Stelling van de dag!

DeletedUser76018

Guest
Hier kan je een stelling plaatsen en er dagelijks over discussieren.

Ik zal beginnen: wereld 47 word een high-skill wereld met alle pro's die gaan starten. Agree or disagree?
 

DeletedUser75778

Guest
Ik zal beginnen: wereld 47 word een high-skill wereld met alle pro's die gaan starten. Agree or disagree?

Nee hoor. De pp abusers hebben in het begin een té groot voordeel. Als de toppers niet weggespeeld worden, vertrekken ze zelf wel door desinteresse. Uiteindelijk wordt het niveau gelijk aan de vorige wereld.

Meer een stelling dan mijn eigen mening, maar zo komt het lekker op gang :D
 

DeletedUser72975

Guest
Disagree, Ruffy start. Die haalt het hele niveau naar beneden :eek:
 

DeletedUser76018

Guest
Persoonlijk denk ik dat er door LH & pp-combinatie meer actie gaat zijn mid-game. Mid-game gaat de pp minder beginnen uitmaken tot bijna niets en dan gaan er wel mooie gevechten tot stand komen. Dit kan enkel goed zijn toch? Zeker aangezien men zich niet op farmen hoeft te focussen maar wel vooral op de aanvallen door- en rondom je.
 

DeletedUser75778

Guest
Persoonlijk denk ik dat er door LH & pp-combinatie meer actie gaat zijn mid-game. Mid-game gaat de pp minder beginnen uitmaken tot bijna niets en dan gaan er wel mooie gevechten tot stand komen. Dit kan enkel goed zijn toch? Zeker aangezien men zich niet op farmen hoeft te focussen maar wel vooral op de aanvallen door- en rondom je.

Maar de start wordt misschien een probleem. Abusers schieten de hoogte in en kunnen het dus al vanaf het begin verpesten voor de wereld, toch?
 

DeletedUser76018

Guest
De echte pro's kunnen noob abusers wel aan geloof ik? :p vaak is het ook zo dat de mensen die bovenaan staan nog steeds pro zijn omdat vele abusers wel een degelijke skillcap hebben. Natuurlijk is deze combo wel een uitzondering.
Ik, alvast, ben benieuwd!
 

DeletedUser38451

Guest
Persoonlijk denk ik dat er door LH & pp-combinatie meer actie gaat zijn mid-game. Mid-game gaat de pp minder beginnen uitmaken tot bijna niets en dan gaan er wel mooie gevechten tot stand komen. Dit kan enkel goed zijn toch? Zeker aangezien men zich niet op farmen hoeft te focussen maar wel vooral op de aanvallen door- en rondom je.

mid-game? dus je kunt niet je dorpje rustig uitbreiden, op bezoek gaan bij je buren, naar de wc een hoop leggen, maar je moet constant online zijn?
 

DeletedUser76952

Guest
Disagree, want veel goede spelers zullen niet starten door deze instellingen waardoor het niveau even hoog zal zijn dan vorige werelden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Volgens mij loopt dat wel los.
 

DeletedUser76018

Guest
De meeste goede spelers starten nog steeds hoor, ik ken er eigenlijk geen enkele die toch is afgehaakt :)
 

DeletedUser76952

Guest
We gaan de eerste 4 continenten niet eens vol krijgen haha
 

DeletedUser74005

Guest
Denk dat het niveau op deze wereld aanzienlijk hoger zal worden dan dat van de vorige werelden. Op deze wereld is namelijk een aantal premades gestart met gemotiveerde spelers en zover ik weet doen er echt veel meer 'goede' spelers mee dan op vorige werelden.

Ben in ieder geval benieuwd naar wat deze wereld ons gaat brengen :)

We gaan de eerste 4 continenten niet eens vol krijgen haha

Aantal pre-registraties ligt anders redelijk hoog hoor.
 

DeletedUser76018

Guest
Daar gaat het ook niet om, als enkel pros zouden starten krijg je geeneens een kwart continent. Ik heb het eerder over de qualiteit dan de kwantiteit hier en ik denk dat een oorlog even spannend kan zijn in een iets kleinere wereld, zoals de werelden steeds worden, als in een grotere wereld waar nog +10 continenten zijn. Het is gewoon wat minder tijdrovend :p
 

DeletedUser76952

Guest
Denk dat het niveau op deze wereld aanzienlijk hoger zal worden dan dat van de vorige werelden. Op deze wereld is namelijk een aantal premades gestart met gemotiveerde spelers en zover ik weet doen er echt veel meer 'goede' spelers mee dan op vorige werelden.

Ben in ieder geval benieuwd naar wat deze wereld ons gaat brengen :)



Aantal pre-registraties ligt anders redelijk hoog hoor.

Dat weet ik Gijs, maar ik ben nu een half jaar gestopt ongeveer en toen zaten we volgens mij aan de 7k registraties die tijd.
 

DeletedUser76939

Guest
Hier kan je een stelling plaatsen en er dagelijks over discussieren.

Ik zal beginnen: wereld 47 word een high-skill wereld met alle pro's die gaan starten. Agree or disagree?

In een stelling als deze ligt dat aan je eigen interpretatie van 'high-skill' en 'pro.' Wat beschouw je als High skill en wat als pro? :)
 
Reactiescore
1.015
Merendeel van alle pro's zullen waarschijnlijk nooit meer op een normale wereld spelen of het moet voor hen leuke instellingen hebben. Hence the reason waarom ze Classic spelen.
 
Bovenaan