Stelling van de Dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Stelling: Als je nu of later start kan je in de toekomst niet meer met de top 50 meedraaien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stelling: Als je nu of later start kan je in de toekomst niet meer met de top meedraaien

oneens is denk al vaker bewezen dat dit wel kan

beste voorbeeld dat ik kan bedenken: Yero FosGate, half jaar latere start en nog in top 10 gekomen
 

DeletedUser72040

Guest
Stelling: Als je nu of later start kan je in de toekomst niet meer met de top meedraaien

heb je meestal zeer rustige ligging, soms iets minder barbs, en is je cluster minder dicht, maar in de core starten is dan wel zwaarder, hangt ook vooral af van de kwaliteiten van de speler ;)

en aan de rim vind je natuurlijk soms wel de ergste noobjes, mixxed dorpen a volenté...:D:D:bijl::bijl:
 

DeletedUser

Guest
oneens is denk al vaker bewezen dat dit wel kan

beste voorbeeld dat ik kan bedenken: Yero FosGate, half jaar latere start en nog in top 10 gekomen

Heeft hij inderdaad goed volgehouden en ben het dus ook oneens met de stelling, maar dan spreek je over een lange termijn eer je in de top staat. Wie was jij op W16?
 

DeletedUser61932

Guest
Heeft hij inderdaad goed volgehouden en ben het dus ook oneens met de stelling, maar dan spreek je over een lange termijn eer je in de top staat. Wie was jij op W16?

In de stelling wordt er niets gezegd over de termijn. :p

Termijn moet je bekijken in verhouding met startdatum.
Ook heeft iedereen andere definitie van top.
(Top 50/20/5 ??)
 

DeletedUser

Guest
In de stelling wordt er niets gezegd over de termijn. :p

Termijn moet je bekijken in verhouding met startdatum.
Ook heeft iedereen andere definitie van top.
(Top 50/20/5 ??)

Daarom zeg ik het er maar bij: Je haalt de top (denk aan top ~10/20) niet zo makkelijk als je maar een paar maanden de tijd hebt en een (paar) maand(en) achterloopt. Als je met diezelfde late start een jaar hebt is dat realistisch. :p

ik ben je boy rene sukkel

Ah die sukkel :wink:
 

DeletedUser

Guest
Stelling: Als je nu of later start kan je in de toekomst niet meer met de top 50 meedraaien

kijk naar NLS 0wner in w10, heeft zich ook prima bewezen dat het kan, hij begon toen de beste 6 mil had en toen hij stopte had hij groeirang 2 en rang 19 op zijn best, dus het kan zeker wel
 

DeletedUser

Guest
Stelling: Boederij 28/29 in de core is een must om in de top/subtop mee te draaien aangezien je veel meer inkomsten krijgt dan mensen met een lage boer en zo ook je tweede dorp de gewenste ' booststart' kan geven.

Eens of oneens?
 

DeletedUser61932

Guest
Stelling: Boederij 28/29 in de core is een must om in de top/subtop mee te draaien aangezien je veel meer inkomsten krijgt dan mensen met een lage boer en zo ook je tweede dorp de gewenste ' booststart' kan geven.

Eens of oneens?

Hangt er wat van af.
Persoonlijk edel ik nooit voor mijn boer op 28 zit.
Maar als je een andere aanvallende speler edelt in de beginfase en beide AH-rusht dan kan ik mij voorstellen dat die de aanval gewoon gaat dodgen en proberen te snipen. En dan kan het edelen wel succesvol zijn.

Nja.. Op zich is boer 28/29 een must lijkt mij.
 

DeletedUser26330

Guest
Stelling: Boederij 28/29 in de core is een must om in de top/subtop mee te draaien aangezien je veel meer inkomsten krijgt dan mensen met een lage boer en zo ook je tweede dorp de gewenste ' booststart' kan geven.

Eens of oneens?

Het is heel erg omgeving afhankelijk, indien je veel meefarmers hebt dan zal je met boer 28 niet veel meer farmen dan met boer 26. Verder moet je ook opletten dat je buur, zoals krillin zegt, geen AH rusht, want voor je het weet krijg je een trein op je dorp.
 
Reactiescore
1.367
is casimodo een mee lifter?
 
Reactiescore
1.075
is danny homow?
 
Bovenaan