stelling van de dag

DeletedUser67517

Guest
Haha :D Prachtig dit :p

cd0a1dc504.jpg


8/10 uit top 10 oda zitten bij juvy/mlv... terwijl in de rang top 10 dit 5/5 is.

7217d8503d.png



Het is jammer dat er geen oorlog is, anders was het bedroevend om te zien wat voor een extreme ODA er word behaald op DET/Faith en hoe schraal de oda van een det/faith massa is.

Bedankt dat je mijn mening onderstreept.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Moet ik ook nog aanhalen wat het kwantiteitsverschil is tussen DET/Faith/FeL en Juvy/MLV.. en hoe extreem het verschil behaalde ODA per stam is, oda delende door het aantal maanden dat de stam bestaat met een correctie die het tijdsverschil compenseert (4 maanden terug werd er natuurlijk minder oda per massa behaald), of is het inmiddels duidelijk dat jullie statistisch ofwel de falende aanvaller zijn ofwel een passief zooitje spelers. Waar vroeger werd beweerd dat Amen/Hippo de kwantiteit had, en det/faith de kwaliteit, gaat dat ook tegen alle statistieken in.

Misschien moet jij als leider dan eens een kleine omslag maken op je accounts hè, en die noob bondgenoot eens wat cursussen gaan geven, zoals je beweerde :p Wie leverde er ook alweer commentaar op Amen haar aanvallen, en zei dat im different en popie dom waren omdat ze 70% def speelden? Je bent zo hypocriet cona, maar nu ligt het er wel heel dik bovenop.

Verder, zou je zeker als je zoveel def noobs hebt, betere targets kunnen kiezen en plannen maken als tacticus van DET, nietwaar? :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser67517

Guest
Wie heeft het nou weer over ODA, ik noem jullie Defno0bz, iets wat jij mooi aanhaalt door het ODAverschil te laten zien, wat een direct gevolg is van het aantal def/safezone.
Waarvan Akte.

En waarom moet ik altijd alles doen, omdat ik mezelf weer heb aangesteld als leider met een werkweek van 80u?
Sommige dingen gaan helaas voor.

Zoals je weet heeft DET enorm veel kwaliteit in moeten leveren de afgelopen maanden. Zijn er enorm veel mensen gestopt met TW, wegens jawohl. Een te saaie wereld. Ik kan ze geen ongelijk geven, maar ik maak iets af waar ik aan begin. We roeien wel met de riemen die we hebben en met de tijd die beschikbaar is.

Het is niet zo dat de massa's een staande ovatie verdienden, want de uurtjes die ik VVde, heb ik toch redelijk wat manmanman geroepen.
Het is inderdaad de activiteit en de ingeleverde kwaliteit van de afgelopen maand.
Maar als jij je eigen een schouderklopje wilt geven, met in je achterhoofd die gedachten, dan krijg jij een schouderklopje van mij:p
 

DeletedUser

Guest
Wie heeft het nou weer over ODA, ik noem jullie Defno0bz, iets wat jij mooi aanhaalt door het ODAverschil te laten zien, wat een direct gevolg is van het aantal def/safezone.
Waarvan Akte.

Hij wil met dat ODA-kaartje laten zien dat wij juist OFFENSIEF zijn wat dus het hele idee van ons als Defn00bz weerlegt... Snap dat dan cona:eek: hoe kan je nou een defnoob zijn als men 60% off speelt:confused:

En waarom moet ik altijd alles doen, omdat ik mezelf weer heb aangesteld als leider met een werkweek van 80u?
Sommige dingen gaan helaas voor.

Zoals je weet heeft DET enorm veel kwaliteit in moeten leveren de afgelopen maanden. Zijn er enorm veel mensen gestopt met TW, wegens jawohl. Een te saaie wereld. Ik kan ze geen ongelijk geven, maar ik maak iets af waar ik aan begin. We roeien wel met de riemen die we hebben en met de tijd die beschikbaar is.

Het is niet zo dat de massa's een staande ovatie verdienden, want de uurtjes die ik VVde, heb ik toch redelijk wat manmanman geroepen.
Het is inderdaad de activiteit en de ingeleverde kwaliteit van de afgelopen maand.
Maar als jij je eigen een schouderklopje wilt geven, met in je achterhoofd die gedachten, dan krijg jij een schouderklopje van mij:p
Tuurlijk, dat kan iedereen zien maar het punt is dat jullie altijd Amen bekritiseerde. De weggespeelde accounts, situaties etc waren allemaal 'bullshit' in jullie ogen en jullie vonden dat Amen gewoonweg had gefaald qua leiding geven. Ik wil niet lullig overkomen maar ik neem aan dat jullie nu toch onderhand wel hetzelfde gedoe als Amen destijd aan't ondervinden zijn. Betekend dat dat DET nu aan't falen is dan:confused:

Ik heb de leiding van Amen nooit als zwak ervaren maar eerder bepaalde frontspelers die de kern van het probleem waren. Met de stam zelf was nooit was mis dusja verder prima als men hun mening uit maar wees dan wel zo eerlijk door het met gelijke normen te wegen anders is het pure hypocritisme:confused: Als Amen faalde ->> Faalt DET net zo hard zoniet harder.

Geef je toe dat Amen gewoon een mindere tijd had (wat jullie altijd als niet valide vonden want de leiding kon immers al die dingen voorkomen volgens men) dan kan je ook spreke van een wat minder in tijd DET momenteel. Maar als je erbij blijft dat Amen faalde en jullie gewoonweg een wat mindere periode hebben dan heb ik zo m'n twijfels over de manier hoe jullie hier de verliezen 'verdoezelen'
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Wie heeft het nou weer over ODA, ik noem jullie Defno0bz, iets wat jij mooi aanhaalt door het ODAverschil te laten zien, wat een direct gevolg is van het aantal def/safezone.
Waarvan Akte.

