet van alle verkeerde aannames hier even een korte (waarschijnlijk lange) reactie over dit hele gedoe.

Het is TribalWars. Laten we dit even voorop stellen. Het is niet TribalDrama of TribalValmealsjeblieftnietaanalsikgebannedbenWars. Het is je eigen schuld dat je verbannen bent, mits anders aangetoond kan worden. Voor zover ik op de hoogte ben gaat het hier om een script dat eerst is goedgekeurd en nu ineens wordt afgestraft. Maar, het is niet bevestigd dat dit überhaupt zo is geweest en ook niet of dit voor alle gebande accounts geldde. Wat ik wel weet, is dat als je 7 dagen gebanned bent voor een script, dit script je dus een duidelijk voordeel gaf ten opzichte van andere spelers op de wereld, anders zou je er niet voor gestraft worden. Dit terzijde, dan heb je nog de discussie over of het terecht is dat hij nu wordt aangevallen.

Terecht. Wie zijn wij nou om dat te bepalen? Iedereen kan z'n eigen motieven hebben, de ene zien een grote concurrent die weggespeeld kan worden, de anderen zien wraak voor het verleden, nog weer anderen zien gewoon een lekker gratis dorpje. Hebben ze ongelijk? Wat zouden jullie hebben gedaan? Wij hebben geen idee waarvoor hij gebanned is afgezien van scriptgebruik en je gaat niet van iedereen die zomaar 7 dagen gebanned wordt aannemen dat dit onterecht was. Niet iedereen in de stam McDo heeft de info die jullie hier op het AF claimen te hebben.

Volgende punt. Jullie klinken in eerste instantie als een stel Wilders-stemmers. En dit is niet als belediging bedoeld, maar jullie maken dezelfde argumenten. Alle Marokkanen het land uit omdat 3% vaak dingen jat. Iedereen van McDo is een godvergeten kl**tzak die de wereld uit moet worden gezet omdat Senor wordt aangevallen. Man als ik ooit een zwakzinnige redenatie zou kunnen herkennen is het deze wel. Gelukkig zie ik al wat backpaddling, 4 farmers die vraagt of er ook spelers oneens zijn met bepaalde beslissingen. Tuurlijk zijn er wel eens mensen het niet eens met elkaar, en als je hier als stam heel uit wilt komen dan accepteer je dat van elkaar, en laat je ze lekker hun gang gaan. Persoonlijk doe ik nog niks met senor en menig anderen ook niet. Ik ga hier niet meer info over geven dan noodzakelijk is want ik sta wel achter mijn stam. En ik zie ook links en rechts kreten als de meest overschatte stam van de wereld. Overschat door wie? Ik heb nog van niemand gehoord 'wow die McDo gaan de wereld winnen'. Zeker weten ook een onrealistische aanname, maar dat ter zijde.

Laatste puntje, even terugkomend op TribalDrama. Je hebt overduidelijk informatie van het forum van McDo, geen probleem, kan gebeuren. Dit dan zo eventjes op het AF gooien met een negatieve twist eraan geven zonder dat je alle informatie hebt schiet mij in het verkeerde keelgat. Dit is haat zaaien, mede omdat je niet alle informatie over het onderwerp hebt. Ik weet dat dit een soort discussieforum is en het valt onder politiek & propaganda dus als je dit spel erg serieus neemt dan valt dit hier prima tussen, maar dit aspect van het spel is voor mij gewoon overbodig. Je betrekt hier nu spelers en partijen die niks te maken hebben met dit hele fenomeen in een poging het hachje van je vriend te redden. Dit is zeker niet onbegrijpelijk, maar het publiceren van privé-informatie die op een of andere manier in uw handen is gekomen en dit in een soort oproep tot revolutie verbergen vindt ik een minstens net zo twijfelachtige zaak als het edelen van een verbannen speler, die het al dan niet verdient heeft. En dan ga ik nog niet eens in op de onderlinge spanningen die er waren tussen Season. en McDo en het stamhoppen zonder enige uitleg, en binnen een paar uur een oud stamgenoot edelen.

TL;DR Je kunt van alles een big deal maken. TribalDrama is blijkbaar iets normaals hier op het AF, en ik geef toe dat ik de afgelopen paar jaren niet helemaal alles heb gevolgd, maar deze backlash van zo iets kleins van WAT NOG NIET EENS GEBEURD IS vindt ik zorgwekkend en een beetje te ver gaan. Ik snap dat je gefrustreerd kan zijn van iets dat plaatsvindt maar om er dan meteen een 'stelling' van te maken en tegelijkertijd iedereen van McDo over een kam scheren gaat er bij mij niet in.

Na het teruglezen klink ik een beetje gefrustreerd, wat ook deels waar is. Dit is niet bedoeld als een persoonlijke aanval op spelers die nu gereageerd hebben maar meer iets over de zaken in het algemeen. Alvast sorry als je dit toch persoonlijk opvat, ik probeerde het zo netjes mogelijk te verwoorden.
 

DeletedUser75413

Guest
Maar (bijna) iedereen weet dat de bans zijn uitgedeeld om een ''illegaal'' script wat eerst goed is gekeurd. Dat mensen die dan gaan gebruiken is een fout van TW geweest en niet van de spelers.

Als TW dan besluit om dit script te verbieden en niemand inlicht ja dan krijg je een ban wave. Op elke wereld AF gaat het hier momenteel over. Alle spelers met de verboden script hebben een 7 daagse aanvalbare ban gekregen.

We hopen gewoon dat iedereen die een onterechte ban gekregen heeft niet wordt aangevallen, aangezien zij hier niks aan kunnen doen.
 
Bovenaan