Stelling van de dag!

Reactiescore
372
Stelling: Deff is beter dan Off.

Dat is totaal niet relevant. Ze worden gebruikt voor verschillende doeleinden, je kan hier onmogelijk over discussieren omdat iedere situatie een andere aanpak vereist om zo efficient mogelijk te werk te gaan - in theorie.

Als je dan toch een antwoord wil hebben: Er is altijd een gulden middenweg ;) Maar ook die verschilt per situatie. Offence zorgt wel voor meer spelplezier ;)

DeletedUser72975

Guest
Dat is totaal niet relevant. Ze worden gebruikt voor verschillende doeleinden, je kan hier onmogelijk over discussieren omdat iedere situatie een andere aanpak vereist om zo efficient mogelijk te werk te gaan - in theorie.

Als je dan toch een antwoord wil hebben: Er is altijd een gulden middenweg ;) Maar ook die verschilt per situatie. Offence zorgt wel voor meer spelplezier ;)

Ik vond het best een relevante vraag. Ik vind het persoonlijk bijvoorbeeld veel lekkerder om 10 clears dood te laten lopen dan dat ik 5 deff dorpen sloop ofzo. Hier valt dus best over te discussiëren, al is het wel meer een persoonlijke voorkeur.

Ik zal nu voortaan het ww weer veranderen naar noob ipv. koel :D.

Ik probeer ook maar een stelling te bedenken :D

Reactiescore
1.596
Het is niet zo dat het ene beter is dan het andere. Het gaat om situaties. Krijg jij edeltreintjes binnen en je kan je dorpen stacken met 50k sp zwaard bijv. is def in dat geval beter imo. Wereld beginnen met off is imo weer beter dan beginnen met def. Als je een speler uit moet schakelen, is off beter dan def etccc.

Zo zie je dat het een hele brede vraag is die je stelt eigenlijk, er is geen beter.

Ik probeer ook maar een stelling te bedenken :D

Nee, heel goed natuurlijk :)

Laatst bewerkt:

DeletedUser72975

Guest
Het is niet zo dat het ene beter is dan het andere. Het gaat om situaties. Krijg jij edeltreintjes binnen en je kan je dorpen stacken met 50k sp zwaard bijv. is def in dat geval beter imo. Wereld beginnen met off is imo weer beter dan beginnen met def. Als je een speler uit moet schakelen, is off beter dan def etccc.

Zo zie je dat het een hele brede vraag is die je stelt eigenlijk, er is geen beter.

Nee, heel goed natuurlijk :)

Precies, er valt veel over te discussiëren!
Want met off kan je natuurlijk dat dorpje dan weer makkelijk recappen, alles zijn voor en nadelen!

Stelling : Zwarte piet moet blijven :D

Ik kan u doorverwijzen naar het serieus vrije forum, daar zijn ze al een tijdje bezig.

DeletedUser73657

Guest
Precies, er valt veel over te discussiëren!
Want met off kan je natuurlijk dat dorpje dan weer makkelijk recappen, alles zijn voor en nadelen!

Ik kan u doorverwijzen naar het serieus vrije forum, daar zijn ze al een tijdje bezig.

Def en off zijn 2 heel verschillende dingen. Je kan niet zeggen dit of dat is beter. Is 100% situationeel

Stelling : Zwarte piet moet blijven :D

+ 1

Bovenaan