Stelling van de dag

Reactiescore
1.148
Was zeker allemaal net zo sacrastisch als bij A Noble Cause :p
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat hij deff heeft gestuurd?

Ik niet, jij misschien? Gaat er mij om dat er wel contact is, waardoor ATL zich in een bepaalde verhouding stelt tegenover UNGAH en er dus wel degelijk sprake is van een bepaalde (gedwongen) relatie.
 

DeletedUser

Guest
Je zal toch met wat beters moeten komen als je je bewering in stand wil houden dat er geen relatie bestaat. :p

Moet ik al mijn info verstrekken?:eek:
Wil je anders ook gelijk weten op welke school ik zit, wat mijn schoolrooster is, mijn online tijden etc etc?
Je zal het maar op mijn woord moeten doen.
 

DeletedUser

Guest
Moet ik al mijn info verstrekken?:eek:
Wil je anders ook gelijk weten op welke school ik zit, wat mijn schoolrooster is, mijn online tijden etc etc?
Je zal het maar op mijn woord moeten doen.

Die lijkt me in dit geval niet bepaald veel waard aangezien ik al het tegendeel bewezen heb. Verder, ja ik wil graag weten welke cupmaat je hebt. Laat ons daarover niet langer fantaseren. :eek:
 
Reactiescore
3.536
Nee, dat is onmogelijk :D

Toch bezit je leiding al over 1 voorbeeld waarin te zien is dat er def van The Furor in dorpen staan van UNGAH. Dus dat jij zegt dat het onmogelijk is kan je wederom in de vuilbak gooien.
Verder negeer je alle andere argumenten over een samenwerking.

Je hoeft mij niet in deze discussie te betrekken, dit gaat namelijk over die CF en niet over mijn relatie met ungah die er NIET is, zoals ik ook aangegeven heb, mag je er best bij zeggen.

Jij bent onderdeel van die clusterfuck. Je zit in Seau en hebt contact met die speler waarin af te leiden is dat jullie informatie delen (en dus samenwerken). Als ik vervolgens meegedeeld krijg dat er geen enkele connectie is tussen Seau en die speler klopt dat gewoon niet. Door reeds getoonde argumenten waarvan er 0 zijn ontkracht toont toch wel dat wij zoals gewoonlijk weer gelijk hebben.
 

DeletedUser73696

Guest
Dus als iemand mij stuurt, yooo Madonna loopt rond 07:00 langs je huis. En ze wordt voor me huis neergeschoten, dan heb ik daar een aandeel in? Oke.
 

DeletedUser73696

Guest
Dat is een Jannesje doen. Iemand stuurt jou een PM en vraagt je iets en dan word jij beschuldigd.
 

DeletedUser

Guest
Dat is een Jannesje doen. Iemand stuurt jou een PM en vraagt je iets en dan word jij beschuldigd.

ATL was zelf degene die mededeelt over dorpen van TUF. Jij gaat natuurlijk alleen in op het punt dat er niet toe doet, maar dat vergeef ik je. Zorg dan wel even dat je deze eerste zin goed leest, en nogmaals en wellicht dringt het dan door. Scheelt jou en mij weer tijd. Kan je die in je studie steken, daar zal je veel tijd voor nodig hebben wil dat goed komen verwacht ik.
 

DeletedUser76151

Guest
Dus als iemand mij stuurt, yooo Madonna loopt rond 07:00 langs je huis. En ze wordt voor me huis neergeschoten, dan heb ik daar een aandeel in? Oke.

We hebben toch wel bewijs dat het de MB was van Vulkaan, Niet zo netjes om hem nu snel te gaan edelen en hem maar een NAP van 2 dagen te geven... Maar dan wel bij ons komen zeuren dat een 3dagen NAP voor KP niet netjes was
 
Reactiescore
111
Reactiescore
111
Mike mag ik reactie? :rolleyes:
 
Bovenaan