Stelling van de dag!

DeletedUser71172

Guest
Heb ik er nog ingezeten?

8917a8deb8c7e4727eab8b56f0687d7b30999dc929c01e16109ecb6fbba7566f.jpg

Reactiescore
206
Nee, herinner me geen enkele naam van de stammen waar Amen in zat :p

Oh, nja wellicht dat Amen toen al een ban had gekregen.
Je wist namelijk ook niet dat ik een ban had gekregen ipv te zijn weggespeeld. Dus zou best logisch zijn als ik het zo hoor? ;)

DeletedUser69813

Guest
Ik heb jammer genoeg nog geen nieuwe stellingen in mijn PM box gekregen :(

DeletedUser

Guest
eigeljik wel ja.

Met alle stammen, bedoel ik echt alle stammen ook waar je max 2 weken in hebt gezeten :p Al die kleine stammen die niks betekent hebben, onthoud ik echt niet hoor

Oh, nja wellicht dat Amen toen al een ban had gekregen.
Je wist namelijk ook niet dat ik een ban had gekregen ipv te zijn weggespeeld. Dus zou best logisch zijn als ik het zo hoor? ;)

Ik had gehoord dat jullie werden gerecapped, waardoor dat je je clear was verloren. Bleek dus onjuiste informatie te zijn.

Reactiescore
206
Ik had gehoord dat jullie werden gerecapped, waardoor dat je je clear was verloren. Bleek dus onjuiste informatie te zijn.

Nee helaas, had het maar wat met degelijkheid te maken. Zelf zijn we niet gebtimed of wat dan ook. Wel hebben we een keer Leipe Loetje een btime gegeven op zijn recap. Waar hij in het begin stadium een k of 2 aan bijl is verloren.
Een latere strijd met Shood -die u bedoelt- kregen wij op een net geadeld dorp van ons twee adels binnen van Shood.
Deze heb ik gesniped. Een tijdje daarna kwam een nieuwe adel, we hebben toen met lc een btime ingezet waarop hij zijn veeg verloor. Enkele uren later kwam onze recap met dus 5k bijl -onze looptijd was een stuk langer- Deze zijn wij toen stuk gelopen op een kata item met flink wat os dat vanuit Maxx. werd geleverd.
Wel hadden we dus nog ruim 2k lc over. Hij daarin tegen nog een lc of 400.
We hebben dus wel flink verliezen gehad, maar waren zeker nog niet weggespeeld.

In ieder geval hebben wij ook geen clear verloren met een recap of iets dergelijks, de andere partij wel een keer of twee-drie.
Is in ieder geval inderdaad geen juiste informatie haha.

Heb nog geen cool idee helaas, anders hoor je 't haha ;)!

DeletedUser74396

Guest

Wat dacht je van deze stelling: Tribalwars probeert te hard zichzelf te verbeteren, met als gevolg dat het zichzelf zichzelf juist boycot. Juist of fout?

Ik heb deze discussie al een paar keren kort aan bod zien komen. Dus waarom zouden we het er niet uitgebreid over kunnen hebben? (of is dit al veel gebeurd en heb ik dat per ongeluk overgeslagen? in dat geval kan je mijn voorstel negeren.)

DeletedUser

Guest
Dat is te algemeen, moet echt betrekking hebben op w40 vind ik, die discussie kan je beter voeren op het discussie forum.

Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
206
Dat is te algemeen, moet egt betrekking hebben op w40 vind ik, die discussie kan je beter voeren op het discussie forum.

Ben ik in principe met je eens.
Maar andere stelling is er nog niet, en we kunnen maar iets hebben om op door te gaan ;)

DeletedUser62766

Guest
Hoeft van mij ook niet elke dag nieuwe stelling, zolang de discussie maar beetje op gang blijft..

DeletedUser69813

Guest
Nou, iemand nog iets te zeggen over de huidige stelling? :p
we gaan gewoon verder met de volgende stelling als de oude stelling doodloopt

DeletedUser69813

Guest
Stelling van Dutchgangster(tje):

"Wat is belangrijker, een goede starter of een goede late gamer? Beide tot/vanaf midgame."

geen idee of dat stukje na het vraagteken er nog bij moest, maargoed....
stelling lijkt me verder gewoon duidelijk :p

DeletedUser

Guest
Vind ik een beetje een rare stelling, een goede starter in de start of een goede mid-gamer in mid-game.
Het is even belangrijk voor dat stadium van de wereld lijkt mij? (of zeg ik nu iets raars?)

DeletedUser

Guest
Meestal doe ik het zo: ik start en maak en dik en goed account.
Daarna geef ik het door, want ik wordt het beu dat er geen tegenstand is of het andere dingen te doen.
Het doorgeven gaat naar een topspeler die een slechte starter is maar voor de rest goed is.
En al mijn accies hebben zo goed als de wereld mee gewonnen of staan in de nr 1 stam mee te draaien.

Het kan ook zijn dat ik later nog mee op dat account ga spelen als ik tijd of zin heb.
Dus ik ben ook een goede mid gamer.
Waarom kan je dus niet beide zijn? Het gaat er gewoon om om op een bepaalde grootte te switchen.

Reactiescore
206
Meestal doe ik het zo: ik start en maak en dik en goed account.
Daarna geef ik het door, want ik wordt het beu dat er geen tegenstand is of het andere dingen te doen.
Het doorgeven gaat naar een topspeler die een slechte starter is maar voor de rest goed is.
En al mijn accies hebben zo goed als de wereld mee gewonnen of staan in de nr 1 stam mee te draaien.

Het kan ook zijn dat ik later nog mee op dat account ga spelen als ik tijd of zin heb.
Dus ik ben ook een goede mid gamer.
Waarom kan je dus niet beide zijn? Het gaat er gewoon om om op een bepaalde grootte te switchen.

Precies dat :D!

Bovenaan