Stelling van de dag

• Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Misschien is dit wel het hoogste niveau van de 34 werelden? Dat zou goed kunnen denk ik. Wat zeggen jullie?

Jij zou komiek moeten worden. Ik heb serieus moet lachen om deze achterlijke stelling.

Buiten Creed en nog een paar losse flodders stelt het niveau hier namelijk ook geen reet voor geloof ik. Dat vendetta zelfs de top 20 kan bereiken is veelzeggend. :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Jij zou komiek moeten worden. Ik heb serieus moet lachen om deze achterlijke stelling.

Buiten Creed en nog een paar losse flodders stelt het niveau hier namelijk ook geen reet voor geloof ik. Dat vendetta zelfs de top 20 kan bereiken is veelzeggend. :rolleyes:

Hihi... Als de rest van de wereld een losse flodder is. Wat moet jij dan voorstellen?

DeletedUser

Guest
Hé Spam, datzelfde gevoel heb ik ook! :p
Zat nog in Loyal met Vliegende Ezel, maar kan hem ook totaal niet herinneren.

DeletedUser33379

Guest
omdat ik tot dorp 20 ongeveer gespeeld had, toen kreeg ik een bann op w23 en was ik paar maandjes helemaal klaar met tw, dus ben ik even overal gestopt.

DeletedUser

Guest
Ik speelde zelf W30 tot 200/250K, voordat ik voor m'n examenjaar even een paar werelden aan de kant zette, dus je moet sowieso in dezelfde fase gespeeld hebben als ik ;)

DeletedUser

Guest
Ach, doet er ook niet veel toe. Enige puntje is nog dat ik op m'n acc met 1 medespeler speelde dus dat de communicatie ook voor een groot deel via mij gelopen zal hebben. Denk dan dat ik met de meeste wel een keer zelf gesproken heb, maar ach.

DeletedUser37136

Guest
In navolging op de discussie over GS uppen vanaf dat je begint te edelen zou ik ook de lijn door willen trekken naar de volgende stelling:

Ik edel liever een dorp met hoge mijnen dan met een hoge stal/kazerne/farm

Graag hoe en waarom erbij, want ik ben er nog niet over uit. :)

DeletedUser26330

Guest
In navolging op de discussie over GS uppen vanaf dat je begint te edelen zou ik ook de lijn door willen trekken naar de volgende stelling:

Voor mij persoonlijk is dat afhankelijk of ik het dorp defence of offence wil maken. Als ik een offence dorp wil maken heb ik liever hoge stal/kazerne/farm, want dan farm je de grondstoffen wel bij elkaar. Bij defence dorpen heb ik liever hoge grondstoffen, anders moet je continu gs in het dorp pompen.

DeletedUser39679

Guest
jij kijkt niet naar w23?
the incredibles en daarna liquicity noem ik geen eventjes top 10.

W23 was na de start ook amper meer een behoorlijk niveau te kennen (en de start eindigde hier voor vele al voor de 10.000). Tevens haalde jij 9 van de 10 keer Rover & Plunderaar. Als laatste had jij een behoorlijke pak interns. Mits je al deze dingen optelt mag je er toch ook wel vanuit gaan dat je toch top 10 speelt.

DeletedUser71125

Guest

Dat ligt eraan, word het een off/def dorp? Hier moet je, denk ik, met een tactisch oog naar kijken.
Als het een off-dorp word heb ik liever een hoge stal/kazerne. Als het een def-dorp word heb ik liever hoge groeves omdat je met def toch iets minder farmed

EDIT: wat darkillusion dus zegt, we typten te gelijk maar hij drukte eerder op verzenden :mad:

DeletedUser37136

Guest
Voor mij persoonlijk is dat afhankelijk of ik het dorp defence of offence wil maken. Als ik een offence dorp wil maken heb ik liever hoge stal/kazerne/farm, want dan farm je de grondstoffen wel bij elkaar. Bij defence dorpen heb ik liever hoge grondstoffen, anders moet je continu gs in het dorp pompen.
Ja zo zat ik dus ook te denken, maar ik ken ook mensen die standaard zweren bij hoge mijnen..

Ikzelf merk toch ook wel bij mijn defencedorpen dat dat eigenlijk alleen de eerste 2-3 dagen is dat ik er wat ijzer heen moet sturen, want met mn speer/zc haal ik toch ook al vrij rap voldoende op om mezelf te bedruipen. (wel contant op de markt in de weer om ijzer te verzamelen natuurlijk). In dat geval zou ik dan weer neigen naar kaz/stal, omdat ik er na die drie dagen meer profijt van ga hebben.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26330

Guest
Ja zo zat ik dus ook te denken, maar ik ken ook mensen die standaard zweren bij hoge mijnen..

Volgens mij als je dorpen op redelijke afstand uit elkaar edelt, je veel meer haalt uit farmen. Verder kan je die troops ook sneller gebruiken bij aanvallen op spelers.

DeletedUser37136

Guest
Volgens mij als je dorpen op redelijke afstand uit elkaar edelt, je veel meer haalt uit farmen. Verder kan je die troops ook sneller gebruiken bij aanvallen op spelers.
Ben ik helemaal met je eens. Al hangt die afstand ook van je ligging af qua gevaren enzo.. In mijn geval moest ik mn eerste paar dorpen echt dicht op elkaar edelen.

DeletedUser26330

Guest
Ben ik helemaal met je eens. Al hangt die afstand ook van je ligging af qua gevaren enzo.. In mijn geval moest ik mn eerste paar dorpen echt dicht op elkaar edelen.

Ja, dat is balen. Ik had niet zoveel keus, er was niks binnen 7 uur wat boven de 2,5k was toen ik ging edelen:p.

DeletedUser48745

Guest

GSjes. Maakt voor mij niet uit of het off of def is. Als je een off-dorp noblet, heb je inderdaad snel al veel inkomsten van het farmen, maar met die GSjes kan je al snel de stal/kaz ook uppen terwijl je tegelijkertijd Gs binnenkrijgt om deze ook nog te laten draaien. Zo hoef je geen GS vanuit je main erheen te sturen om het te laten draaien en kan je in je main doorfarmen om je clear bij te werken/munten te slaan.

Bovenaan