Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Realistisch gezien gaan jullie niks meer uit kunnen steken als het zo doorgaat, dat weet je zelf ook;) Scholen beginnen weer dus dan word het ook weer actiever, nog een paar weekjes en ook in België zijn alle scholen weer open dus dan word het een stuk zwaarder voor jullie kamp

want de rest van W39 heeft geen school?
Dat is voor beide hetzelfde
 
Reactiescore
1.018
Ja maar een Rise en Divine dat nu niks doet en wat dorpen verliest aan XB dat wel wat doet of een actief Divine en Rise dat wel wat doet tegen een actief XB maakt nogal een verschil he
 

DeletedUser

Guest
Ja maar een Rise en Divine dat nu niks doet en wat dorpen verliest aan XB dat wel wat doet of een actief Divine en Rise dat wel wat doet tegen een actief XB maakt nogal een verschil he

Dat is heel juist, uiteraard.maar xb en wij zitten met hetzelfde probleem en zoals jullie zijn er nu meer vvs dan normaal en is het op de forum stiller dan wanneer iedereen aanwezig is. Ik veronderstel dat andere stammen en spelers daar ook mee zitten.
 

DeletedUser63648

Guest
ga ik hoogstpersoonlijk voor zorgen dat dat niet gebeurd.
 

DeletedUser73657

Guest
Als dat zou gebeuren wordt hij naar rang 100 gekatat door rise denk ik xD
 
Reactiescore
60
Dan moeten we tot het einde van de wereld wel 100 accounts overhouden, dat wordt nog een uitdaging :eek:
 

DeletedUser

Guest
Stelling: Mansom zal de wereld eindigen in de top 10.
Hoe? Ik dacht dat jullie de wereld al hadden gewonnen? Hoe kan ik dan top 10 worden.

ga ik hoogstpersoonlijk voor zorgen dat dat niet gebeurd.
Jij of je co's :D

Als dat zou gebeuren wordt hij naar rang 100 gekatat door rise denk ik xD
Dat is ook ht enige wat je kan, katas sturen, voor de rest trekt het op niet veel

Tuurlijk niet. Die vlucht waarschijnlijk als die eenmaal front heeft.
Ik heb al een front
 
Reactiescore
60
Hoe? Ik dacht dat jullie de wereld al hadden gewonnen? Hoe kan ik dan top 10 worden.


Jij of je co's :D


Dat is ook ht enige wat je kan, katas sturen, voor de rest trekt het op niet veel


Ik heb al een front

Front :eek:? Waar en met wie dan?
 

DeletedUser73657

Guest
Ze hebben eindelijk door dat ik eigenlijk een dikke nuub ben :(

movember_80_anim_gif.gif
 
Bovenaan