Stelling van de dag

Reactiescore
786
Werd aangesproken dat er het één en ander veranderd was op W43. Bij deze dan ook even meldden dat ik de manier van handelen door het Tribalwars team betreur. Ik ben ervan overtuigd dat er een aantal spelers zijn die nu worden gestraft zonder dat ze er ook maar iets mee te maken hebben. Daarbij denk ik in de eerste plaats aan de account eigenaars of mede spelers die een speler op hun account hebben gelaten die de regels hebben overtreden zonder daar zelf weet van te hebben en daar nu worden voor gestraft zonder ook maar te weten wie of wat er is gebeurd. Maar ook de overige Finity leden worden hierbij gestraft omdat ze onschuldige en goede spelers kwijt zijn en dit ook nog gevolgen zal hebben over het verloop van de wereld.

Ik hoop dat de spelers die onterecht bestraft werden verhaal kunnen krijgen voor dit gebeuren en niet gewoon worden genegeerd door het Tribalwars team. Ze hebben in mijn ogen ten slotte het recht te weten wie of wat er precies gebeurd is. Ook aan de overige spelers van w43 wens ik succes en ik hoop dat alles gewoon opgelost geraakt en deze wereld toch gewoon verder kan op een leuke manier.

En aan alle Daap leden die hier nu wat geamuseerd gaan reageren, plaats jullie ook even in de anderen hun schoenen. Het is kinderachtig nu zelf te spotten met een fout binnen Finity, terwijl jullie het zelf moeilijk konden verdragen toen zij dit deden over BaBe.

Maar goed ik kruip terug onder mijn steen ;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Moraalridder :p
 

DeletedUser61042

Guest
Pas op hoor wat je hier zegt anders gebruikt een of andere lullo het meld knopje weer:p
 

DeletedUser

Guest
Ik denk eerlijk gezegd dat sommige co's er misschien ook niet heel eerlijk zijn over hun gebruik van/of in het bezit zijn van illegale scripts. Al dan niet dat ze het niet zeggen omdat ze het niet op die wereld gebruikt hebben.

Als ik gewoon random wat co's van het AF had en ik ze net 3 dagen kende zou ik geloven dat men binnen het team liegt om de schuld niet te krijgen. Maar daarvoor is team Sjon in mijn ogen te hecht :)

Babe heeft destijds een aantal stabs verricht ( 1 regelovertreding)
Finity gebruikt illegale scripts ( 1 regelovertreding)

Waarom zou één van beiden stammen een grotere fout begaan zijn dan de ander? Elk van de twee heeft het TW reglement overtreden. Volgens mij staat het gewoon 1-1 nu.

Probleem is dat er nog steeds 0,0 bewijs is geleverd mbt illegale scripts... Onschuldig tot het tegendeel bewezen is hebben ze bij het modteam nog nooit van gehoord geloof ik.
 

DeletedUser73082

Guest
Daap vals spel? nee.
Daap gestabt? nee.
Finity ons genaaid? Nee? hahaha tis duidelijk dat je afwezig bent geweest.
Als half Finity is gebanned dan geloof ik er geen zak van dat dit allemaal komt door een fout van het team. En dan hebben al die dingetjes die je nu aanhaalt (die overigens ook niet helemaal kloppen, maargoed, dat terzijde) totaal geen nut. Finity was de stam van fairplay, degene die oh zo goed was & altijd liep te zeiken op andere stammen. Tegelijkertijd blijkt dat de stam bots gebruikt (heeft) & ja, dat vind ik ironisch en grappig ja.

Overigens heb ik toen inderdaad voor een NAP gepleit, die was mondeling aangenomen, maar toen het er daadwerkelijk van kwam was de NAP enkel bespreekbaar voor een aantal accounts. Ik heb me bek erover gehouden omdat het al beter dan niets was, maar breek me bek niet open, want je weet dondersgoed dat de NAP opeens niet meer gold voor een paar anderen.

Als blijkt dat er wel degelijk veel bots gebruikt werden binnen Finity, absoluut. Vind het echter nog moeilijk om te geloven, dus tot het zover is vind ik wel degelijk dat Daap op zijn minst het respect mag hebben om begrip voor de situatie te hebben, daar waar toen zij in onduidelijkheid zaten met veel grotere vergrijpen dan illegaal scriptgebruik ook op uiteindelijke sympathie konden rekenen van een groot deel van Finity, daar waar ze het wellicht toen ook niet 'verdiende'.
 

DeletedUser63354

Guest
Oh maar wij hebben zeker begrip voor de situatie en betreuren het dat onschuldigen aangepakt zijn. Echter zijn de accounts permanent gebanned & is er geen mogelijkheid op terugkeer, vandaar dat wij ook al begonnen zijn met edelen.

Volgens mij is er met Deceived (vanuit Killb) afgesproken dat, mocht hij opeens unbanned worden, hij alle dorpen terug krijgt die Killb vanaf vandaag overgenomen heeft & 3 weken NAP. Lijkt me toch ook netjes?
 