En waarom moet ik altijd alles doen, omdat ik mezelf weer heb aangesteld als leider met een werkweek van 80u?
Sommige dingen gaan helaas voor.

Zoals je weet heeft DET enorm veel kwaliteit in moeten leveren de afgelopen maanden. Zijn er enorm veel mensen gestopt met TW, wegens jawohl. Een te saaie wereld. Ik kan ze geen ongelijk geven, maar ik maak iets af waar ik aan begin. We roeien wel met de riemen die we hebben en met de tijd die beschikbaar is.

Het is niet zo dat de massa's een staande ovatie verdienden, want de uurtjes die ik VVde, heb ik toch redelijk wat manmanman geroepen.
Het is inderdaad de activiteit en de ingeleverde kwaliteit van de afgelopen maand.
Maar als jij je eigen een schouderklopje wilt geven, met in je achterhoofd die gedachten, dan krijg jij een schouderklopje van mij:p

Dus wij zijn defnoobs? Maar behalen wel vééél meer oda dan jullie? Wat zijn jullie dan wel niet? Ofwel nog ergere defnoobs, ofwel een passieve flop stam? :eek: Niets mis met mijn beredenering.

Tuurlijk is het vervelend als je veel tijd in werk enzo moet stoppen, jammer genoeg werd ik ook aangekeken op Amen haar verliezen, en terecht! Maar denk je dat ik de ganze dag op de bank zit met een laptop? Mijn studie is wat rustiger, maar ik had ook gewoon 40 uur school en dan nog een bijbaan van 18 uur, sport e.d. ernaast, heb ik dat ooit als excuus gebruikt?

Te saaie wereld? :p De één noemt het een wereld waar vies word gespeeld en met veel gestab, is dat niet het tegenovergestelde van saai? Kunnen deze goede spelers zich niet eens over 2 maandjes internen heen zetten? Nadat ze er maanden over hebben gedaan om Amen te breken? Waarom heeft Amen/MLV nooit echt cruciale spelers verloren? Sterker nog, spelers rouleren continu binnen de stam.. er worden nu 4 accounts bemand bemand door een speler die eerst ergens anders speelde. O.a. camaro, pacman, gerl en collationem.

Wat is dan het verschil? Dat det bestond uit egotrippers en amen/mlv uit stamspelers? Deze spelers die het saai vonden, hadden toch gewoon kunnen overspringen naar niet saaie accounts? Verder lijkt circundato mij niet echt een saai account, nooit geweest ook.. overige stoppers hadden op rhyperior, lightning, saevusaquila, koffiekan of manhattan kunnen starten? Daar hadden ze het verschil kunnen maken. Maar ze stopten, onder het mom 'dat ze de wereld saai vonden'. Beginnen de conclusies al te komen, waar is het misgegaan bij DET? :eek:

Ik ben de laatste die een schouderklopje verdient ;) Stoppende Roald heeft 0 invloed gehad in het voortbestaan van MLV spelers. Die pluim is voor Vlemisje die een nieuwe stam met een mooi toekomstbeeld met de daarbij behorende tactiek en beredenering heeft opgezet. De winsten noord zijn te danken aan Vlemis zijn geweldige aanvalsmentaliteit, ik zou het omschrijven als onvermoeibaar. Verder aan alle spelers die zijn blijven knokken voor stambelang, daar waar ik eind december amen en haar accounts heb laten varen na maanden lang intensieve inspanning. Excuses als ik de indruk wek dat ik graag mijn billen gelikt zie, ik ben slechts een verdedigende propagandist. Maar wel één die men graag met de neus op de fouten drukt.
 

DeletedUser67517

Guest
DET faalt ook hard atm, maar dat heeft niks met het stambeleid te maken. Wel met de uitvoering hier van.

De accounts waar verliezen worden geleden zijn nieuwere accounts, op CDU hebben we het devies gehad om met activiteit en stamdef dat front te beheren. Opeens valt de activiteit en de kwaliteit daar weg. Tja. Shit happens.

Voor Aes had ik een heel plan gemaakt samen met Robin, maar de speler die er destijds speelde wilde er niets van weten omdat hij dan te veel moest inleveren. Wat resulteerde in een hevige discussie en uiteindelijk geleid heeft tot het vertrek van deze speler. Dat is nooit zo gezegd, maar ik denk dat dat er wel zeker mee te maken had.

Uiteindelijk konden de plannen doorgaan, en kwam het gezeik met TheArrow er tussen. Een speler die door Juvy gestuurd was met de opdracht het account naar Juvy te halen.
FeL legde terecht haar prioriteiten bij TheArrow waardoor er nog meer tijd verstreek.

Aes kon makkelijk meedraaien in de Phalanx, waardoor er makkelijker en met minder def gedeft kon worden.
Maar wanneer er ook nog barbs achter je safe zone geedeld word, vind ik niet dat je trots kan zijn op zo'n prestatie waarin de situatie compleet beïnvloedt word door acties waar ieder weldenkende speler zijn vraagtekens bij zet en deze 4maal zal onderstrepen.

Faith konden we destijds nog 'rredden' met activiteit en veel VV uren. Die tijd een kwaliteit van onze 'dragende' spelers die missen we nu gewoon.

