- Reactiescore
- 86
Had jij niet gefaald op wereld 30?
Ja
Had jij niet gefaald op wereld 30?
Misschien is dit wel het hoogste niveau van de 34 werelden? Dat zou goed kunnen denk ik. Wat zeggen jullie?
Jij zou komiek moeten worden. Ik heb serieus moet lachen om deze achterlijke stelling.
Buiten Creed en nog een paar losse flodders stelt het niveau hier namelijk ook geen reet voor geloof ik. Dat vendetta zelfs de top 20 kan bereiken is veelzeggend.
Hihi... Als de rest van de wereld een losse flodder is. Wat moet jij dan voorstellen?
Ik speel niet op deze wereld.
jawel, w30 was ook laag, toen draaide ik in de top.
Ik speelde zelf W30 tot 200/250K, voordat ik voor m'n examenjaar even een paar werelden aan de kant zette, dus je moet sowieso in dezelfde fase gespeeld hebben als ik
omdat ik tot dorp 20 ongeveer gespeeld had, toen kreeg ik een bann op w23 en was ik paar maandjes helemaal klaar met tw, dus ben ik even overal gestopt.
In navolging op de discussie over GS uppen vanaf dat je begint te edelen zou ik ook de lijn door willen trekken naar de volgende stelling:
Ik edel liever een dorp met hoge mijnen dan met een hoge stal/kazerne/farm
Graag hoe en waarom erbij, want ik ben er nog niet over uit.
jij kijkt niet naar w23?
the incredibles en daarna liquicity noem ik geen eventjes top 10.
In navolging op de discussie over GS uppen vanaf dat je begint te edelen zou ik ook de lijn door willen trekken naar de volgende stelling:
Ja zo zat ik dus ook te denken, maar ik ken ook mensen die standaard zweren bij hoge mijnen..Voor mij persoonlijk is dat afhankelijk of ik het dorp defence of offence wil maken. Als ik een offence dorp wil maken heb ik liever hoge stal/kazerne/farm, want dan farm je de grondstoffen wel bij elkaar. Bij defence dorpen heb ik liever hoge grondstoffen, anders moet je continu gs in het dorp pompen.
Ja zo zat ik dus ook te denken, maar ik ken ook mensen die standaard zweren bij hoge mijnen..
Ben ik helemaal met je eens. Al hangt die afstand ook van je ligging af qua gevaren enzo.. In mijn geval moest ik mn eerste paar dorpen echt dicht op elkaar edelen.Volgens mij als je dorpen op redelijke afstand uit elkaar edelt, je veel meer haalt uit farmen. Verder kan je die troops ook sneller gebruiken bij aanvallen op spelers.
Ben ik helemaal met je eens. Al hangt die afstand ook van je ligging af qua gevaren enzo.. In mijn geval moest ik mn eerste paar dorpen echt dicht op elkaar edelen.