Stelling van de dag

DeletedUser74658

Guest
Eigen schuld dikke bult finity moeten jullie maar geen bots gebruiken.
 

DeletedUser69459

Guest
Lijkt wel alsof de edelmannen ineens peper in hun reet hebben gekregen, niet dat het mij wat uitmaakt though.

Ja, want er waren vooral nog geen 60tal dorpen ge-edeld de voorbije week of we waren nog geen dorpen aan het edelen vanmorgen voor de bans ;)
 

DeletedUser72922

Guest
Dus zeiken kan je beter laten.

Ik zeik nergens?

Wees er alleen maar op dat wat CA en DF doen niet bepaald onder mijn categorie rustig afwachten valt, of ik ze er verder gelijk in geef laat ik achterwege.
 

DeletedUser73082

Guest
We'll see. Finity is geband om het gebruiken van timebots, maar zover ik weet ken ik niemand in Finity die gebruik heeft gemaakt ervan. Jullie weten ook prima dat jullie nooit daardoor genaaid zijn (opeens sicke timings waardoor deffen moeilijk werd) of wat dan ook, en de reacties van het kamp Daap snap ik dan ook van geen meter. Klinkt eerder als een soort flame om nu te legitimeren dat je de oorlog op een hele barre manier verkregen hebt, die echt niet helemaal lekker ruikt ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Het is meer de ironie & niet de wereldwinst die we zo grappig vinden.
 

DeletedUser75798

Guest
Het feit dat ze er waren zegt genoeg. Wereldwinst boeit mij verder niet....
 

DeletedUser63840

Guest
Ik zeik nergens?

Wees er alleen maar op dat wat CA en DF doen niet bepaald onder mijn categorie rustig afwachten valt, of ik ze er verder gelijk in geef laat ik achterwege.

Imo vind ik het al zeiken wat jij doet over die inc's..

We'll see. Finity is geband om het gebruiken van timebots, maar zover ik weet ken ik niemand in Finity die gebruik heeft gemaakt ervan. Jullie weten ook prima dat jullie nooit daardoor genaaid zijn (opeens sicke timings waardoor deffen moeilijk werd) of wat dan ook, en de reacties van het kamp Daap snap ik dan ook van geen meter. Klinkt eerder als een soort flame om nu te legitimeren dat je de oorlog op een hele barre manier verkregen hebt, die echt niet helemaal lekker ruikt ;)

Correctie, farmbots mag je er ook bij zetten. En wel heel toevallig, dat precies iedereen in finity on terecht was.. Tuurlijk zou het kunnen, maar denk niet dat mods een wereld zo dood gaan gooien als deze enkel op gevoel.. En dit is niet flame om te zeggen dat je wint, dit is meer flamen op het punt dat jullie valsspelen/ hebben gespeeld.
 

DeletedUser72576

Guest
Lijkt me ook niet dat iemand die timebots gebruikt het vrolijk loopt te verkondigen in jullie chats :)
 

DeletedUser

Guest
Vind het gewoon kunnen hoor. Jullie zijn de gene die zich niet aan de regels houden, dus is het dan ineens de schuld van daap dat jullie geband zijn voor het valsspelen tegen daap zelf?

En even een serieuze vraag, toen vf/kroket enzo zijn geband, heeft finity die toen ook geedeld of niet? Heb nooit mee gekregen of daar afspraken bij waren ofso.

Sorry hoor, maar snap jij het wel? Zoals ik al zei is er geen enkel bewijs geleverd dat er ook daadwerkelijk scripts gebruikt zijn, en ben je zelfs al banned als iemand met scripts vv heeft gedaan op je account. Tot zover dus hoeveel 'bewijs' er is dat al die gebande accs schuldig zijn. VF/kroket daarentegen leek me vrij duidelijk bewezen dat er daar vol tegen de regels in gegaan is hé?
 

DeletedUser

Guest
Imo vind ik het al zeiken wat jij doet over die inc's..



Correctie, farmbots mag je er ook bij zetten. En wel heel toevallig, dat precies iedereen in finity on terecht was.. Tuurlijk zou het kunnen, maar denk niet dat mods een wereld zo dood gaan gooien als deze enkel op gevoel.. En dit is niet flame om te zeggen dat je wint, dit is meer flamen op het punt dat jullie valsspelen/ hebben gespeeld.

Volledig mee eens, ons modteam zou nooit zo'n enorme misstap willekeurig maken (2-3 weken terug nog, maar geeft niet joh :eek:). Daarnaast zijn er zat acc's niet banned waar precies dezelfde spelers op zitten als op werelden waar ze wel banned zijn. Volslagen willekeurig dus maar weer.
 

DeletedUser72576

Guest
Het kan toch op andere accs op andere werelden via vv gebeurd zijn?
 
Reactiescore
1.075
Ik zeik nergens?

Wees er alleen maar op dat wat CA en DF doen niet bepaald onder mijn categorie rustig afwachten valt, of ik ze er verder gelijk in geef laat ik achterwege.

Zijde 1:
Spelers: DragonForge, Cerebral-Assassin
Zijde 2:
Spelers: DeathWing.

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 121
Kant 2: 49
Verschil: 72

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,175,561
Kant 2: 476,206
Verschil: 699,355

chart




we gaan natuurlijk midden tijdens een aanval op dw stoppen omdat jullie tegen de regels spelen. fuck logic
 

DeletedUser

Guest
Het kan toch op andere accs op andere werelden via vv gebeurd zijn?

Ja en wat is dat voor magistrale bullshit dan? Neem als voorbeeld zaterdagavond. Jan en ik stonden op hardbass, en zagen inc's aankomen. Zsm dus ff in 3 min via telefoon vv gezet en gevraagd of iemand op kon letten. Stel een van die personen gebruikt scripts, en dan is sjon permanent banned. Hoe is dat ook maar een beetje logisch?
 
Reactiescore
1.075
je word verantwoordelijk gehouden voor het gene wat er op je eigen account gebeurd.
 
Reactiescore
1.075
De plank zo mis slaan zou ook strafbaar moeten zijn.

idd je slaat de plank aardig mis. Jij komt lullen dat we ons niet houden aan het afwachten, waarna je niet durft in te zien dat het logisch is dat wij gewoon verder gaan waar we begonnen waren 2 weken geleden al.. (wat je als stamgenoot van dw best zou moeten weten als je kijkt naar de dagelijkse beginpagina..)
 

DeletedUser

Guest
je word verantwoordelijk gehouden voor het gene wat er op je eigen account gebeurd.

Ja en dat is dus belachelijk. Het modteam heeft weet-ik-hoeveel tools om botters op te sporen, en je ziet maar hoeveel accounts er tot nu toe hebben kunnen botten zonder een ban te krijgen. Hoe moet een losse speler zonder tools dan weten of iemand scripts gebruikt? Door deze regel moet je dus in principe je hele stam wantrouwen omdat er zomaar eens iemand met illegale scripts tussen kan zitten en je dus nergens je vv veilig af kan geven..
 

DeletedUser72922

Guest
idd je slaat de plank aardig mis. Jij komt lullen dat we ons niet houden aan het afwachten, waarna je niet durft in te zien dat het logisch is dat wij gewoon verder gaan waar we begonnen waren 2 weken geleden al.. (wat je als stamgenoot van dw best zou moeten weten als je kijkt naar de dagelijkse beginpagina..)

Zoals eerder aangegeven, het balt me geen zak of jullie nu extra hard door edelen of niet, evenals het me geen zak boeit of dat moreel geaccepteerd wordt.
 
Bovenaan