Daarbij komt dat W38 een erg onloyale wereld is. Er zitten maae liefst 8/9 oud bondgenoten in Juvy, wat nog het meest belachelijk is is dat DET er talloze VVUREN voor deze accounts gedraaid heeft om de verliezen op Juvy daar te minimaliseren.
Ik vind die actie van zero daarom ook een erg naar smaakje hebben.

Vooral wanneer je beseft dat er bakken vol DEF vrijkomt bij Juvy door dit. Wat dus resulteert in een lagere ODA voor ons. omdat je op elk front op huge stacks loopt.

Vandaar ook mijn opmerking DEFno0bz, die waarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd is door jullie beiden.

Ik zeg je eerlijk dat ik op andere werelden wel altijd het spelplezier vond om dingen opzij te zetten en op W38 vrijwel niet.

Wanneer er zelfs op andere werelden mensen naar je toe gestuurd worden om te kijken welke accounts er spelers nodig hebben, vind ik je te ver gaan. Dit is ook de reden dat ik gestopt ben op W37, omdat er mensen zijn die zelfs via andere werelden het spelplezier proberen te ontnemen en het vertrouwen binnen een andere stam proberen te schaden.
Dat was voor mij wel het ultieme bewijs dat er minimaal een persoon in juvy zit, die koste wat het kost wil winnen, en daarvoor zelfs andere stammen op een andere wereld voor wilt beschaden. Dat is krankzinnig en heel erg triest. Iets wat mijn beeld over W38 bevestigd en het bewijst maar weer dat er weinig eer te behalen valt.

Dit was geen propaganda btw, en je mag er een hele post over terug schrijven. Maar het is gewoon mijn gedachtegang. Als jij dat een gedachtekronkel vind, so be it.
 

DeletedUser

Guest
DET faalt ook hard atm, maar dat heeft niks met het stambeleid te maken. Wel met de uitvoering hier van.

De accounts waar verliezen worden geleden zijn nieuwere accounts, op CDU hebben we het devies gehad om met activiteit en stamdef dat front te beheren. Opeens valt de activiteit en de kwaliteit daar weg. Tja. Shit happens.

Voor Aes had ik een heel plan gemaakt samen met Robin, maar de speler die er destijds speelde wilde er niets van weten omdat hij dan te veel moest inleveren. Wat resulteerde in een hevige discussie en uiteindelijk geleid heeft tot het vertrek van deze speler. Dat is nooit zo gezegd, maar ik denk dat dat er wel zeker mee te maken had.

Uiteindelijk konden de plannen doorgaan, en kwam het gezeik met TheArrow er tussen. Een speler die door Juvy gestuurd was met de opdracht het account naar Juvy te halen.
FeL legde terecht haar prioriteiten bij TheArrow waardoor er nog meer tijd verstreek.

Aes kon makkelijk meedraaien in de Phalanx, waardoor er makkelijker en met minder def gedeft kon worden.
Maar wanneer er ook nog barbs achter je safe zone geedeld word, vind ik niet dat je trots kan zijn op zo'n prestatie waarin de situatie compleet beïnvloedt word door acties waar ieder weldenkende speler zijn vraagtekens bij zet en deze 4maal zal onderstrepen.

Faith konden we destijds nog 'rredden' met activiteit en veel VV uren. Die tijd een kwaliteit van onze 'dragende' spelers die missen we nu gewoon.

Daarbij komt dat W38 een erg onloyale wereld is. Er zitten maae liefst 8/9 oud bondgenoten in Juvy, wat nog het meest belachelijk is is dat DET er talloze VVUREN voor deze accounts gedraaid heeft om de verliezen op Juvy daar te minimaliseren.
Ik vind die actie van zero daarom ook een erg naar smaakje hebben.

Vooral wanneer je beseft dat er bakken vol DEF vrijkomt bij Juvy door dit. Wat dus resulteert in een lagere ODA voor ons. omdat je op elk front op huge stacks loopt.

Vandaar ook mijn opmerking DEFno0bz, die waarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd is door jullie beiden.

Ik zeg je eerlijk dat ik op andere werelden wel altijd het spelplezier vond om dingen opzij te zetten en op W38 vrijwel niet.

Wanneer er zelfs op andere werelden mensen naar je toe gestuurd worden om te kijken welke accounts er spelers nodig hebben, vind ik je te ver gaan. Dit is ook de reden dat ik gestopt ben op W37, omdat er mensen zijn die zelfs via andere werelden het spelplezier proberen te ontnemen en het vertrouwen binnen een andere stam proberen te schaden.
Dat was voor mij wel het ultieme bewijs dat er minimaal een persoon in juvy zit, die koste wat het kost wil winnen, en daarvoor zelfs andere stammen op een andere wereld voor wilt beschaden. Dat is krankzinnig en heel erg triest. Iets wat mijn beeld over W38 bevestigd en het bewijst maar weer dat er weinig eer te behalen valt.

Dit was geen propaganda btw, en je mag er een hele post over terug schrijven. Maar het is gewoon mijn gedachtegang. Als jij dat een gedachtekronkel vind, so be it.

Ik snap je wel hoor, maar je moet niet iedereen in hetzelfde scheepje gooien. Je generaliseert de boel weer wat in mijn ogen jammer is:

Dat was voor mij wel het ultieme bewijs dat er minimaal een persoon in juvy zit, die koste wat het kost wil winnen, en daarvoor zelfs andere stammen op een andere wereld voor wilt beschaden. Dat is krankzinnig en heel erg triest. Iets wat mijn beeld over W38 bevestigd en het bewijst maar weer dat er weinig eer te behalen valt.

