Stelling van de Dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Ohja dit topic miste ik nog.

Wie O Wie verzint de eerste stelling? :D
 

DeletedUser

Guest
Vind je de Wereld te(!) traag?
Ik vind het wel heeeel langzaam gaan namelijk, maar kan ook komen doordat de Classic erg snel was.
 

DeletedUser72472

Guest
ik vind het ook heel langzaam gaan maja moet maar he :cool:
 

DeletedUser

Guest
Stelling van de dag: Activiteit is belangrijkere eigenschap dan Skills
 

DeletedUser61932

Guest
Nopes. Maar geen zin om er over te gaan discussieren. :p
 

DeletedUser

Guest
Stelling van de dag: Activiteit is belangrijkere eigenschap dan Skills

Oneens, stel: een relatief inactieve speler, die strak kan timen, stuurt zijn aanvalletjes netjes in pak em beet één seconde. De actieve noob die de aanvallen van begin af ziet aankomen, kan ondanks zijn activiteit de dorpen wellicht niet redden omdat hij niet kan snipen.. Toch is en blijft het een dominante factor in het spel.

Verder weten toch veel mensen dit al, dus ik denk niet dat dit zo'n goede stelling is. :p
 

DeletedUser48745

Guest
Op activiteit draaiende teams beaten op skill draaiende teams als de op skill draaiende teams niet actief genoeg zijn.
 

DeletedUser

Guest
true.

edit:

ow lol dit was mijn eerste bericht? dacht dat ik al meer had gepost bij wereld 29. naja zal wel.:eek:
 

DeletedUser61932

Guest
Stelling: Een massastam (+ 30 leden) kan geen goede stam zijn.
 

DeletedUser

Guest
Stelling: Een massastam (+ 30 leden) kan geen goede stam zijn.

Oneens, kijk naar W16: GOH XL. Ze zijn gemiddeld genomen kwalitatief minder sterk dan onze kleine, kwalitatief sterke stam Toch zit er een redelijk aantal goede spelers in. Simpelweg door een overdosis aan activiteit, troepen en een aantal sterke spelers zijn ze toch een immens sterke stam gebleven.
 

DeletedUser

Guest
Stelling: Een massastam (+ 30 leden) kan geen goede stam zijn.

Ben zelf meer van de kleinere groepen maar ik denk dat als je een hechtte actieve groep heb dat het wel zou kunnen. Zolang je alles maar goed geordend houd, i.v.m. fora, aanvalsgroepen etc.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Stelling: Een massastam (+ 30 leden) kan geen goede stam zijn.

Hoe meer leden, hoe meer druk er op de stamleiding ligt. Het grootste deel ligt eraan hoe zij de stam gaan aanpakken.
Ik denk dat hoe meer leden je hebt, hoe meer je volgens regels enzo moet houden. met een speler of 15 kan je dat veel chiller aandoen.


Maar opzich is 30+ leden zeker te doen, genoeg voorbeelden op werelden denkik
 

DeletedUser61932

Guest
uhu.. Op .net kom je dat vaak tegen.
En daar slagen ze er in om het succesvol te laten verlopen.

Mits een goeie coordinatie is het zeker mogelijk.
 

DeletedUser61932

Guest
Stelling: Tw is nog hetzelfde spelletje als vroeger, ondanks de vele nieuwe functies.
 

DeletedUser69700

Guest
Niet akkoord, de PA functies hebben het spel naar de knoppen geholpen. Deffen met heel wat PA puntjes is stukken makkelijker geworden.
 

DeletedUser48745

Guest
Stelling: Tw is nog hetzelfde spelletje als vroeger, ondanks de vele nieuwe functies.
Oneens. Vroeger moest je op veel dingen letten in de start, tegenwoordig kan je veel fouten al herstellen door gewoon te reduceren/halveren en zorgen fouten niet voor achterstand, wat erg jammer is.
Niet akkoord, de PA functies hebben het spel naar de knoppen geholpen. Deffen met heel wat PA puntjes is stukken makkelijker geworden.

Dit vind ik bullshit trouwens, deffen is niet heel veel veranderd, dat je muur kan halveren is het enige maar dat vind ik niet heel erg essentieel hier.
 

DeletedUser61932

Guest
Om nog maar een aantal zaken in rekening te brengen:
- de tuts maken het starten makkelijker en zorgen ook voor groter aantal meefarmers (iedereen heeft troepen)
- de burgerwacht zorgt er voor dat spelers die volkomen hulpeloos zijn en anders gewoon restarten nu nog terug in het spelletje kunnen komen en alsnog voor troepenschade kunnen zorgen. (dit is vnl eerste paar dagen na beginnersbescherming voor je katas hebt zo)
- het aantal spelers is ook flink verminderd. Starten in de rim is niet meer hetzelfde. Je komt direct naast véél grotere spelers uit en ligt nog relatief dicht bij de core. Dit heeft verschillende oorzaken.
- vlaggen zorgen ook nog eens voor een extra voordeel.

Is de tactiek van veel spelers hierbij gewijzigd of is deze grotendeels hetzelfde gebleven?
 
Bovenaan