stelling van de dag

DeletedUser

Guest
9 spelers die telkens edelclears proberen te gooien samen een edel tekort hebben. Dan mag jij mij vertellen welke spelers. De enige spelers die edelclears gooien en ook nog steeds gooien zijn annie, bob en ik. NGD en Kyro hebben nu beide pas 1x mee gedaan met minimaal aantal edelclears. Dus ga niet lukraak statements hierin gooien, zonder dat ze waar of doordacht zijn.

En Jens, als die stab nooit was uitgevoerd, was het account nu allang weg geweest, of het account zat nu nog in FeL. Dus ga niet tof praten dat het account allang weggespeeld had moeten zijn. Dit is allemaal te danken aan die gore stab van Juvy.

Matige stam Ju..stab

Ik zie dat jij ook weer op het Pieter PenP niveau meegaat..
Zo proberen: UrNerd, Silence, Kyro, Martieino, Legion, Bob, Annie, No good deed, toch telkens edelclears te gooien of het er nou veel of weinig zijn dat veranderd de zaak vrij weinig.
Het komt er gewoon op neer dat jullie massa op Celebi echt de meest lachwekkende massa is die ik ooit heb gezien met een hele stam op 1 speler en dan 1M aan punten pakken.
En dan niet 1M punten binnen een week maar nee dan over 1,5 maand!
Terwijl ik het nog weken lang op eigen deff heb gedaan en pas sinds 2 weken wat stamdeff heb haha.

Tja DET, FeL, Faith ze komen altijd met die stab excuusjes ze beginnen een beetje machteloos over te komen.

Het leuke is dat iemand wel weer zou komen met het antwoord: "het is lachwekkend dat jullie die stabs nodig hebben om te winnen"

Jullie mogen je eerst wel is afvragen in hoeverre het stabs waren.
En als dezelfde acties gedaan worden door DET, FeL, Faith dan zijn ze er als de kippen bij om het bij zichzelf te verdedigen :eek:
Tis echt lachwekkend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan