Om op de stelling te reageren. Op dit moment wordt een topstam nog niet gekenmerkt door propaganda, ik heb dan ook nog niemand echte propaganda zien voeren. Want vroeg of laat zijn er irritante spammers die degelijke discussies afwimpen.
Maar ik ben wel van mening dat er nu een aanzet gegeven moet worden om je binnenkort te kunnen vastzetten als een vaste propaganda pion. Mensen met een sterk charisma die anderen goed kunnen overtuigen en degelijke posts maken moeten dit nu al laten zien aan de rest van het AF zodat ze later serieus genomen gaan worden. Want als je eerlijk bent weet je dat de spammers nooit, maar dan ook nooit serieus genomen gaan worden in discussies.
Voorlopig zullen de stammen het dus moeten doen met IG te laten zien dat ze een stabiele stam met goede spelers zijn, en later moeten ze dan P&P gaan voeren.
En dan ten slotte even uitbreiden over P&P, voor de mensen die zeggen dat dat amper nut heeft wil ik even melden dat ze grondig fout zitten. Ik denk dat jullie niet weten wat P&P inhoudt. P&P houdt in dat je mensen overtuigd van het idee dat je hebt als stam, en indien je dit goed uitvoert, gaan mensen je volgen en je ideeën delen. Ik heb al stammen weten winnen puur op basis van P&P, en dat gebeurd ook in het echte leven.