Stelling van de dag!

• Topicstarter Topicstarter DeletedUser69813
  • Startdatum Startdatum
Zeker weten kameraad. Maar wat een pech, verkeerde knopje en mijn reactie was weg :eek:

Ik sta redelijk neutraal in de stelling. Ik geloof niet dat het moeilijker of makkelijker is dan normaal. Alleen dat de insteek enigszins verandert.
Nu is het in het begin iets moeilijker, omdat spelers van eigen kaliber opgezocht moeten worden. Dit betekent dat veel degelijke spelers snel afvallen. Zoals we bijvoorbeeld in Ignore gezien hebben.
Wat dit ook betekent, is dat duels met deze spelers in een later stadium uitblijven. Wat dan dus in principe betekent dat het daar 'makkelijker' zou moeten worden.

Neem nou een duel tussen Team iChronic en het account waar ik speel. Dit zou ik nu glansrijk binnen een week winnen!
In een stadium van enkele miljoenen zou ik hier wellicht enkele weken over doen! :D

Of het duel tussen Amen vs Maxx, duurde zo ook maar enkele daagjes

Het feit dat zoveel AF'ers in Ignore zaten maakt Ignore niet bovengemiddeld hoor xD.

De 3:1 regel geeft in ieder geval een totaal nieuw jasje aan het spel. Spelers farmen en daarmee explosief groeien wordt je heel erg moeilijk gemaakt. Daarnaast wordt puntengeilen en dorpenuitbouwern keihard afgestraft doordat je dan geen geschikte edeltargets meer kan vinden. Ikzelf heb twee weken lang letterlijk niets anders dan muren, kazernes en boerderijen uitgebouwd, vandaar een minimale puntensteiging en dus de mogelijkheid nét dat ene dorpje nog te kunnen edelen dat met meer punten niet zou kunnen.

Ookkun je een dorp van een massastam die ver op je achterligt pakken dat vervolgens niet meer teruggepakt kan worden en bovendien kunnen er geen vervelende aanvallen op worden gestuurd door de noobstam, wel zo relaxt. Ook al gebruik van gemaakt, dit is dus een groot voordeel.

Het hele recap verhaal daar heb ik nog niet veel mee te maken gehad, aangezien het niveau in de rim niet bijster hoog is en de speler die wel van niveau zijn in mijn vriendenlijst staan :)

Al met al voegt het dus zeker extra dimensies toe aan het spel en ik denk dat er ook wel op een hoger niveau wordt gespeeld. Leuk is het niet altijd deze regel, iedereen heeft er op een bepaald punt wel haat aan gehad, maar zoals ik al zeg voegt het wel iets toe.

altijd leuk als je begint aan een discussie je feiten op een rij te hebben ;)

Dankje Arjen, je haalt me de woorden uit mijn mond :D

Het feit dat zoveel AF'ers in Ignore zaten maakt Ignore niet bovengemiddeld hoor xD.

Dat heeft ons inderdaad ook niet gered toen der tijd.
Individualistisch was Ignore een enorm sterke groep. Denk wel een van de sterkste zo niet de sterkste van Wereld 40 op dat moment me dunkt.

Maar wat gezegd wordt, ligging is ons grotendeels fataal geworden.
1:3 met als voorbeeld is inderdaad naast de plank geslagen :o

Weet eerlijk gezegd ook niet meer hoe ik er op kwam, excuses ;)

Laatst bewerkt:
Dankje Arjen, je haalt me de woorden uit mijn mond :D

Dat heeft ons inderdaad ook niet gered toen der tijd.
Individualistisch was Ignore een enorm sterke groep. Denk wel een van de sterkste zo niet de sterkste van Wereld 40 op dat moment me dunkt.

Maar wat gezegd wordt, ligging is ons grotendeels fataal geworden.
1:3 met als voorbeeld is inderdaad naast de plank geslagen :o

Weet eerlijk gezegd ook niet meer hoe ik er op kwam.

nouja, ik wil niet stoken hoor, maar de leiding was gewoon bagger... zeker in de vroege fase van de stam. ook individualisme speeldde een grote rol. maar ik ben er van overtuigd dat als er andere leiding was vanaf het begin, dat de stam langer bij elkaar geweest

Naja ik Skype je wel even anders. Anders gaan we hier compleet off-topic.
Maar ben benieuwd waar we volgens jou de mist in zijn gegaan en waarom je hier nu pas mee komt :rolleyes:
Ben helaas pas laat leider van Ignore geworden zoals je weet.
Wat niet weg neemt dat ik me even verantwoordelijk voel ;)

Ignore is een stam geweest in Wereld 40, die is gevallen in de beginfase. Aantal spelers werden weggespeeld door massale stammen die simpelweg sterker en compact lagen.
Je kent het vast; kwantiteit boven kwaliteit.

Flying Donkey heeft er ook in gezeten.

Ignore is een stam geweest in Wereld 40, die is gevallen in de beginfase. Aantal spelers werden weggespeeld door massale stammen die simpelweg sterker en compact lagen.

Dat is de fout van deze kwaliteitsspelers dan, aangezien als je zo'n stam joint wetend dat het als een van de beste stammen gaat aanschouwd worden dan weet je dat je de schijnwerpers op je gaat krijgen. Als er dan goed georganiseerde stammen met een beetje verstand in je buurt liggen dan weet je dat ze jou als eerste gaan aanvallen. Dus gezien de ligging van Ignore hadden ze maar beter moeten weten.

Dat is de fout van deze kwaliteitsspelers dan, aangezien als je zo'n stam joint wetend dat het als een van de beste stammen gaat aanschouwd worden dan weet je dat je de schijnwerpers op je gaat krijgen. Als er dan goed georganiseerde stammen met een beetje verstand in je buurt liggen dan weet je dat ze jou als eerste gaan aanvallen. Dus gezien de ligging van Ignore hadden ze maar beter moeten weten.

geen speld tussen te krijgen.

Heb ik er nog ingezeten?

Terug
Bovenaan