Ik kan een berg spelers noemen die wel gewoon eerlijk en normaal op W38 spelen, dat er een paar rotte appels tussen zitten betekent vervolgens niet dat heel W38 een stabwereld is of dat er vies gespeeld wordt. Ik vind het erg jammer dat je het op die manier ziet, cona

Verder nog even terugkomend op hetgeen 'Defn00bz' het is niet dat ik niet snap wat je bedoelt, het gaat enkel niet op voor ons. Wij hebben echt geen bakken def ter beschikking als je dat soms dacht vroeger niet en nu ook niet :eek: het front is welliswaar kleiner dan Amen, zodoende is ook de kwantiteit kleiner maar met een beetje slim gebruik te maken van ons def komen we een heel eind. Heeft dus niks te maken met het feit dat je MLV defnoobs vind of je moet Juvy bedoeld hebben:confused:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Daarbij komt dat W38 een erg onloyale wereld is. Er zitten maae liefst 8/9 oud bondgenoten in Juvy, wat nog het meest belachelijk is is dat DET er talloze VVUREN voor deze accounts gedraaid heeft om de verliezen op Juvy daar te minimaliseren.
Ik vind die actie van zero daarom ook een erg naar smaakje hebben.

Vooral wanneer je beseft dat er bakken vol DEF vrijkomt bij Juvy door dit. Wat dus resulteert in een lagere ODA voor ons. omdat je op elk front op huge stacks loopt.

Vandaar ook mijn opmerking DEFno0bz, die waarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd is door jullie beiden.

Daar hebben we het al over gehad, sowieso dat Zero ooit al een bondgenootschap met jullie sloot, was al een stab richting ons. Vergeet niet dat Zero eerst bonden had met Amen en Hippo. Ik weet hoe het voelt, als die accounts dan tegen jou gaan. Ik heb immers zelfs ook talloze uren gestoken in Djenser, Prego en M043. Mij heb je niet horen zeuren om de verspilde tijd en de stab.

Zelfde geld voor LCS, ooit hippo. Daar heb ik gevv'ed voor Van nelle, Zwollenaar en nog een accie daarzo. Ook deze accounts hebben zich (mogelijk terecht) tegen ons gekeerd, weeral verspilde moeite. Wat dat betreft zitten we precies in hetzelfde schuitje. Dat het jullie slecht uit komt, is jammer natuurlijk. Maarja, het ontstaan van FeL bracht de wereldsituatie ineens van spannend naar een kwantiteitsverschil in de vele miljoenen en een aanzienlijke frontvergroting.

--

Ik dacht al dat je het zo bedoelde, had alleen niet gedacht dat je dat nou daadwerkelijk geloofde.. het zal moeilijk voor je zijn om de passiviteit van je stam, en het wereldvreemde gedrag van je bondgenoten te erkennen.

Kijk naar mijn foto van de ranglijst. denk je nou serieus dat dat 'def overschot' van hooguit de laatste 3 weken zo een extreem verschil veroorzaakt? :eek: Daarbij, jullie kwantiteits verschil is zodanig groot dat zelfs als zouden jullie hetzelfde percentage clears per account en per maand op 70k each stacks doodlopen, jullie onze oda gemakkelijk moeten kunnen evenaren.. :eek: Of wilde je beweren dat Saevus en Rhyperior leeg stonden? Het was simpelweg stackbashen.. of betekend een verlies van 1,26 mio eenheden en 1,7 mio eenheden bij vlemis, dat er weinig stacks stonden? :eek: Of kijk bij Circundato, als ik even in de TBR map kijk, zie ik tientallen stacks staan.

MLV is gewoon altijd een stuk actiever geweest op offensief vlak. Waar jullie af en toe, misschien 2 keer in de maand, een massaatje doen.. geven wij 2 waves per week met de overblijfsels en passen we het fenomeen; clearmolen toe.

Komt bij dat MLV helemaal geen def van juvy heeft, bij mijn weten, weeral een loos argument.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75377

Guest
DET faalt ook hard atm, maar dat heeft niks met het stambeleid te maken. Wel met de uitvoering hier van.

De accounts waar verliezen worden geleden zijn nieuwere accounts, op CDU hebben we het devies gehad om met activiteit en stamdef dat front te beheren. Opeens valt de activiteit en de kwaliteit daar weg. Tja. Shit happens.

Voor Aes had ik een heel plan gemaakt samen met Robin, maar de speler die er destijds speelde wilde er niets van weten omdat hij dan te veel moest inleveren. Wat resulteerde in een hevige discussie en uiteindelijk geleid heeft tot het vertrek van deze speler. Dat is nooit zo gezegd, maar ik denk dat dat er wel zeker mee te maken had.

Uiteindelijk konden de plannen doorgaan, en kwam het gezeik met TheArrow er tussen. Een speler die door Juvy gestuurd was met de opdracht het account naar Juvy te halen.
FeL legde terecht haar prioriteiten bij TheArrow waardoor er nog meer tijd verstreek.

Aes kon makkelijk meedraaien in de Phalanx, waardoor er makkelijker en met minder def gedeft kon worden.
Maar wanneer er ook nog barbs achter je safe zone geedeld word, vind ik niet dat je trots kan zijn op zo'n prestatie waarin de situatie compleet beïnvloedt word door acties waar ieder weldenkende speler zijn vraagtekens bij zet en deze 4maal zal onderstrepen.

Faith konden we destijds nog 'rredden' met activiteit en veel VV uren. Die tijd een kwaliteit van onze 'dragende' spelers die missen we nu gewoon.

Daarbij komt dat W38 een erg onloyale wereld is. Er zitten maae liefst 8/9 oud bondgenoten in Juvy, wat nog het meest belachelijk is is dat DET er talloze VVUREN voor deze accounts gedraaid heeft om de verliezen op Juvy daar te minimaliseren.
Ik vind die actie van zero daarom ook een erg naar smaakje hebben.

