Stelling van de dag!

Reactiescore
86
Moet gwn kunnen. Als je ervoor kiest een DU te nemen dan is het logisch dat daar niet alleen maar voordelen aan zitten en dat je de nadelen dus ook maar zal moeten accepteren.

Zou het overigens zelf niet zo snel doen maar zou ook niet gaan zeiken als het bij mij gebeurde.
 

DeletedUser66129

Guest
Vind ik nogal naaiend hoor Richard, in deze fase kan je bijvb je cluster nog niet helemaal noobvrij hebben.

In deze fase juist wel, tenzij je kiest om direct de grote in te gaan. Neem bijvoorbeeld een Krondor die ervoor koos direct rim veilig te stellen. Waardoor er destijds in ieder geval veel spelertjes in het cluster lagen. Maar dan moet je ook kunne accepteren als iemand die spelers edelt want je maakt zelf de keuze om de ruimte te gaan nemen.
 

DeletedUser73657

Guest
Als je de voordelen van een DU wil moet je de nadelen daar ook bij pakken imo :)
 
Reactiescore
2.303
Moet gwn kunnen. Als je ervoor kiest een DU te nemen dan is het logisch dat daar niet alleen maar voordelen aan zitten en dat je de nadelen dus ook maar zal moeten accepteren.

Zou het overigens zelf niet zo snel doen maar zou ook niet gaan zeiken als het bij mij gebeurde.

Dit dus.
 

DeletedUser71618

Guest
In deze fase juist wel, tenzij je kiest om direct de grote in te gaan. Neem bijvoorbeeld een Krondor die ervoor koos direct rim veilig te stellen. Waardoor er destijds in ieder geval veel spelertjes in het cluster lagen. Maar dan moet je ook kunne accepteren als iemand die spelers edelt want je maakt zelf de keuze om de ruimte te gaan nemen.

En toch hadden we vrijwel direct een netjes opgeruimd cluster. Doordat we o.a. een aantal kleinere, actievere spelers een kans gaven om mee te spelen in ons cluster. Als je ziet wat voor enorme ruimte we domineren; gaat al richting 80 coords breedte. Hierdoor hebben we juist de kans flink op front mee te spelen en in line te blijven.

Deze spelers vallen mee aan en geven stackdeff, waarmee we ze ieder persoonlijk begeleiden. In ons geval zijn die DU's geen risico iig. Ofja, DU's zijn het niet. Zoveel dorpen hebben we er niet van gepakt. Maar dat heeft met begeleiding en selectie van spelers te maken.

Om dan terug te komen op de stelling: het is je eigen probleem. 6K+ dorpen van spelers zijn geen probleem om via te CF'en en imo zelfs 4k oid indien het duidelijk is dat dit een MB/DU/PBG is van je vijand. Eigen probleem van die vijand dan.
 

DeletedUser61134

Guest
Het zou best zot zijn als je een DU van je vijand niet mag overnemen!

Zolang die DU dan dorpen voor je vijand uitbouwt werkt hij je gewoon tegen :x
 

DeletedUser34772

Guest
Mbs en Dus van de vijand moet gewoon kunnen, aangezien die ook als deel van die vijand beschouwd kunnen worden. Met gewone noobs die voor zichzelf spelen en in een vijandelijk cluster liggen is dat meteen een heel andere situatie, en vind ik het persoonlijk "not done" ervan te edelen.
 
Reactiescore
1.367
Mbs en Dus van de vijand moet gewoon kunnen, aangezien die ook als deel van die vijand beschouwd kunnen worden. Met gewone noobs die voor zichzelf spelen en in een vijandelijk cluster liggen is dat meteen een heel andere situatie, en vind ik het persoonlijk "not done" ervan te edelen.

Zolang ze meer dan 5k punten hebben vind ik het prima, had diegene in wie zijn cluster ze liggen ze maar moeten opruimen.
 
Reactiescore
973
Mbs en Dus van de vijand moet gewoon kunnen, aangezien die ook als deel van die vijand beschouwd kunnen worden. Met gewone noobs die voor zichzelf spelen en in een vijandelijk cluster liggen is dat meteen een heel andere situatie, en vind ik het persoonlijk "not done" ervan te edelen.

Tenzij er opzettelijk gebruik van wordt gemaakt door de vijand om zo'n dichtbevolkt mogelijk cluster te hebben door expres overal noobs te laten liggen.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Zolang ze meer dan 5k punten hebben vind ik het prima, had diegene in wie zijn cluster ze liggen ze maar moeten opruimen.


Dus heb je een noob (die je dus niet kent) die enkel annoying doet en bb's overpakt en uitbouwt moet je al die dorpen (5k dorpen) eerst overnemen en je edels eraan hangen alvorens je de vijand kan aanvallen?

voor hetzelfde geld werkt vijand ermee samen en laten ze hem gewoon stiekem bouwen zodat jij je front niet kan opschuiven.
Mb's die aan het front liggen overnemen vind ik begrijpelijk, maar DU's (die een rl kennis zijn bv) die in je safe liggen te clusteren & 1x per dag loggen om een chille wereld te hebben ga je dan targetten?

Vind ik maar zwak tbh.

Maargoed doet meow het tegen ons, gaan wij niet stil zitten kijken.
491|467
Daarom hebben wij geen DU, komen uiteindelijk altijd problemen van.
 
Reactiescore
1.367
Dus heb je een noob (die je dus niet kent) die enkel annoying doet en bb's overpakt en uitbouwt moet je al die dorpen (5k dorpen) eerst overnemen en je edels eraan hangen alvorens je de vijand kan aanvallen?

Ja

voor hetzelfde geld werkt vijand ermee samen en laten ze hem gewoon stiekem bouwen zodat jij je front niet kan opschuiven.

Euhm? Je snapt toch zelf hopelijk dat er mee samen werken niet gelijk staat aan overnemen? En het dus niet relevant is?


Mb's die aan het front liggen overnemen vind ik begrijpelijk, maar DU's (die een rl kennis zijn bv) die in je safe liggen te clusteren & 1x per dag loggen om een chille wereld te hebben ga je dan targetten?

Vind ik maar zwak tbh.

Als ik de vijand was, ja natuurlijk. En iemand in mijn cluster sta ik niet toe, ook geen vrienden.
Tis geen Tribalhugs
 
Bovenaan