Stelling van de Dag.

DeletedUser73880

Guest
Je bent lachwekkend, je bevestigt hier precies waarom je niet op die plek 1 thuishoort :')

Verder heeft Casimodo niet eens in Cyan gezeten. Overigens maak jij inderdaad wel de keuze om altijd maar safe te liggen en NAP's met je buren te hebben, dan is die rang 1 niks waard als je het mij vraagt.



Weer een fout verwijt, K. speelde op dat moment niet eens meer. Begin eerst is met je feiten na te lopen voordat je met ongegronde verwijten begint te gooien :eek:


:D:D:D:D

Zeik lekker verder
K is een aforting van Klootviool ?
En die verwijten tja :p
Jankers zijn jullie, dat is wel trouwens waar jullie plek 1 in hebben
Misschien een topic maken met de meest janken spelers, zeker weten dat Story met stip op plek een komt te staan :D

Cabbie is gewoon goed gewoon de besten gewoon de aller aller aller tofste team wat ooit op tw heeft bestaan, zo tof dat iedereen er over blijft mauwen. whehehehe
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik wil ervoor wedden dat ik met rokade cabbie 1v1 gewoon over mijn knieën leg. :D
Iemand die zichzelf zo verantwoord op het AF heeft geen recht op de nummer 1 positie, ookal zegt die positie niks. Je bent gewoon een farmer met een dik noobfront. Enige wat jij dus kan is farmen en janken dat je zo goed bent omdat je eerste staat.

Laat ik je ff uit die droom halen. Je bent geen goede speler, je zal nooit een goede speler zijn. Voor mij ben jij niks meer dan een King Ringo. Net zoals hij, kan jij alleen maar internen als het op edelen aankomt. En hoe loopt het af met King Ringo? Nou, kijk maar eens:

Noobs reunited!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74634

Guest
zullen we het gezellig houden?

Stelling denk ik dat hij nummer 1 blijft , mits mental grootste blijft.
 

DeletedUser68973

Guest
Was jij niet een van die lIJders die Cyan naar de kloten heeft geholpen :D:D:D
Toen had je ook al altijd van die bijdehante opmerkingen om daarna jankend je excuses te maken in op dracht van je medelijertje

Hoe noemden jullie dat ook al weer (Kontebonkers) :)

Probeerde je nu net een grap te maken ?
 
Reactiescore
1.367
Ik wil ervoor wedden dat ik met rokade cabbie 1v1 gewoon over mijn knieën leg. :D
Iemand die zichzelf zo verantwoord op het AF heeft geen recht op de nummer 1 positie, ookal zegt die positie niks. Je bent gewoon een farmer met een dik noobfront. Enige wat jij dus kan is farmen en janken dat je zo goed bent omdat je eerste staat.

Laat ik je ff uit die droom halen. Je bent geen goede speler, je zal nooit een goede speler zijn. Voor mij ben jij niks meer dan een King Ringo. Net zoals hij, kan jij alleen maar internen als het op edelen aankomt. En hoe loopt het af met King Ringo? Nou, kijk maar eens:

Noobs reunited!

Jij en cabbie 1vs1 neerhalen?
Vast niet, je mag dan goed zijn maar met zo veel meer punten, troepen en dorpen leg jij het af tegen cabbie
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Jij en cabbie 1vs1 neerhalen?
Vast niet, je mag dan goed zijn maar met zo veel meer punten, troepen en dorpen leg jij het af tegen cabbie

Hoezo? Hij wint met troepen, ik met skills. Ik hoef mijn front zelfs niet te stacken tegen hem als ik zoals hij altijd online ben. We snipen gewoon alles. Niks met kwantiteit te maken hoor, enige wat die kan is alles kapotkata'en, ik kan recappen, edels snipen etc. Easy.;)

Overigens, reageer niet zo selectief, als je hem wil beschermen, bewijs mij het tegendeel dan van de voorgaande post. Dat hij dus geen noob is en geen interner.
 

DeletedUser

Guest
Was jij niet een van die lIJders die Cyan naar de kloten heeft geholpen :D:D:D
Toen had je ook al altijd van die bijdehante opmerkingen om daarna jankend je excuses te maken in op dracht van je medelijertje

Hoe noemden jullie dat ook al weer (Kontebonkers) :)

Ik denk dat je mij en Korneel nu door elkaar haalt Frank, en als je denkt dat ik Cyan naar de kloten heb geholpen moet je je feiten toch eens beter gaan opzoeken, want dan ben je echt de enige met deze mening. En dat ik bijdehand mocht zijn mag je van mij denken, maar jankend mijn excuses maken in opdracht van mijn mede-leider (Glenn)? Zit je helaas weer mis Frank, ik heb eenmaal mijn excuses aangeboden aan jou omdat ik mijn frustratie's niet in kon houden tegen jou en dat was zeker niet in opdracht van mijn 'medelijdertje', en toen had je er nog respect voor dat ik mijn excuses aanbood en nu hoor ik dit? Sorry Frank, vroeger had ik nog respect voor je, maar dat is nu echt helemaal weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60969

Guest
Steling: Cabbie, de huidige nummer 1, zal het eind van de wereld als winnaar afsluiten en dan ook op rang 1 eindigen.

Persoonljk vind ik dit al slechte propaganda om een discussie uit te lokken waar je al van weet hoe die zal eindigen. Al is dit meer gal spuwen wat er gebeurd...
 