Vooral wanneer je beseft dat er bakken vol DEF vrijkomt bij Juvy door dit. Wat dus resulteert in een lagere ODA voor ons. omdat je op elk front op huge stacks loopt.

Vandaar ook mijn opmerking DEFno0bz, die waarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd is door jullie beiden.

Ik zeg je eerlijk dat ik op andere werelden wel altijd het spelplezier vond om dingen opzij te zetten en op W38 vrijwel niet.

Wanneer er zelfs op andere werelden mensen naar je toe gestuurd worden om te kijken welke accounts er spelers nodig hebben, vind ik je te ver gaan. Dit is ook de reden dat ik gestopt ben op W37, omdat er mensen zijn die zelfs via andere werelden het spelplezier proberen te ontnemen en het vertrouwen binnen een andere stam proberen te schaden.
Dat was voor mij wel het ultieme bewijs dat er minimaal een persoon in juvy zit, die koste wat het kost wil winnen, en daarvoor zelfs andere stammen op een andere wereld voor wilt beschaden. Dat is krankzinnig en heel erg triest. Iets wat mijn beeld over W38 bevestigd en het bewijst maar weer dat er weinig eer te behalen valt.

Dit was geen propaganda btw, en je mag er een hele post over terug schrijven. Maar het is gewoon mijn gedachtegang. Als jij dat een gedachtekronkel vind, so be it.

Iedereen van Juvy! wilt de wereld winnen maar dan ook met de groep die we nu hebben ;)
 

DeletedUser67517

Guest
Het gaat er niet om hoeveel spelers er wel op een normale manier willen winnen dave. Het gaat mij er om dat de spelers die koste wat het kost over de rug van andere beslissingen nemen waarmee ze spelers veroordelen die wel op een manier het spel willen spelen die clean is. En dan met name het feit dat er zo weinig aandacht aan word gegeven en word afgedaan met 'dit gebeurde op W.. ook' of 'er zijn genoeg spelers die wel netjes willen spelen.'

Daarnaast moet je eens opsommen wat er hier binnen 1 jaar gebeurd is. Accounts die 'gehackt' worden. meer dan 10 overstappen waar een vies randje aan zit, co's proberen te krijgen op een vijandelijk account, wat gelukt is op TheArrow. Informatie proberen te vergaren door spelers te laten reageren op co-aanvragen.
En dan vergeet ik nog de helft, al met al is dit niet echt een normale wereld imo.
 

DeletedUser36252

Guest
Stelling van de dag

bg's of nap's zijn niks waardt in de ogen van Faith en recline
Aanvallen sturen is toegelaten op je bg een voordeel zo moe ik ook niks verbreken

Als ik ooit aanvallen verstuur onbetrouwbaar bij Faith
 

DeletedUser

Guest
Het gaat er niet om hoeveel spelers er wel op een normale manier willen winnen dave. Het gaat mij er om dat de spelers die koste wat het kost over de rug van andere beslissingen nemen waarmee ze spelers veroordelen die wel op een manier het spel willen spelen die clean is. En dan met name het feit dat er zo weinig aandacht aan word gegeven en word afgedaan met 'dit gebeurde op W.. ook' of 'er zijn genoeg spelers die wel netjes willen spelen.'

Daarnaast moet je eens opsommen wat er hier binnen 1 jaar gebeurd is. Accounts die 'gehackt' worden. meer dan 10 overstappen waar een vies randje aan zit, co's proberen te krijgen op een vijandelijk account, wat gelukt is op TheArrow. Informatie proberen te vergaren door spelers te laten reageren op co-aanvragen.
En dan vergeet ik nog de helft, al met al is dit niet echt een normale wereld imo.

Ik probeer het ook helemaal niet te bagataliseren ofzo, ik ben het volledig met je eens dat er een hoop vieze dingen zijn gebeurd maar dat is door een handje vol rotte appels gekomen. Het enige wat ik zeg is dat je hiermee de rest van W38 ook de dupe laat worden. Ik heb me er in het begin ook druk over gemaakt Cona, dat zou jij toch wel moeten. Ik heb ook niet voor niks Amen een keer geleaved;) Mja dat was een fout van mij geweest aangezien ik ook mensen die er niks mee te maken hebben er de dupe van laat worden.. Dusja wat kan je er wel aan doen? In mijn ogen niks want je kan geen schuldige aanwijzen en aangezien niemand had de ballen om ervoor uit te komen kan je ook geen maatregelen nemen.

Dusja ik heb me sindsdien maar gewoon erbij neergelegd en er niet meer naar omgekeken. Ik weet onderhand wel welke spelers niet zo netjes spelen en die spelers laat ik persoonlijk links van me liggen. Ook dat gedoe met Zero, Thearrow keur ik allemaal af mja wat kan ik eraan doen? Niks... Heb ik zin in een ellenlange discussie over morelen/principes etc.. wat uiteindelijk nergens op uitdraait, nee. Maar bovenal ga ik niet weer de fout maken om mensen die er niks mee te maken hebben in de onkunde van andere te trekken.

