Stelling van de dag!

DeletedUser75237

Guest
Hehe, heb er mooie tijd gehad met paar spelers van |D| en hun bg's.

Maar back on topic, anders krijgen we een berisping.

De mooie tijd is wel wat voorbij intussen, of ja, wereld is zo goed als gewonnen momenteel :p
Maar je hebt gelijk, m'n excuses!

Iemand nog een interessante stelling?

DeletedUser76206

Guest
Als je wat spanning wilt,kan je hier altijd komen co'en.:rolleyes:

En helaas nog geen toffe stellingen.

Reactiescore
489
Stelling van de dag: Als je bij Vincitoree wil gaan co'en, kan je beter opnieuw beginnen!

DeletedUser74396

Guest
ik ben pro (dus naab?:D) haha

Stelling van de dag: Tegenwoordig denkt elke wannabe over zichzelf dat hij pro is. Dit door zo'n tekort aan tegenstand dat ze voor de verandering eens lekker gaan

Nooit verwacht dat er op mijn subtiele sneer zo'n reacties zouden komen... Lees eens tussen de regels lezen, dan zie je dat ik met bepaalde mensen was aan het spotten. Neemt men deze stelling echt nog serieus ook lol

DeletedUser74005

Guest
Ruben kan beter opnieuw beginnen,de pestkop.
Waar zit Gijs als je hem nodig hebt.:(

Hier!

Terug on-topic:

Ik bouw liever een zwakkere clear met wat minder bijl, die relatief snel klaar is, dan een sterke clear met veel bijl, waarvan de rekruteringstijd relatief lang is.

Reactiescore
2.039
Voor mij hangt dit volledig af van de snelheid van de wereld:

Is er een hoge snelheid (3/4 of 2 met een hoge loopsnelheid) dan prefereer ik snelle clears, omdat het doel dan voornamelijk ligt op het druk houden bij de tegenstander, om deze mentaal te breken. Krijgt hij weinig rust is de kans groter dat hij breekt, omdat hij er geen zin meer heeft of omdat hij door het deffen zelf de tijd niet kan vinden om zijn account terug op orde te zetten.

Bij een lage snelheid ga ik toch liever voor de sterkere clears. Omdat bovenstaande redenen niet zozeer van toepassing zijn omdat het uberhaupt al lang duurt voordat een snelle clear opgebouwd is, heb ik liever een clear die meer sloopt. De snellere bouwtijd van een clear in verhouding tot def blijft immers staan, waar je dan dus een groter voordeel uit kunt halen.

Uiteraard zijn hier ook een tal van factoren die de situatie kunnen veranderen. Is er bijvoorbeeld een stamactie bezig waarbij elke dag clears van verschillende stamgenoten aankomen, is het ten eerste als frontspeler belangrijk om snel weer te kunnen edelen, maar ook als safespeler om je clears weer snel op pad te kunnen sturen om deze druk te behouden. In deze gevallen is het dus handiger om snelle clears te hebben.

Reactiescore
2.039
Een snelle clear denk ik aan een verhouding waar bijl en lc ongeveer evensnel klaar zijn (hangt van het aantal boerplekken wat je beschikbaar hebt door dorpopbouw en aantal rammen). Een sterke clear zit al gauw op of over de 7k bijl.

DeletedUser66265

Guest
Stelling: met veel scouts spelen kan enorm in je voordeel werken.

Bovenaan