Stelling van de dag!

DeletedUser75778

Guest
Stelling: de nieuwe questline is een verbetering tegenover de oude

Eens! Je blijft meer aan de gang aangezien het meer in stapjes gaat als voorheen. Dit is vooral voor nieuwe spelers een verbetering. Een must voor een fijne start. :)
 

DeletedUser75237

Guest
Ik heb de questline al eens eerder kunnen uitproberen & vond hem inderdaad een stuk beter dan de oude :). Grote verbetering op dat vlak.
 

DeletedUser3809

Guest
Bedankt man xD
Ik hoopte zo erg dat niemand intelligent genoeg was erop te reageren.. Maar je bent gevonden :D

A^2 = B^2 + C^2 kan net zo goed waar zijn voor een rechthoekige driehoek .. Hangt er gewoon vanaf welke zijde je definieert als de schuine zijde :p

Maar inderdaad normaal gesproken noemen we die schuine zijde C.
 

DeletedUser3809

Guest
Je kan de afstand tussen 2 dorpjes in het coordinatenstelsel weergeven als de schuine zijde van een driehoek ..
Stelling van pythagoras is zeker relevant voor TW :D
 

DeletedUser38451

Guest
Jawel, want misschien heeft iemand anders wel een betere formule, in plaats van de stelling van pythagoras
 
Reactiescore
1.015
Deze wereld 1 van de winnaars. W47 is pas bezig, he. Zoniet even je zin veranderen, maar w33 is ook niks om trots op te zijn aan DRIVE kant.
 

DeletedUser71937

Guest
Deze wereld 1 van de winnaars. W47 is pas bezig, he. Zoniet even je zin veranderen, maar w33 is ook niks om trots op te zijn aan DRIVE kant.

met winnaar bedoelde ik winnaars en morele winnaars.
Inderdaad is w47 pas begonnen, maar gezien de grote hoeveelheid mensen van w33 die je nu al terug ziet op het AF, durf ik dit al met grote zekerheid zeggen.
 

DeletedUser75237

Guest
Ontopic jongens, gezien onze draak te lui is om de orde te handhaven! :eek:

Stelling: voor de wereld een maand bezig is, is de helft van de premades reeds omgevallen.
 
Bovenaan