Stelling van de dag!

Reactiescore
660
Het is ook niet echt een stelling, maar goed, hij mag het opperen van me.
 

DeletedUser34772

Guest
dat ja, mogelijk hebben bier/meow tegen dan ook uitgemaakt wie zich mag opmaken voor een tweestrijd met fire
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Beter maken we er deze van: Na de zomer zullen de volgende drie stammen: Fire, Bier en Meow nog bestaan. Lijkt me interessanter
 
Reactiescore
16
Stelling : .Lintouchable is de grootste internnoob van heel W47, waar of niet waar?
 

DeletedUser73082

Guest
Stelling : Underground Tacticz zou een ban moeten krijgen jegens het posten van te veel onzin.
 

DeletedUser73082

Guest
Het is eigenlijk een retorische stelling. Iedereen weet dat hij waar is.
 
Reactiescore
86
Stelling: het is verkeerd dat vv'en (als je tijd hebt) tegenwoordig bijna als plicht wordt gezien


Als je op deze stelling reageert probeer dan niet alleen te kijken naar wat moreel het juiste antwoord is maar ook naar wat er in de praktijk gebeurd (en waarom dat gebeurd).
 

DeletedUser73082

Guest
Oeff, dit is een stelling met een groot grijs gebied. Want als speler x elke keer als hij tijd heeft vv als plicht gaat zien dan is dat zeker verkeerd. Echter vind ik het ook verkeerd dat een speler y hele dagen in stamchats aan het lullen is en niet even zin heeft om 1-2 uur te vv'en als het echt moet, maar dit andersom wel verwacht van anderen als zijn account onder vuur ligt. Ik denk dat de meeste spelers van zichzelf wel weten hoe dit precies in elkaar steekt. TW is zeker een spelletje voor de fun maar op het moment dat je met een stam actief bezig bent en bepaalde verantwoordelijkheden van anderen verwacht dan mogen anderen dit ook van jou verwachten, het is een groepsprocess.
 
Reactiescore
1.018
Mwah ik heb zat dagen dat ik vrij constant in de stamchat aanwezig ben maar niet in staat ben om te vv'en, zoals vandaag. Gewoon van 11 tot net les maar toch vrijwel de hele dag de stamchat gelezen/gereageerd.
Tuurlijk snap ik dat iedereen zo nu en dan vv moet doen maar ik begrijp ook heel goed dat niet iedereen een half uurtje op een account wil zitten en daarna weer weg moet haasten. Als je het over zo'n tijdsbestek hebt al helemaal, vanaf dat je pak hem beet een uur kan zou ik zeggen vooral doen als je enigzins actief bent.
Wel moet hier echter ook rekening gehouden worden met de speler(s) zelf en dit begint al bij het rekruteren zelf, als de speler aangeeft vooral op aansturing te loggen en verder vooral gewoon de skypechats leuk vind zou ik minder snel zeggen dat hij de vv's moet pakken dan wanneer een speler aangeeft 'ik wil graag in bier spelen en met jullie samen de wereld winnen'.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Stelling: het is verkeerd dat vv'en (als je tijd hebt) tegenwoordig bijna als plicht wordt gezien


Als je op deze stelling reageert probeer dan niet alleen te kijken naar wat moreel het juiste antwoord is maar ook naar wat er in de praktijk gebeurd (en waarom dat gebeurd).

Vind ik niet, het moment dat je een vv moet pakken omdat je tijd hebt, zijn meestal de momenten dat het echt hard nodig is. Je speelt uit eindelijk wel in een stam, en ik vind dat je in die situatie de vv gewoon moet pakken, of je er nou zin in hebt of niet. Anders moet je maar solo gaan spelen.

Ik vind niet als iemand vraagt of je 2 uurtjes wilt opletten ofzo, en het is niet echt nodig. Dat je dan perse de vv moet pakken. Maar als het echt dringend is, vind ik dat je het moet doen. En dat het dus ook niet verkeerd is dat mensen (zoals ik) hier van uit gaan.
 
Reactiescore
86
Aangezien jullie dit allemaal niet hebben genoemd noem ik het nu even. Is verwachten dat iemand je vv doet niet hetzelfde als verwachten dat iemand anders jouw rotzooi opruimt? Is het immers niet gwn je eigen verantwoordelijkheid dat je een goed team hebt dat er kan zijn wanneer het nodig is.

En dan heb ik het niet over de gevallen waarin een team er eens een uurtje niet is. Nee ik heb het over de accounts die tijdens aanvallen gwn voor een groot deel onder vv staan. Kunnen en mogen die dat wel verwachtten?
 
Bovenaan