Ik snap je best, maar ik ga/wil/kan niks aan dat gedrag veranderen hoe zeer ik het ook afkeur het heeft geen effect. Het zit gewoon in de kern van die mensen. Je kan je huis nog zo goed beveiligen maar dieven die willen inbreken doen dat toch wel:eek:
 

DeletedUser67517

Guest
Ik probeer het ook helemaal niet te bagataliseren ofzo, ik ben het volledig met je eens dat er een hoop vieze dingen zijn gebeurd maar dat is door een handje vol rotte appels gekomen. Het enige wat ik zeg is dat je hiermee de rest van W38 ook de dupe laat worden. Ik heb me er in het begin ook druk over gemaakt Cona, dat zou jij toch wel moeten. Ik heb ook niet voor niks Amen een keer geleaved;) Mja dat was een fout van mij geweest aangezien ik ook mensen die er niks mee te maken hebben er de dupe van laat worden.. Dusja wat kan je er wel aan doen? In mijn ogen niks want je kan geen schuldige aanwijzen en aangezien niemand had de ballen om ervoor uit te komen kan je ook geen maatregelen nemen.

Dusja ik heb me sindsdien maar gewoon erbij neergelegd en er niet meer naar omgekeken. Ik weet onderhand wel welke spelers niet zo netjes spelen en die spelers laat ik persoonlijk links van me liggen. Ook dat gedoe met Zero, Thearrow keur ik allemaal af mja wat kan ik eraan doen? Niks... Heb ik zin in een ellenlange discussie over morelen/principes etc.. wat uiteindelijk nergens op uitdraait, nee. Maar bovenal ga ik niet weer de fout maken om mensen die er niks mee te maken hebben in de onkunde van andere te trekken.

Ik snap je best, maar ik ga/wil/kan niks aan dat gedrag veranderen hoe zeer ik het ook afkeur het heeft geen effect. Het zit gewoon in de kern van die mensen. Je kan je huis nog zo goed beveiligen maar dieven die willen inbreken doen dat toch wel:eek:

Je kan je hoofd in de grond steken voor een aantal zaken, maar dat betekend niet dat ze niet gebeuren.
Dingen gaan van kwaad tot erger door deze ''wegkijktechniek''

Tuurlijk zullen inbrekers altijd je huis willen leeghalen, maar betekend dat dat je de voordeur maar open moet laten omdat ze toch binnen komen?
Ik pas daarvoor.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Niet vergeten te reageren Cona.

Daar hebben we het al over gehad, sowieso dat Zero ooit al een bondgenootschap met jullie sloot, was al een stab richting ons. Vergeet niet dat Zero eerst bonden had met Amen en Hippo. Ik weet hoe het voelt, als die accounts dan tegen jou gaan. Ik heb immers zelfs ook talloze uren gestoken in Djenser, Prego en M043. Mij heb je niet horen zeuren om de verspilde tijd en de stab.

Zelfde geld voor LCS, ooit hippo. Daar heb ik gevv'ed voor Van nelle, Zwollenaar en nog een accie daarzo. Ook deze accounts hebben zich (mogelijk terecht) tegen ons gekeerd, weeral verspilde moeite. Wat dat betreft zitten we precies in hetzelfde schuitje. Dat het jullie slecht uit komt, is jammer natuurlijk. Maarja, het ontstaan van FeL bracht de wereldsituatie ineens van spannend naar een kwantiteitsverschil in de vele miljoenen en een aanzienlijke frontvergroting.

--

Ik dacht al dat je het zo bedoelde, had alleen niet gedacht dat je dat nou daadwerkelijk geloofde.. het zal moeilijk voor je zijn om de passiviteit van je stam, en het wereldvreemde gedrag van je bondgenoten te erkennen.

Kijk naar mijn foto van de ranglijst. denk je nou serieus dat dat 'def overschot' van hooguit de laatste 3 weken zo een extreem verschil veroorzaakt? :eek: Daarbij, jullie kwantiteits verschil is zodanig groot dat zelfs als zouden jullie hetzelfde percentage clears per account en per maand op 70k each stacks doodlopen, jullie onze oda gemakkelijk moeten kunnen evenaren.. :eek: Of wilde je beweren dat Saevus en Rhyperior leeg stonden? Het was simpelweg stackbashen.. of betekend een verlies van 1,26 mio eenheden en 1,7 mio eenheden bij vlemis, dat er weinig stacks stonden? :eek: Of kijk bij Circundato, als ik even in de TBR map kijk, zie ik tientallen stacks staan.

MLV is gewoon altijd een stuk actiever geweest op offensief vlak. Waar jullie af en toe, misschien 2 keer in de maand, een massaatje doen.. geven wij 2 waves per week met de overblijfsels en passen we het fenomeen; clearmolen toe.

Komt bij dat MLV helemaal geen def van juvy heeft, bij mijn weten, weeral een loos argument.
 

DeletedUser

Guest
Je kan je hoofd in de grond steken voor een aantal zaken, maar dat betekend niet dat ze niet gebeuren.
Dingen gaan van kwaad tot erger door deze ''wegkijktechniek''
Ik kijk niet weg hoor, ik zie en hoor en ruik het desnoods nog maar ik ga er niet meer naar handelen omwille van voorgaand genoemde redenen

Tuurlijk zullen inbrekers altijd je huis willen leeghalen, maar betekend dat dat je de voordeur maar open moet laten omdat ze toch binnen komen?
Ik pas daarvoor.
Dat zeg ik ook niet, ik bedoel enkel dat je het ook niet zo moet doen dat je niemand meer door je voordeur wil laten omdat je bang bent voor inbrekers. Want Infeite bestempel je hier iedereen als 'inbreker' tuurlijk zitten die erbij maar ook een hoop niet.
 

DeletedUser67517

Guest
Daar hebben we het al over gehad, sowieso dat Zero ooit al een bondgenootschap met jullie sloot, was al een stab richting ons. Vergeet niet dat Zero eerst bonden had met Amen en Hippo. Ik weet hoe het voelt, als die accounts dan tegen jou gaan. Ik heb immers zelfs ook talloze uren gestoken in Djenser, Prego en M043. Mij heb je niet horen zeuren om de verspilde tijd en de stab.