Reactiescore
2.490

DeletedUser

Guest
Als ik gewoon random wat co's van het AF had en ik ze net 3 dagen kende zou ik geloven dat men binnen het team liegt om de schuld niet te krijgen. Maar daarvoor is team Sjon in mijn ogen te hecht :)



Probleem is dat er nog steeds 0,0 bewijs is geleverd mbt illegale scripts... Onschuldig tot het tegendeel bewezen is hebben ze bij het modteam nog nooit van gehoord geloof ik.
Raar aangezien 1 co op sjondeer al had aangegeven dat er 1 co op sjondeer een time bot heeft gebruikt
 

DeletedUser

Guest

8 acc's binnen finity vieze stam zeg bah!


Overigens duckje het is onzin met je 0.125% van de spelers op tw 99,99% van de spelers op tw speelt niet serieus en valt af na 2 dorpjes en stopt ook geen geld in tribalwars iets wat noodzakelijk is om het te laten draaien

Een spel zonder goede spelers is gwn niks
 

DeletedUser75798

Guest
@Duckje, toch bedankt om al iets van een post op te stellen. Denk niet dat het genoeg is, maar zullen het daar mee moeten doen lijkt me...
 

DeletedUser54299

Guest
Dit zou ik wel logisch vinden moesten jullie kunnen timen. Maar aangezien niemand op deze wereld überhaupt meer dan 6aanvallen in een seconde kan timen lijkt me dit heel sterk dat ik zou moeten botten om wat treintjes te snipen :p

Ik hoop dat je hierbij sterk overdrijft en dat het niveau in de realiteit iets hoger ligt....
 

DeletedUser72857

Guest
Ik hoop dat je hierbij sterk overdrijft en dat het niveau in de realiteit iets hoger ligt....

Echt veel goede massa's zijn er nog niet geweest hoor deze wereld, het is gewoon clears spammen en hopen dat er geen activiteit is of iets dergelijks.
 

DeletedUser54299

Guest
Als blijkt dat er wel degelijk veel bots gebruikt werden binnen Finity, absoluut. Vind het echter nog moeilijk om te geloven, dus tot het zover is vind ik wel degelijk dat Daap op zijn minst het respect mag hebben om begrip voor de situatie te hebben, daar waar toen zij in onduidelijkheid zaten met veel grotere vergrijpen dan illegaal scriptgebruik ook op uiteindelijke sympathie konden rekenen van een groot deel van Finity, daar waar ze het wellicht toen ook niet 'verdiende'.

Ik vind het eigenlijk wel jammer voor het verloop van de wereld als finity hier niet meer bovenop komt. Veel mensen dachten dat de wereld over was nadat babe viel, maar gelukkig ontstond daaruit daap.

Ik zou graag willen zien dat de overgebleven finity leden nog samen blijven werken en blijven bestaan. welliswaar als underdog op de wereld, maar ik zie een wereld als dit het liefst niet zo snel vergaan.
 

DeletedUser

Guest
Raar aangezien 1 co op sjondeer al had aangegeven dat er 1 co op sjondeer een time bot heeft gebruikt

Ja precies, lekker duidelijk, lekker veel bewijzen ook. Ik kan ook roepen dat de ene co van Joni heeft gezegd dat de ander gebot heeft. Dat bewijst precies 0 zonder screens/namen lol.
 

DeletedUser

Guest
Toch maar even hier gekeken nadat er maarliefst 8 bans waren. Toch wel grappig allemaal in dezelfde stam. Onterecht is er al zeker niet gebanned, dat al aangegeven was door duckje. Het blijft volgesmij te gaan om het "doolhof script" een script dat gewoon pis illegaal is en iedereen die het gebruikt weet dat.
Lijkt me wel een flinke klap voor finity, meteen helft van de leden weg. Ook chapeau voor Daap ofzoiets dat die tenminste nog legaal spelen.
Bans zijn gewoon verdiend, kun je niet omheen draaien.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik hoop dat je hierbij sterk overdrijft en dat het niveau in de realiteit iets hoger ligt....

Natuurlijk overdrijf ik Ruben, maar het is toch wel ironisch dat snipebot wordt genoemd terwijl iedereen treintjes van 400ms kan snipen :p
 

DeletedUser

Guest
Toch maar even hier gekeken nadat er maarliefst 8 bans waren. Toch wel grappig allemaal in dezelfde stam. Onterecht is er al zeker niet gebanned, dat al aangegeven was door duckje. Het blijft volgesmij te gaan om het "doolhof script" een script dat gewoon pis illegaal is en iedereen die het gebruikt weet dat.
Lijkt me wel een flinke klap voor finity, meteen helft van de leden weg. Ook chapeau voor Daap ofzoiets dat die tenminste nog legaal spelen.
Bans zijn gewoon verdiend, kun je niet omheen draaien.

Ga skeeleren man... Zelfs als iemand met scripts vv draait op een acc krijgt dat acc al ban. Sick terecht idd, hebben de spelers erg veel schuld aan. Was dit je enige poging om jezelf voor lul te zetten of volgt er meer?
 
Bovenaan