Stelling van de dag

DeletedUser72576

Guest
Er stond daar eerst nog een andere quote, afkomstig van iemand uit Faber. Die hebben we toch maar vervangen.
 

DeletedUser

Guest
Ik had m nog niet gezien, maar kon hier ondanks de lullige situatie best hard om lachen :p

Tis niet perse niet grappig, ik zou er andersom ook om kunnen lachen als iemand dit in de stamchat zette. Maar op het profiel? Gaat mij te ver iig ;)
 

DeletedUser

Guest
KvWKqeu.jpg


Natrappen 101.. Jongens toch :eek:

Wat deed finity altijd? Juist! En nu weg hier
 

Deleted User - 487776907

Guest
HAHA we zijn gestabbed
HAHA er werd bij ons gespied
HAHA we zijn geband zonder enige vorm van uitleg, en Brave en Debi pakken voor het eerst in hun leven dorpen.

Je hebt gelijk, je kan er veel beter om lachen!

Zit ook allemaal niet mee hè voor Finity...
 

DeletedUser63354

Guest
Daan, Nietnormaal man :D

Je kunt er nu toch niks meer aan veranderen, ik snap best dat het kut is, maar kom op :p
 

DeletedUser

Guest
HAHA we zijn gestabbed
HAHA er werd bij ons gespied
HAHA we zijn geband zonder enige vorm van uitleg, en Brave en Debi pakken voor het eerst in hun leven dorpen.

Je hebt gelijk, je kan er veel beter om lachen!




Leg uit knul?
Dat finity (ex-finity ondertussen ironisch:eek:) daap na 3 maanden nog beschuldigde van de stabpraktrijken van BaBe een stam die wij niet zijn en een stam waar de stabbers zijn geband nu zijn de botters van finity geband nu gaan we de resterende spelers van finity die het spelWEL eerlijk spelen niet nog 3maanden afstraffen

Door jullie bot gebruik toch? Op ons stamlrofiel is enkel even een weekje finity uitlachen die ons durfde te beschuldigen van vuil spel en wat zien we nu:p
We hebben alle recht om hierover te lachen denk ik zo wel.
 

DeletedUser

Guest
Zit ook allemaal niet mee hè voor Finity...

Niet echt nee :p

Daan, Nietnormaal man :D

Je kunt er nu toch niks meer aan veranderen, ik snap best dat het kut is, maar kom op :p

Dat ik mn acc kwijt ben is kut, dat ik mn kans op wereldwinst en een leuke strijd kwijt ben is kut, en dat ik hierdoor stop met tw is kut (al zullen er zat mensen prima tevreden mee zijn :D). Maar ik snap niet waarom er zoiets op het profiel moet. De wereldwinst is nu toch al binnen voor jullie, hoe je het nu wend of keert. Waarom dan nog natrappen op zo'n manier?
 

DeletedUser72857

Guest
HAHA we zijn gestabbed
HAHA er werd bij ons gespied
HAHA we zijn geband zonder enige vorm van uitleg, en Brave en Debi pakken voor het eerst in hun leven dorpen.

Je hebt gelijk, je kan er veel beter om lachen!




Leg uit knul?

Naar wat ik hoor van spelers van gebande accounts zelf, denk ik niet dat jullie nog enige vorm van uitleg hoeven of zelfs maar verdienen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Naar wat ik hoor van spelers van gebande accounts zelf denk ik niet dat jullie nog enige vorm van uitleg hoeven of zelfs maar verdienen.

Vertel? En waar slaat het op dat we niet eens uitleg verdienen? :eek: Zelfs een moordenaar krijgt zijn straf + de reden daartoe te horen, waar slaat het dan op dat wij niet eens mogen vragen wat we precies gedaan hebben?

Oeh, zijn ze eindelijk gestopt met ontkennen dan?

