Stelling van de dag!

Deleted User - 2242732

Guest
Ja

Euhm? Je snapt toch zelf hopelijk dat er mee samen werken niet gelijk staat aan overnemen? En het dus niet relevant is?
Volgens mij snap je niet waarop ik doel.
Jij weet dat, maar wij weten dat niet? ;)
Maw, je kan stiekem jouw DU bb's laten edelen in je vijand z'n cluster zonder dat deze het beseft (dat het jouw DU is en jullie dus samenwerken).
Zodat jij dan later "een random kerel" z'n dorpen kan overnemen in andermans cluster.
OF vind je dat ook kunnen? :eek:

Als ik de vijand was, ja natuurlijk. En iemand in mijn cluster sta ik niet toe, ook geen vrienden.
Tis geen Tribalhugs

Er zijn weldegelijk spelers die spelen met rl kennissen. Heeft niks met tribalhugs te maken.
 
Reactiescore
1.367
Volgens mij snap je niet waarop ik doel.
Jij weet dat, maar wij weten dat niet? ;)
Maw, je kan stiekem jouw DU bb's laten edelen in je vijand z'n cluster zonder dat deze het beseft (dat het jouw DU is en jullie dus samenwerken).
Zodat jij dan later "een random kerel" z'n dorpen kan overnemen in andermans cluster.
OF vind je dat ook kunnen? :eek:

Ik snapte de eerste keer ook wel wat je bedoelde... Zolang het ECHT een random speler is vind ik het prima. Kan mij het verder schelen wat mijn vijand er van zou vinden.

Wat jij bedoelt is gewoon clusterfucken

Er zijn weldegelijk spelers die spelen met rl kennissen. Heeft niks met tribalhugs te maken.

Ja, doe ik ook wel, maar ik laat ze nooit in mijn cluster.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Tis geen Tribalhugs

Niet? :eek::eek:

e5c18b2c53.jpg
 

DeletedUser69389

Guest
Wij hebben binnen Meow de Meow Ontgroening en wij hebben daarbij een stelling die ik graag eens breder wil betrekken en hier dan ook wil bespreken en dat is:

Denk jij, of weet jij, dat de manier waarop vrouwen TW spelen verandert wanneer zij ongesteld zijn? Zo ja, hoe?
 
Reactiescore
1.075
Martijn,heb je ooit al een vrouw van dichtbij gezien?
 
Reactiescore
1.853
Stelling; Het huidige Meow beleid is een recruit 2 win beleid. Eens/oneens?
 

DeletedUser68372

Guest
Ik kan het me niet meer heel goed voor de geest halen hoor, maar als ik mij niet vergis werd na de kick van Johny Bravo o.i.d ook gelijk Sir Maxim gerekruuteerd? Is dat dan ook Recruit2Win? Zeker omdat hij vervolgens ook nog is op Johny ging
 

DeletedUser74267

Guest
Het is maar wat je recruit 2 win noemt. Welke accounts moesten er ook alweer precies vervangen worden bij Meow met de recruits?
 
Reactiescore
2.303
Ik kan het me niet meer heel goed voor de geest halen hoor, maar als ik mij niet vergis werd na de kick van Johny Bravo o.i.d ook gelijk Sir Maxim gerekruuteerd? Is dat dan ook Recruit2Win? Zeker omdat hij vervolgens ook nog is op Johny ging

Wij doen aan Recruit2Replace, dat is anders
 
Bovenaan