Zelfde geld voor LCS, ooit hippo. Daar heb ik gevv'ed voor Van nelle, Zwollenaar en nog een accie daarzo. Ook deze accounts hebben zich (mogelijk terecht) tegen ons gekeerd, weeral verspilde moeite. Wat dat betreft zitten we precies in hetzelfde schuitje. Dat het jullie slecht uit komt, is jammer natuurlijk. Maarja, het ontstaan van FeL bracht de wereldsituatie ineens van spannend naar een kwantiteitsverschil in de vele miljoenen en een aanzienlijke frontvergroting.

Volgens mij kozen jullie destijds voor een BG met Juvy, waardoor een BG met Zero geen optie was.
Hoevaak hebben jullie dat kwantiteitsverschil wel niet proberen te overtreffen.
Even de rekruuts van Amen/Hippo en de historie opsommen.

DET ontstaat uit een P-made.
Amens reactie hier op was het rekruteren van de gehele sam ~SA~ met o.a. Im Different,James Jr, Sir Todis, en Barbarian.
Kwantitatief was Amen 4x zo groot. Maar dat vergeet je nu voor het gemak maar even.

Amen valt Door de muur om 7 uur aan.
DET's reactie was het wegspelen van James jr en Sir todis.

Amen probeert te fuseren met DET.
Dit lukte niet, en Amens reactie was te fuseren met D-ANCE en Teddy. De spelers Hacktivismo, MrBeek, Gerl, Arne5111,Pacman en G-Rozema.

DET's reactie hierop was een BG te sluiten met Faith.
Vergeet niet dat wij nog steeds een kwantitatieve minderheid waren die 3x zo klein waren.

Er worden accounts weggespeeld in de tussen tijd. Respectievelijk :

Bar-Barian (Technical Imperfection): stopt en laat het WW achter bij DET, omdat Amen in de tijd dat hij op vakantie was het account had verwaarloost. DET reageert hier op door bijna het gehele account terug te geven aan Amen.

MrBeek: Leek te floppen. En wilde zich laten internen door DET, DET reageerde door weer bijna het gehele account terug te geven.

Smoel houde werd compleet van de kaart geveegd.

Strijder de grote werd van de kaart geveegd.

Hacktivismo kreeg ruzie in Amen, waarna hij besloot zich te laten internen door DET, waarna DET besloot dit keer wel wat meer te pakken. Zeker gezien het kwantiteitsverschil en de inactiviteit van onze BG's

Amen reageerde hierop
Door geheel Elec. te rekruteren. Dit was al de 4de stam waar ze mee samen gingen. Sir Ironclad werd weggespeeld, TheLin werd gedeeltelijk weggespeeld en zou in eerste instantie een simpele intern worden, maar dat wilde DET niet, dus die gaven het account terug aan Amen.

Alleen Amen is al gefuseerd met 4 (!) andere stammen, terwijl DET alleen op eigen kracht en bestaande BG's geteerd heeft.
Dan hebben we Hippo/Juvy! er nog niet bij gepakt. 5 accounts op miraculeuze wijzen opeens verdwenen, waarvan we van een account bewijs hebben dat dit gedaan is door iemand van Hippo destijds. Waardoor er bij die overige vier accounts terecht vraagtekens komen te staan.
Rekruten 4 spelers van een bondgenoot, fuseren Zero, een vijandelijke stam. Laten een eigen co op een vijandelijk account, om het vervolgens naar Juvy! te laten gaan.

Ik denk dat je niet echt recht van spreken heb over het kwantiteitsverschil. Aangezien de formatie Amen/Hippo al met maarliefst 6(!) gefuseerd zijn:eek:


--




Kijk naar mijn foto van de ranglijst. denk je nou serieus dat dat 'def overschot' van hooguit de laatste 3 weken zo een extreem verschil veroorzaakt? :eek: Daarbij, jullie kwantiteits verschil is zodanig groot dat zelfs als zouden jullie hetzelfde percentage clears per account en per maand op 70k each stacks doodlopen, jullie onze oda gemakkelijk moeten kunnen evenaren.. :eek: Of wilde je beweren dat Saevus en Rhyperior leeg stonden? Het was simpelweg stackbashen.. of betekend een verlies van 1,26 mio eenheden en 1,7 mio eenheden bij vlemis, dat er weinig stacks stonden? :eek: Of kijk bij Circundato, als ik even in de TBR map kijk, zie ik tientallen stacks staan.

MLV is gewoon altijd een stuk actiever geweest op offensief vlak. Waar jullie af en toe, misschien 2 keer in de maand, een massaatje doen.. geven wij 2 waves per week met de overblijfsels en passen we het fenomeen; clearmolen toe.

Wij hebben ook gewoon def ja, is toch niet zo gek. Alleen werkelijk elk front staat vol bij MLV/Juvy, door het alweer rekruteren van een vijandelijke stam en het zo creeeren van een safe zone zo groot als de kont van Kim Kardashian.

Komt bij dat MLV helemaal geen def van juvy heeft, bij mijn weten, weeral een loos argument.
Haha, dit is zelfs bevestigd door Juvy! Dus of je weet gewoon echt niet meer wat er speelt in MLV. Of je doet gewoon alsof je dom bent:eek:
 

DeletedUser

Guest
Bij Aes stonden er niet hele hoge stacks inderdaad, bij SBI echter wel, daar was geen doorkomen aan.
Tuurlijk zal je met veel edelclears een ander resultaat bereiken, maar dan moeten die edelclears er wel zijn lijkt mij?:confused:

Waarom zouden die er niet zijn DDM stond al maanden stil qua. groei en Aesthetician had overschotten aan edels.
En waarom zou je de stacks dan bij SBI neerzetten als Aes gaat edelen?
Degene die edelt kun je een counter op verwachten toch?