Voor zover ik weet niet. Voor zover ik weet heeft ook nog niemand enige uitleg gehad. Wij hebben nog geen suppport geopend, maar dat heeft ook 0 zin. Als we dat doen is ie 5 min later gesloten, en 6 min later zijn we permanent banned. Hulde aan het team :D
 

Deleted User - 487776907

Guest
Voor zover ik weet niet. Voor zover ik weet heeft ook nog niemand enige uitleg gehad. Wij hebben nog geen suppport geopend, maar dat heeft ook 0 zin. Als we dat doen is ie 5 min later gesloten, en 6 min later zijn we permanent banned. Hulde aan het team :D

Wacht, jullie hebben nog altijd maar 7 dagen ban :p?
 

DeletedUser72857

Guest
Vertel? En waar slaat het op dat we niet eens uitleg verdienen? :eek: Zelfs een moordenaar krijgt zijn straf + de reden daartoe te horen, waar slaat het dan op dat wij niet eens mogen vragen wat we precies gedaan hebben?



Voor zover ik weet niet. Voor zover ik weet heeft ook nog niemand enige uitleg gehad. Wij hebben nog geen suppport geopend, maar dat heeft ook 0 zin. Als we dat doen is ie 5 min later gesloten, en 6 min later zijn we permanent banned. Hulde aan het team :D

Ik zou echt waar stoppen met het zagen op het team, het enige wat je nog kan doen is hier openbaar je spijt betuigen en jullie verontschuldigen voor het verpesten van het verdere verloop van deze server. De uitleg kreeg je dat er illegale scripts zijn gedetecteerd, en als ik het zo hoor weten de gebruikers/bezitters dat goed genoeg dus ik denk dat dat voldoende moet zijn als uitleg.

Maar goed jullie eigen onkunde afschuiven op personen die jullie terecht bannen is natuurlijk makkelijker dan je fout sierlijk toegeven.
 

DeletedUser

Guest
Tom had al toegegeven dat een co op sjondeer het had gebruikt dus echter is de rol van Tom me vooralsnog onduidelijk of hij er nu zelf speelt
 

DeletedUser72857

Guest
Tom had al toegegeven dat een co op sjondeer het had gebruikt dus echter is de rol van Tom me vooralsnog onduidelijk of hij er nu zelf speelt

Ik heb een cadeautje voor je:

Punten: ..........................
Komma's: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vraagtekens: ????????????
Uitroeptekens: !!!!!!!!!!!!!!!

Als je verzameling nog eens op is kom je maar nieuwe vragen.
 

DeletedUser

Guest
Wacht, jullie hebben nog altijd maar 7 dagen ban :p?

Ik zou echt waar stoppen met het zagen op het team, het enige wat je nog kan doen is hier openbaar je spijt betuigen en jullie verontschuldigen voor het verpesten van het verdere verloop van deze server. De uitleg kreeg je dat er illegale scripts zijn gedetecteerd, en als ik het zo hoor weten de gebruikers/bezitters dat goed genoeg dus ik denk dat dat voldoende moet zijn als uitleg.

Maar goed jullie eigen onkunde afschuiven op personen die jullie terecht bannen is natuurlijk makkelijker dan je fout sierlijk toegeven.

Denk niet dat je nog veel meer bullshit in 1 post kwijt kon, Chapeau. De uitleg was idd dat er een script gevonden was. Maar het idee van de support en communitymanager lijkt me toch de spelers helpen. Als je dan een supportje aanmaakt en vraagt wat en wanneer er gedetecteerd is ed, dan sluiten ze je supportje en maken ze er een perma ban van. Lijkt me echt de bedoeling ja, belachelijk dat we daar iets van vinden! :eek:

Lekker hypocriet ook trouwens, nog geen 3 weken geleden sloeg het team net zo'n modderfiguur, en toen was er een accie uit jouw stam bij die een ban had, toen was je ook niet tevreden over het modteam. Nu blijf je buiten schot, en opeens mogen we niet meer klagen. Hypocriete hond :eek:

En voor de 41 keer, als we weten wat er aangetroffen is dan kunnen we idd indien dat terecht is onze fout toegeven. Het enige wat ik nu via via via gehoord heb is iets over doolhof ofzo. Dat heb ik niet, dat heeft Jan niet, dus waarom zijn we dan banned? Niet heel raar dat we het vragen he?
 
Bovenaan