Stelling van de dag!

Reactiescore
16
Niemand was er nog op ingegaan, tot jij nu. Maar on topic dan?

Stelling:
(Het account) cristianoronaldo heeft eigenhandig TBR begraven door complete incompetentie.

ahja, dus dat TBR gefaald heeft ligt aan mij wil je zeggen?:confused:
 
Reactiescore
16
wel grappig dat je dat denkt aangezien ik pas anderhalve maand + op cr speel :rolleyes:
 

DeletedUser71618

Guest
.Insane.Clown. volgens mij, die de rim uitgetikt is door ene Krondor28.

Misschien heb je het wel in die ene anderhalve maand volledig naar de klote geholpen dan? :D :bijl:
 
Reactiescore
16
insane clown wie is dat dan? Nee.. Ik speelde op een faalacc. ribeira grande, jij speelt op fluffy toch? Zo ja, doe eens een gok :p het account zat in TWR
 

DeletedUser66129

Guest
Volgens mij was het al eens te sprake gekomen toch, dacht op peter-01 want die speler zei ons toen nog dat die naar cristiano ging nadat die weg was (door zwakte van de stam wat ik begreep).
 

Deleted User - 2242732

Guest
Stelling: Een wereld/account verlies je eerder door (zelf)overschatting dan door onderschatting van je vijand.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Je kan het inderdaad aan elkaar linken als je wil.

Echter staat je 'inschattingsvermogen' over je eigen (bv time-) skills en vooral activiteit daar los van.

Stel dat je je tegenstander hoog inschat, kan je jezelf nog altijd gaan overschatten door bv enorm veel off te maken + enkele defs en er van uit te gaan dat je met schuiven/snipen jezelf kan redden.
Je denkt dat je dmv activiteit (en evt skills) je tegenstander toch aankan, ookal schat je hem hoog in.

Dat staat los van hoe je over je tegenstander nadenkt, als je begrijpt waar ik op doel, ookal is de link snel gelegd ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Stelling: Een wereld/account verlies je eerder door (zelf)overschatting dan door onderschatting van je vijand.

Grotendeels eens. (Zelf)overschatting leidt vaak tot het onderstacken van je front of in ieder geval het niet goed op orde hebben van je front, wat bij een aanval tegen jou vaak nare gevolgen kan hebben.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Stelling: Een wereld/account verlies je eerder door (zelf)overschatting dan door onderschatting van je vijand.

Er zijn zo verschrikkelijk veel voorbeelden van zelfoverschatting en het onderschatten van vijanden. Ben benieuwd wie deze stelling foutief gaat noemen :p Sowieso zijn er veel verschillende meningen over de definitie van een topper en een flopper. Vooral zelfoverschatting komt overal voor, in elke stam en op heel veel accounts. De één erger dan de ander. Anderzijds kan zelfoverschatting ook zorgen voor beter presteren. Als men veel van je verwacht, dan heb je ook de drang om het waar te maken.

Grotendeels eens. (Zelf)overschatting leidt vaak tot het onderstacken van je front of in ieder geval het niet goed op orde hebben van je front, wat bij een aanval tegen jou vaak nare gevolgen kan hebben.

Absoluut. Het is altijd gissen naar de kwaliteit van je opponenten. Ook is een veel voorkomend verschijnsel dat mensen geen extra def willen aanvragen omdat ze het wel denken te redden tegen een ''mindere'' tegenstander, waardoor fronten slecht staan en accounts kunnen breken als de timing juist is. Elkaars fronten controleren, stackgroottes vergelijken en second opinions wat betreft voorbereidende werkzaamheden zijn oplossingen waarmee je zelfoverschatting of het onderschatten van tegenstanders al kunt verminderen.
 
Reactiescore
86
Stelling: Een wereld/account verlies je eerder door (zelf)overschatting dan door onderschatting van je vijand.

Ligt aan de vijand en hoeveel je jezelf overschat/de vijand onderschat. Als je jezelf overschat maar de vijand is nog steeds veel slechter dan ga je daar geen wereld/account door verliezen. Zelfde geldt voor het onderschatten.
 
Reactiescore
660
Ik ben akkoord met MonteCristo.

Je kan trouwens ook jezelf onderschatten en zo een wereld winnen, toch?
 

DeletedUser69389

Guest
Na de zomer zullen de huidige top 4 stammen er nog steeds zijn:
 
Bovenaan