Ik zeg enkel dat MLV/Juvy hier uitermate groot lopen te doen over de gedeffde massa, terwijl de massa van slechte kwaliteit was en dat er door de hoge stacks makkelijk te deffen was.
De stacks waren zo hoog omdat alles op het front werd geknald, dus daar hoor je mij niet over, alleen doordat er zo groot gedaan word over het deffen van de massa, terwijl de massa eigenlijk van dermate slechte kwaliteit was dat je het eerder beschamend kan noemen dat Aes die dorpen nog heeft kunnen pakken:p
Desondanks wel netjes terug gecounterd.

Naja ik vind dat er wel degelijk goed gedefft is op Ijzeren Hand destijds en Gerl nu.
Jij vind het lachwekkend dat Aesthetician met een paar honderd edels nog wat dorpjes kon pakken?
Ik vind het eerder lachwekkend dat er na Ijzeren Hand precies dezelfde soort massa op Gerl word gegooid met weer geen resultaat.
Wat het dan nog leuker maakt is dat Gerl de verloren dorpjes van Aes weer terug pakt + nog tal van dorpjes.

Ik wil daarmee alleen even aangeven dat jij écht géén recht van spreken hebt, zowel jij als Wouter blazen zo hoog van de toren dat jullie het zo goed doen.

Ik zeg nergens over mij zelf dat ik het goed doe?
Net op mijn eigen account ook weer tal van dorpjes verloren na een zware massa.
Enige wat ik wel vind is dat MLV en Juvy het goed doen nu.
En dat vind ik wel is leuk na al die zelf verheerlijkende praat van DET de afgelopen maanden.

Je kan elke keer wel weer met het zelfde verwijt aankomen maar daarmee snoei je de mondjes van mij en Wouter niet.

Ik heb geen idee waar over je het hebt? Volgens mij heb ik nergens gezegd dat Amen altijd met excuusjes kwam..?

Grote mond ja weer, misschien moet je eerst eens bij je eigen stam gaan kijken hoeveel accies daar al zijn weggespeeld en hoeveel excuusjes daar aan te pas zijn gekomen

:eek:
Ik neem aan dat je hier Amen bedoeld?
Zoja dan snap ik niet wat je bedoeld want Amen was de laatste stam die telkens met dezelfde excuses kwam op dagen.

Ik zeg nergens dat DET een volledig cleane stam is, maar tot zover is DET wel één van de cleanste stammen ja, gezien de recruit van Aes gewoon volgens dat stappenplan die was samengesteld is gegaan;)

Als jij het verhaal toch zo goed weet zal je toch moeten weten dat Amen netjes is ingelicht en dat er met Aes voor een lange tijd niets is gedaan op Amen/Juvy, dus buiten dat naar de vijand stappen sowieso niet netjes is, vind ik er niks vies aan.

DET is wel 1 van de cleanste stammen ja maar niet volledig clean.
De recruit van Aes is naar de buitenwereld heel mooi overgebracht als een nette recruit ja.
Gelukkig weet ik wat er achter de schermen allemaal heeft plaatsgevonden met Maks en Hugo en dat is alles behalve netjes te noemen.
Daar had ik ook een discussie om met Maks op het AF maarja hij bleef ontkennen.
Gelukkig is het voor mij en Amen wel duidelijk wat er echt heeft plaatsgevonden.

Nogmaals,
Naar de buitenwereld is de recruit overgebracht als een nette recruit volgens de "regels".
Maar achter de schermen misschien wel de vieste recruit van W38.

Haha, dit is zelfs bevestigd door Juvy! Dus of je weet gewoon echt niet meer wat er speelt in MLV. Of je doet gewoon alsof je dom bent:eek:

Onzin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik reageer eerst ff hier op, vanmiddag de rest:

Haha, dit is zelfs bevestigd door Juvy! Dus of je weet gewoon echt niet meer wat er speelt in MLV. Of je doet gewoon alsof je dom bent:eek:

Dat is pure bullshit cona :D ik kan echt geen enkel account bedenken dat OS van Juvy heeft gekregen. Maar als je er zo zeker van bent vertel maar eens welk account dan OS van juvy heeft:confused:
 

DeletedUser67517

Guest
Dat is pure bullshit cona :D ik kan echt geen enkel account bedenken dat OS van Juvy heeft gekregen. Maar als je er zo zeker van bent vertel maar eens welk account dan OS van juvy heeft:confused:

Is toevallig van de week bevestigd in de chat van W37. Aangezien ik daar door gesnitch uit ben, kan ik je niet de quote geven die ik je graag had willen geven.

E: Ik was Nero nog vergeten in mijn verhaaltje, wat de uiteindelijke uitkomst tot 7 verschillende stammen maakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62454

Guest
Is toevallig van de week bevestigd in de chat van W37. Aangezien ik daar door gesnitch uit ben, kan ik je niet de quote geven die ik je graag had willen geven.

E: Ik was Nero nog vergeten in mijn verhaaltje, wat de uiteindelijke uitkomst tot 7 verschillende stammen maakt.

je kan wel namen noemen, laat het moddergooien maar beginnen / wellis nietis.
Ik geloof er namelijk ook niet veel van.
 
Bovenaan