DeletedUser73880

Guest
Ik denk dat je mij en Korneel nu door elkaar haalt Frank, en als je denkt dat ik Cyan naar de kloten heb geholpen moet je je feiten toch eens beter gaan opzoeken, want dan ben je echt de enige met deze mening. En dat ik bijdehand mocht zijn mag je van mij denken, maar jankend mijn excuses maken in opdracht van mijn mede-lijder (Glenn)? Zit je helaas weer mis Frank, ik heb eenmaal mijn excuses aangeboden aan jou omdat ik mijn frustratie's niet in kon houden tegen jou en dat was zeker niet in opdracht van mijn 'medelijdertje', en toen had je er nog respect voor dat ik mijn excuses aanbood en nu hoor ik dit? Sorry Frank, vroeger had ik nog respect voor je, maar dat is nu echt helemaal weg.

Je vind het toch niet erg he dat we na maanden afgezeken worden door mensen die Cabbie totaal niet kennen en alleen maar lopen te gallen ook is een keer lekker terug gaan lopen gallen.

Wat heeft dit in gods naam met het spel te maken mensen zo lang lopen te gallen tot ze terug gaan gallen.

Dat beetje respect wat ik ooit heb gehad naar de club cyan toe en nu story zit ver beneden het 0 punt

mensen die alleen een grote bek hebben dat we zo slecht zijn, dat we zo weg gespeeld worden, dat we laf zijn, backstebers, ga zo maar door, waar zijn die gigantische eikels dan op tw37
die hier een grote bek geven, de grote jongen uit hangen bladiebladiebla

en zelf hebben ze niks gepresteerd als enken op het AF hun gal te spuwen om dat ze op alle fronten zijn gefaald

ga is een keer spelen, speel ons weg, en heb dan een grote bek.

niet op de wal gaan staan en denken dat je de besten stuurman bent

met andere woorden of kom ons aanvallen en speel ons weg of hou is jullie vervelende en arrogante bekken dicht over cabbie.
 

DeletedUser73132

Guest
Persoonljk vind ik dit al slechte propaganda om een discussie uit te lokken waar je al van weet hoe die zal eindigen. Al is dit meer gal spuwen wat er gebeurd...

Wat een wijsheid van El Wever.:cool:

Iedereen van Story weer zijn zegje gedaan?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Beetje zwak dat je mijn posts over jullie volledig negeert. Heb ik het toch bij het goede eind zo te zien.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik wil ervoor wedden dat ik met rokade cabbie 1v1 gewoon over mijn knieën leg. :D
Iemand die zichzelf zo verantwoord op het AF heeft geen recht op de nummer 1 positie, ookal zegt die positie niks. Je bent gewoon een farmer met een dik noobfront. Enige wat jij dus kan is farmen en janken dat je zo goed bent omdat je eerste staat.

Laat ik je ff uit die droom halen. Je bent geen goede speler, je zal nooit een goede speler zijn. Voor mij ben jij niks meer dan een King Ringo. Net zoals hij, kan jij alleen maar internen als het op edelen aankomt. En hoe loopt het af met King Ringo? Nou, kijk maar eens:

Noobs reunited!

Hoezo? Hij wint met troepen, ik met skills. Ik hoef mijn front zelfs niet te stacken tegen hem als ik zoals hij altijd online ben. We snipen gewoon alles. Niks met kwantiteit te maken hoor, enige wat die kan is alles kapotkata'en, ik kan recappen, edels snipen etc. Easy.;)

Overigens, reageer niet zo selectief, als je hem wil beschermen, bewijs mij het tegendeel dan van de voorgaande post. Dat hij dus geen noob is en geen interner.


--

@grondie, bedankt. Ik weet het.;)
 

DeletedUser73132

Guest
Wat wil je horen? 'Wow, wat ben je goed?'

Gefeliciteerd dat je kan recappen en snipen. Gelukkig kunnen wij dat niet. :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Dude.. Meen je deze? Ik laat het maar hierbij, jullie zijn te onderontwikkeld voor een discussie. :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Persoonljk vind ik dit al slechte propaganda om een discussie uit te lokken waar je al van weet hoe die zal eindigen. Al is dit meer gal spuwen wat er gebeurd...

Daar dient dit topic toch ook voor? Voor een goede gefundeerde beargumenteerde discussie? Dat Cabbie als verdediging alleen maar poep en gal kan spuwen is niet ons probleem. Hadden ze goed gefundeerd beargumenteerd had het ook anders kunnen zijn.

Je vind het toch niet erg he dat we na maanden afgezeken worden door mensen die Cabbie totaal niet kennen en alleen maar lopen te gallen ook is een keer lekker terug gaan lopen gallen.

Wat heeft dit in gods naam met het spel te maken mensen zo lang lopen te gallen tot ze terug gaan gallen.

Dat beetje respect wat ik ooit heb gehad naar de club cyan toe en nu story zit ver beneden het 0 punt

mensen die alleen een grote bek hebben dat we zo slecht zijn, dat we zo weg gespeeld worden, dat we laf zijn, backstebers, ga zo maar door, waar zijn die gigantische eikels dan op tw37
die hier een grote bek geven, de grote jongen uit hangen bladiebladiebla

en zelf hebben ze niks gepresteerd als enken op het AF hun gal te spuwen om dat ze op alle fronten zijn gefaald

ga is een keer spelen, speel ons weg, en heb dan een grote bek.

niet op de wal gaan staan en denken dat je de besten stuurman bent

met andere woorden of kom ons aanvallen en speel ons weg of hou is jullie vervelende en arrogante bekken dicht over cabbie.

Who nooit wat gepresteerd? Yeah right:eek: Jij bent zeker de beste ever?:rolleyes:

Beetje zwak dat je mijn posts over jullie volledig negeert. Heb ik het toch bij het goede eind zo te zien.

Doet die bij mij ook. Helaas maar waar. Ze zijn bang om met gefundeerde argumenten te komen, want ja verliezen doet die toch.:p
 
Bovenaan